Cituji z.pepa: Mě ho vždycky pošlou v mailu, pokud to skutečně poslal, tak ho musí mít.
Pokud to poslal obyčejně, tak žádné číslo nemá.
Cituji natt009: Nevíte co s tím?
Co by.. normálně zahaj spor a ebay si "promluví" s prodejcem a peníze ti poté pošlou. Takto se také se mnou párkrát prodejce hádal, tak jsem zahájila sport a do 2 dnů jsem měla vždy peníze na účtu
On má přece doklad o odeslání, ty zásilku podepisuješ při převzetí. Takže on musí předložit důkazy. Neustupuj
Reaguji na Minnies: Jak jsem psala, jsem na Ebay nováček, proto se ptám zde, děkuji. Spor zahájím, doufám, že se to kladně vyřeší
Reaguji na ilka1: O žádném dokladu mi bohužel nenapsal :/ Zkusím to na něj vytáhnout Děkuji
Normálně otevři spor, případně ho eskaluj k ebay... není moc co řešit. Btw hoď sem odkaz na toho prodejce.
dnes, 16:47:23 - Připojeno během spojování:
Prodejce na ebayi mi nechce vrátit peníze
Ahoj holky,
jsem zas vytočená. Před asi sedmi týdny jsem si objednala podprsenku, cena něco málo přes 600 no a ona stále nikde. Napsala jsem tedy už asi před dvěma týdny prodejci, on že mám počkat týden a kdyžtak napsat, že to vyřešíme. Včera jsem mu psala znova a on mi poslal ÚPLNĚ stejnou zprávu jako tu první, takže si to asi jenom kopíruje a posílá to všem. Čekat už fakt nebudu, je to docela dost peněz. Muselo se to ztratit někde nad mořem nebo nevím, objednávky, co jsem udělala později mám už normálně doma. Chci se tedy zeptat, co přesně mám udělat? Chci asi spíš zpět peníze, protože abych čekala další měsíc, jestli teda podprsenka 2. dojde nebo ne, to by mě už fakt hráblo.
Ještě jsem zapomněla dodat, že se na ebayi tedy otevřel případ, uzavírá se ale tuším 10.5.? Takže do té doby se to musí vyřešit..
Většina prodejců si dost zakládá na hodnocení, takže mu pohroz negativním hodnocením, spousta prodejců pak pošle novou věc (peníze moc nevrací). Jinak to prostě nahlásit, otevřít případ, jemu dojde varování a pokud se to nevyřeší, tak ho smažou a nebude moct prodávat, tobě by se peníze asi měly vrátit.
Cituji Guernica: akže mu pohroz negativním hodnocením, spousta prodejců pak pošle novou věc
Tak to bych teda nedělala, prodejce tě může nahlásit a ebay ti zablokuje účet. To se mi stalo před pár lety. Vyhrožovat negativem se nesmí.
Pokud máš otevřený spor a prodejce se nemá k řešení, tak zvol escalate a ebay to vyřeší tak, že ti vrátí peníze.
Cituji Caisy: že se na ebayi tedy otevřel případ
jestli jsi otevřela case a on nechce reagovat, tak eskaluj na claim pokud se dobře pamatuju
Cituji Caisy: Chci se tedy zeptat, co přesně mám udělat?
Není nic jednoduššího než pár kliky zahájit spor... ebay to za tebe vyřeší. Mimo to těchto témat je tu na omlázku mraky, stačí trošku hledat a ne hned zakládat 150 stejné téma.
No já mam trošku podobný problém... objednala jsem si 8. dubna hodinky -> nedorazily...napsala jsem ve čtvrtek prodejci, že nedorazily... on odepsal jestli chci peníze zpět nebo jestli je chci poslat znova... tak jsem je chtěla poslat znova a on že jo.... tak jsem mu poděkovala no a on mi dneska opět napsal jestli je opravdu chci poslat znova a jestli mi nevadí, že budu čekat dalších 15 - 25 dní tak jsem napsala že ne že mi to nevadí.... no a tak ted nevim jak poznám jestli je opravdu pošle znova nebo jestli to jen nehraje aby vypršelo těch 45 dní a já už pak nemohla zahájit ten spor... nevím co mam dělat poradíte? (jsem tam nová)
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.