Cituji Jully: Souhlasím, my jsme už na gymplu fungovali víceméně vysokoškolským systémem, tzn. přišel "profesor", začal vykládat, my jsme si psali do sešitů (učebnice jsme měli jen na jazyky), na konci hodiny odešel a basta. Žádné úkoly. Z většiny předmětů se psala jen 1 písemka za pololetí plus 1 zkoušení, jen z češtiny toho bylo víc.
Každý to má jinak. My měli dost ostré učitele a obor, ve kterém úkoly byly nutností. Nebudu to tu psát - z anonymních důvodů. Ale chápu, že na většině středních škol a gymplů jste měli flákačku. Však dneska není žádný problém si udělat maturitu a prolézt střední. My prostě úkolů hodně měli a písemky denně alespoň tři. Málokdy se stalo, že bychom měli volný den. Můžete mi věřit a nebo ne, prostě jsme to tak měli. Ale o tom už tahle diskuze není, takže to jen tak na okraj. Tady jde o to, že prostě šestnáctka by si měla užít tento věk se svými vrstevníky, pokud si s nimi až tak nerozumí, tak nějaký kluk nad dvacet se snést dá, ale pětatřicátník v téhle "fake diskuzi" je úchylnost. Dva lidi, kteří jsou od sebe věkově tak daleko jsou prostě oba úplně jinde a ze strany chlapa je to buď jen o šu*ání a nebo je svým způsobem úchylný či nějak vyšinutý.
Cituji megahusta: Ale chápu, že na většině středních škol a gymplů jste měli flákačku
Tak to pozor...to, že jsme nedělali úkoly, ještě neznamená, že to byla flákačka....chceš snad říct, že když se na VŠ nedělají úkoly, znamená to, že je lehčí než základka, kde se úkoly dělají?
Naopak - dělala jsem víceleté státní gymnázium se stopadesátiletou tradicí, učili nás naštěstí vesměs ne lidi z pedáku, ale lidi, kteří měli přímo vystudované to, co učili. Tzn. na přírodovědu doktor přírodních věd, na matiku a fyziku lidi z matfyzu, češtinu bohemistka z fildy... I proto to brali vysokoškolským stylem a žádné úkoly nedávali, to ovšem neznamená, že to byla flákárna. Naopak když jsem pak šla na práva, spousta lidí kolem mě koukala, že si najednou nestíhají psát poznámky, a taky že je normální během přednášky jen nahodit osnovu, ale že se pak zbylých třeba 70 stránek k tomu tématu musí naučit sami doma - já jsem na to byla zvyklá už z gymplu, takže to pro mě nebyl problém. A mimochodem od nás ze třídy (30 lidí) se na vš dostali všichni do jednoho, což myslím o náročnosti studia taky dost vypovídá.
Jinak bakalářka, která tu psala, že také úkoly neměli, tuším studuje matfyz, takže zřejmě primitivní gympl taky nedělala.
Neboli podle úkolů se opravdu kvalita a náročnost studia určovat nedá
Cituji Jully: Jinak bakalářka, která tu psala, že také úkoly neměli, nyní myslím studuje matfyz, takže zřejmě primitivní gympl taky nedělala.
Abych ale maghuse zase nekřivdila, dovedu si řpedstavit, že třeba na stavebce mají úkoly, protože vše si ve škole narýsovat nemohou a musí trénovat.........Naopak gymply mají většinou všeobecné předměty a z těch se moc úkolů dávat nemusí - stejně jde o to, aby se to pak člověk naučil na test/maturitu.
Já bych to shrnula stejně jako July:
Cituji Jully: Neboli podle úkolů se opravdu kvalita a náročnost studia určovat nedá
Reaguji na Jully:
Zchladni. Opravdu mě nezajímá cos studovala a jak bereš můj příspěvěk. Psala jsem, že to dodávám na okraj - to abych zdůraznila, že ne na všech školách příjdeš ze školy domů a nemusíš nic dělat. Jak už jsem řekla - u nás byly úkoly nutností. Záleží na daném oboru. Víc bych to neřešila a svůj životopis mi také předkládat nemusíš. Fakt mě nezajímá.
