Mám ráda, když prodavačka umí vystihnout ten okamžik, kdy ji potřebuju většinou mám radši, když mě nechají prostě jen tak koukat po věcech a nevšímají si mě, ale nedávno v Oodji jsem měla strašnou radost, že se slečna přišla zeptat ke kabinkám, jestli něco nepotřebuju, protože jsem si samozřejmě vzala malou velikost sukně a musela bych se zase celá oblíct a jít to vyměnit, a to se mi nechtělo. Ale byla milá, za závěs se mi nijak necpala, jen mě přes něj oslovila a zeptala se.
Reaguji na Haniccino:
Neznalá sortimentu a nechápavá - a taky bohužel bez vkusu...Tak taková tam bohužel nemá co dělat...A sezení za kasou je dost nevhodné.
Já si všechno ráda posuzuju a vybírám sama a nikoho se radši na nic neptám, protože jak už jsem psala výš, že mi prodavačka lezla do kabinky, tak ona mi věc, ve které se sama sobě nelíbím většinou přehnaně chválí a já pak přemýšlím, jak jí odůvodnit, proč tu věc nechci, když podle ní mi naprosto sedí..
(jsou různé důvody, někdy se mi stane, že až v kabince mi dojde, že to prostě nebudu nosit )
Cituji Žraloček: ,,Dobrý den, můžu vám nějak pomoct, nebo se jen díváte?"
Super! Tak to oceňuju a brala bych to tak v každém obchodě...
ono taky záleží kde ta prodavačka pracuje ... někde jsou zákazníci opravdu na zabití,a i když se jako prodavačka překonáváte jak můžete, po čase už to přestane bavit a neovládáte se ... já osobně bych prodavačkou být nemohla právě kvůli těm lidem ... bohužel někdy si lidé chovají jako když prodavač je něco podřadného a dávají to znát ... vždycky by si oba měli vyjít vstříc
ale jinak samozřejmě - úsměv,ochota a příjemné vystupování ...
Milá, tichá, trochu upozaděná, profesionální při komunikaci se zákazníkem, ochotná, dostatečně informovaná o zboží, které prodává.
Taky mě napadá spíš, jaká by neměla být - hlavně né vlezlá - to je nejhorší - když prodavačce několikrát musíte opakovat, že opravdu nepotřebujete její asistenci a jste schopná si vybrat sama
A určitě né přehnaně zvědavá Hrozně mi vadí, když přijdu někam do obchodu a prodavačky dají hlavy k sobě....Nebo si mě prohlížejí, jak kdyby nikdy neviděli ženskou, to je dost neprofesionální. Pravda, většinou to dělají brigádnice, ale i tak je to nepříjemné.
Afektovaná, jak už někdo psal, s tím se také setkávám poměrně často.
za mě určitě jakmile vejdu do prodejny, tak pozdravit nebo odpovědět na pozdrav!!...to v každém případě....
jinak určitě by to měla být milá, nedotěrná paní, která o zboží má přehled nejen vrámci obchodu, ale vrámci trhu...aby se vyznala v materiálu, popřípadě co se týká oblečení, tak i střihu...měla bych odcházet z obchodu s tím,že jsem nakoupila dobře, příjemně jsem si popovídala nebo, že mě paní alespoň nasměrovala co si mám koupit...
dloooouho jsem nepotkala obchod s oděvy, kde by mi prodavačka zhodnotila postavu a pomáhala mi třeba s výběrem nebo s doplňky...
kadeřnice a vizážistky jsou epizoda sama o sobě...
myslím,že prodavačka není špatné zaměstanání...mě by se osobně líbilo pracovat (brigádně) nekde v oblečení, kosmetika nebo ve výživě a radit zákazníkům...ale ne každý má talent na prodej...a i nejlepší zboží se přece neprodává samo
Milá, příjemná, ochotná pomoci, ale nevnucovat se, musím si s ní i dobře popovídat, musí vědět kde co v obchodě mají, případně jestli to mají i v jiné velikosti ...
Nadšená jsem z prodavaček v Oodji v pardubickém Afi paláci, sympatické, znalé zboží, strašně příjemné a ochotné. Chodím tam nakupovat často a ráda, a vždycky z nich mám super pocit.
Milá ale žádný vnucování, nebo takový to stání zákazníkovi za pr..delí jak kdyby chtěl něco ukrást
Spousta lidí tohle nesnáší a i když vedení kolikrát nutí prodavačky být vlezlé a vnucovat se mu, dělají hodně velkou chybu.
