Ahoj,
máte někdo zkušenost s tím, když koupené zboží nedorazilo? Čekám tři týdny na lesk na rty, koupila jsem ho anglickém ebay, ale už pochybuju, že přijde. Asi ho někdo někde sbalil.
Má cenu se pokoušet spojit s prodejcem? Na vrácení peněz asi není nárok, že? Bylo to právě jenom standardní poštovné...To by asi mohl říct každý, že mu to nepřišlo. Co byste udělaly? Nemám s tím zkušenosti, nakupovala jsem už mockrát, a nikdy se mi to nestalo. Prodejce je (nebo aspoň tak vypadá) důvěryhodný, má spoustu kladných referencí, takže o neodeslání asi nejde...
Děkuji
Ahoj, určitě kontaktuj prodejce, já jednou z anglického eBay kupovala Martix Gold Heat, když nepřišel do měsíce, prodejci jsem napsala co a jak a do 14 dnů jsem měla doma balíček nový.. To samé při objednávání věcí z východu, pokud něco nedorazilo nebo dorazilo špatného, nikdy jsem neměla problém.. Nic jiného ti tady asi neporadíme než kontaktovat prodejce
jj nejprv kontaktuj prodejce a požádej ho o vrácení peněz, dle jeho reakce můžes postupovat dále. Pokud nebude chtít peníze vrátit, musíš to řešit přes Ebay.
Mě už toho nepřišlo spousty, ale peníze jsem vždy dostala zpět
Kontaktuj prodejce, když se nebudete schopni dohodnout, otevřeš na PayPal dispute. O peníze se neboj, určitě je dostaneš.
jj já to teď taky řešila, kontaktuj prodejce a jak nedostaneš co chceš napiš na ebay a oni mu dají vědět....když nic vrati ti penize ebay...tohle je právě super..ne jak na aukru.
Děkuji všem. Před chvílí jsem jí psala, tak uvidím, co bude...To jsem nikdy nezkoumala, že to mají až takhle vychytané
A hlavně 3 týdny není tak moc, do 60ti dnů to jde ještě reklamovat tak bych zatím nestresovala stalo se mi hodněkrát že se doprava zpozdila. A pokud ti to opravdu nepřijde a nebude ti chtít vrátit peníze tak se můžeš bránit, dopravce musí mít podepsaný papír že jsi zásilku převzala a pokud nemá, máš právo na vrácení peněz od ebay a ten to pak vymáhá od prodejce. Mají dokonalý systém ochrany kupujících
Cituji Honey Bunny: dopravce musí mít podepsaný papír že jsi zásilku převzala
To bohužel není tak docela pravda, většina prodejců nabízí levné poštovné, které není vůbec proti podpisu. Za celou dobu co tam nakupuji, jsem nepodepisovala nikdy nic.
Tak už mám odpověď. Prodávající psala, že kvůli počasí má hodně zásilek zpoždění, u většiny mezinárodních to teď prý trvá prý 3-4 týdny, už jí několik lidí taky psalo, že pořád nic nedostali. Takže ještě čekáme. Kdyby to přece jen nepřišlo, tak je ochotná peníze vrátit, protože další stejné zboží už nemá. Takže mě to docela uklidnilo
Reaguji na prskafka: no většina levnějších dopravců se s tím neštve, pokud nikdo není doma tak to nechají u dveří, znám to nechce se jim s tím balíkem jezdit znovu. Asi je důležité od jakého prodejce nakupujete, ti pofiderní to neřeší. Ale nárok na reklamaci se tím nemění
To nevím jak to dělají kteří dopravci, mě zboží z ebay vozí jen česká pošta, takže zatím spokojenost.
Jde o toho prodejce, jakou nabízí poštu, pokud si vyberu nepojištěné poštovné, je to holt riziko. Někteří prodejci to mají i napsané v podmínkách prodeje, že od nepojištěných balíčků dávají ruce pryč a že si můžeš připlatit.
Reaguji na Soniik:
Hm, tak zboží mi nepřijde, opravdu se ztratilo. Že prý jí pošta ztratila víc zásilek, že se ozvalo víc lidí. Nemáte někdo zkušenost, kam ty peníze přijdou? Na Paypal účet nebo na běžný?
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.