Ahoj holky (řidičky ), zajímalo by mě, jak se stát řidičem/řidičkou DPMB, konkrétně čím vším bych si tak musela projít, na kolik by to tak asi finančně vyšlo a jestli něco z toho platí podnik, popřípadě jak je to s uzavřením smlouvy s podnikem. Něco málo o tom vím, ale ráda bych si to srovnala a dala do kupy. Nejdřív psychotesty, pak řidičák skup. C a potom D? Co když si řidičáky udělám a pak mě nevezmou, může se to stát? Děkuji za každou užitečnou informaci!
Jaksi nepíšeš, cože bys to chtěla řídit, snad autobus ? A jde Ti konkrétně jen o brněnský DP, popřípadě o nějakého hezkého kolegu ?
Reaguji na dadabus: Autobus, trolejbus - zapomněla jsem zmínit. Ano, ráda bych to zkusila právě k DPMB.
Reaguji na nikadominika: a není nejlepší se zeptat přímo na DPMB?
Každý podnik má jiné požadavky, jinou kolektivní smlouvu...
Jinak jasně že se může stát, že splníš všechny požadavky a přesto tě neveznou - vždyť je to úplně běžné. V současné domě se běžně hlásí na dobré místo 100 lidí, na velmi dobré klidně 300 zájemců. Zaměstnavatel má z čeho vybírat
Cituji farahh: požadavky
Požadavky v dnešní době asi budou především hotový řidičák C + D a profesák. Jak je to dneska s rozšířením z C na D netuším, kdysi jsme museli mít dva roky praxe s náklaďákem a pak až člověk mohl jít dělat papíry na autobus. Pár let zpátky byl nedostatek řidičů pro MHD, tak se přistupovalo k nějakým výjimkám, profesák platil úřad práce. Máš alespoň C ?
Tady toto psaní je asi mlácení prázdné slámy, běž se zeptat na podnik přímo, jestli potřebují - podmínky a zákony se rok od roku mění, je v tom bor.del, co dneska platilo, to zítra neplatí a pozítří zase bude platit, .... je fakt, že jak jsem letos odcházela z DP, tak na jednoho "opravdového" drivera s praxí tam už připadalo deset zkrachovalých živnostníků, bývalých policajtů, horníků, kuchařů, bachařů a řezníků, kterým úřad práce zaplatil rekvalifikace a šli jezdit, takže nevidím důvod, proč by neměli vzít zrovna Tebe
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.