Cituji megahusta: Víc bych to neřešila a svůj životopis mi také předkládat nemusíš. Fakt mě nezajímá
ty sis nevšimla že Jully má všechno vždyky nejlepší...
cpe to všude, jako já jezevčíky
Cituji Jully: Naopak - dělala jsem víceleté státní gymnázium se stopadesátiletou tradicí, učili nás naštěstí vesměs ne lidi z pedáku, ale lidi, kteří měli přímo vystudované to, co učili. Tzn. na přírodovědu doktor přírodních věd, na matiku a fyziku lidi z matfyzu, češtinu bohemistka z fildy... I proto to brali vysokoškolským stylem a žádné úkoly nedávali, to ovšem neznamená, že to byla flákárna. Naopak když jsem pak šla na práva, spousta lidí kolem mě koukala, že si najednou nestíhají psát poznámky, a taky že je normální během přednášky jen nahodit osnovu, ale že se pak zbylých třeba 70 stránek k tomu tématu musí naučit sami doma - já jsem na to byla zvyklá už z gymplu, takže to pro mě nebyl problém
Cituji Malacek: ty sis nevšimla že Jully má všechno vždyky nejlepší...
Tak ještě, že existuje omlazení, kde nás všechny může obeznámit s tím jak je úžasná i bez úkolů na střední.
Reaguji na megahusta:
Nesnáším jak někteří zjednodušují a zobecňují (např. kdo nedělal úkoly, musel chodit na jednoduchou školu) a není nic jednoduššího, než to vyvrátit na konkrétním případě, takže mám-li nějaký, nahodím ho (protože psát obecné poučky nemá smysl) - to je celé. Takže mě zase nezajímá jestli to bylo na okraj - i okrajová blbost je pořád blbost.
Cituji Jully: Nesnáším jak někteří zjednodušují a zobecňují
Já také ne. V této diskuzi bylo nadneseno, že na střední už moc úkolů nebývá, tak slečna klidně může přijít ze školy a jít si randit.
Cituji Jully: i okrajová blbost je pořád blbost.
Můj dodatek nebyl blbost - upozornila jsem pouze na to, že ne každý středoškolák má tu volnost a může si chodit randit se stařešinkama jako ty.
Možná by bylo fajn, kdyby ses na tím zamyslela, místo toho abys tu začala bezcílně prskat a hájit si svoji hloupou pravdu. Věz, že kdyby se chtěl někdo dozvědět na jak prestižní školu jsi chodila a chodíš a jak je tvůj život prestižní i dokonalý od školy až k sezení na záchodě, neměl by s tím moc velký problém - zmiňuješ to v každé druhé diskuzi. V téhle je ale tvůj životopis jaksi mimo - zkus se svěřit třeba mámě.
Cituji megahusta: Můj dodatek nebyl blbost - upozornila jsem pouze na to, že ne každý středoškolák má tu volnost a může si chodit randit se stařešinkama jako ty.
A proč že na tohle upozorňuješ? Když se tedy tak vehementně chceš držet tématu, tohle je poznámka naprosto mimo mísu - o tom, že by slečna neměla čas s ním randit, tu přece nepadlo ani slovo. Tvůj dodatek byl blbost v tomto:
Cituji megahusta: My měli dost ostré učitele a obor, ve kterém úkoly byly nutností. Nebudu to tu psát - z anonymních důvodů. Ale chápu, že na většině středních škol a gymplů jste měli flákačku. Však dneska není žádný problém si udělat maturitu a prolézt střední. My prostě úkolů hodně měli a písemky denně alespoň tři.
prostě počet úkolů nemá na náročnost vliv, to je celé, tak zbytečně nerýpej a vraťme se k tématu:
za mě tedy: 16tiletá inteligentní slečna už to v hlavě může mít velmi dobře srovnané (mnohdy lépe než řada dospělých žen), takže pokud jí vyhovuje chodit s 35tiletým, proč ne
Cituji Jully: A proč že na tohle upozorňuješ? Když se tedy tak vehementně chceš držet tématu, tohle je poznámka naprosto mimo mísu - o tom, že by slečna neměla čas s ním randit, tu přece nepadlo ani slovo. Tvůj dodatek byl blbost v tomto:
Prosím tě už drž hubu. Když chceš vehementně mít pravdu, přečti si celou diskuzi, slepice.
Reaguji na Jully:
Cituji megahusta: Ale chápu, že na většině středních škol a gymplů jste měli flákačku. Však dneska není žádný problém si udělat maturitu a prolézt střední.
Já marně hledám na tomto příspěvku něco, co by nebyla pravda Na většině středních i spoustě vysokých flákačka je, u nás na gymplu to tak taky bylo a přitom to byl přesně takový
Cituji Jully: dělala jsem víceleté státní gymnázium se stopadesátiletou tradicí, učili nás naštěstí vesměs ne lidi z pedáku, ale lidi, kteří měli přímo vystudované to, co učili. Tzn. na přírodovědu doktor přírodních věd, na matiku a fyziku lidi z matfyzu, češtinu bohemistka z fildy...
gympl. Ty chceš, Jully, snad říct, že pro tebe byl gympl náročný?
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.