Ačkoliv pokud se jednou slušně optá, je to ok, zrovna včera jsem to ocenila v optice, při výběru brýlí jelikož jsem šla sama, názor druhé osoby a pomoc při výběru se mi hodila
Cituji maxie: Mám ráda, když prodavačka umí vystihnout ten okamžik, kdy ji potřebuju většinou mám radši, když mě nechají prostě jen tak koukat po věcech a nevšímají si mě,
Naprosto souhlasím,mám už X let praxe a musím říct,že zákazníka odhadnu,takže vím,jak na něj
Podle mě prodavačka je také jen člověk.Co rozhodně musí,je mít kontakt se zákazníkem,když vejde do prodejny(nemluvím o mega prodejnách,tam chápu,že to často nelze),měla by s úsměvem pozdravit.Musí znát svůj sortiment,umět poradit a případně udělat maximum proto,aby zákazník odcházel spokojený a s tím,že se k vám rád vrátí.
Většině lidí vadí,když je prodavačka až moc akční a "vnucuje" zboží a je vám za zadkem,ale většina těchto holek,tak jednat musíBohužel,a jakmile je přistižena,že se dle vedení nedostatečně snaží,má peklo a často vyhazov
Souhlasím se vším, co už tady holky napsaly, a obzvlášť bych zdůraznila dva body:
1) Prodavačka by měla vědět, co má kde za zboží a jestli ho vůbec v tom obchodě vedou.
2) Určitě by mě neměla celou dobu urputně sledovat, jako bych se tam snad chystala něco ukrást, ale měla by mě v klidu nechat si vybrat.
Všechno ostatní nějak toleruju, ale tyhle dvě věci mě dokážou vytočit
Cituji KatuskaBeluska: Milá ale žádný vnucování, nebo takový to stání zákazníkovi za pr..delí jak kdyby chtěl něco ukrást
Spousta lidí tohle nesnáší a i když vedení kolikrát nutí prodavačky být vlezlé a vnucovat se mu, dělají hodně velkou chybu.
Bohužel kdybys v tom obchodě pracovala, tak bys věděla, jak moc lidi kradou a když to pak za ně musíš platit, tak to není nic příjemného...
Jinak kolikrát může být prodavačka jakkoliv příjemná, ale všem se zdaleka nezavděčíš.
Každopádně nesnáším v obchodě dotěrnost prodavaček a taky když se zeptám, tak se znechuceně podívá a pošle mě k nějakýmu regálu, nebo raději řekne, že nemají. To zbožňuju, když to v tom regále pak zahlédnu...
Jak je tu už zmíněno ... Já dost často chodím nakupovat sama, takže bych velmi ocenila, kdyby se prodavačka přišla zeptat ke kabince, jak mi mnou vybrané zboží sedí, protože si kolikrát vezmu jinou velikost a je otravné se pořád převlékat. Jinak obchodům, kde mě prodavačka sleduje na každém kroku, se zdaleka vyhýbám, to opravdu nesnáším. A taky mi nejsou moc příjemné prodavačky, které ani nejsou schopné pozdravit či poděkovat, když platím zboží u pokladny, a ještě se tvaří otráveně.
Cituji Raelyn: A taky mi nejsou moc příjemné prodavačky, které ani nejsou schopné pozdravit či poděkovat, když platím zboží u pokladny, a ještě se tvaří otráveně
Takový člověk nemá co pracovat mezi lidmi. Pozdravit je základ. I když musíš pozdravit asi tak 700krát denně, tak je to slušné. To nás má všechny učit maminka už od malička a když to někdo neumí, patří mu naliskat
Nesnáším prodavačky, které se chodí ptát Vím,
že je to jejich práce, ale je to otravné...
Ještě když vás pořád pozorují, pak hned odcházím..
Ve Vaňkovce v parfumérce DOUGLAS (nevím jistě, zda je to Douglas, tam vedle Kenvela )
je to extrém
Tam je 20 prodavaček, pohnete se o jeden regál a lepí se na vás
další, tam už nikdy nejdu ..
Cituji Romankaa: Nesnáším prodavačky, které se chodí ptát Vím,
že je to jejich práce, ale je to otravné...
Mohu tedy vědět, jak by ses chovala ty?
Jinak samozřejmě se nesmíme lepit na každého (také nám to není příjemné) ale když vám po inventuře řeknou, že budete celý rok splácet, co vám lidi ukradli, tak to není příjemné. Je potřeba se na to podívat i z té druhé strany. Samozřejmě neuznávám, když vám chodí přímo za zadkem...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.