Recenze a Tour aneb Hrnečku vař!

Spustili jsme Recenze. Spustili jsme Tour. A teď se nám z toho točí hlava.

img

Lepší začátek jsme si vlastně nemohli přát.

Recenze

Ani ve snu by mě nenapadlo, že než se dostanu k sepsání úvodního článku o (především) Recenzích a (taky trochu) o Tour, doba mě dávno předběhne. V této chvíli už na Omlazení máme přes 2000 recenzí a zhruba 800 produktů. Mysleli jsme si, že zpočátku budeme v klidu testovat a opravovat a až pak vás začneme nějak motivovat a pobízet. Ale ve skutečnosti to bylo hned od začátku jako v pohádce Hrnečku vař! Pokoušeli jsme se opravovat chyby, nahrávat obrázky, ale recenzí přibývalo rychleji, než co stačily naše dýchavičné opravy. Pamatuji si, jak jsem k jednomu produktu nahrál lepší obrázek a než jsem to stihl dokončit, už byly na serveru nové tři produkty, které vyžadovaly zásah. Recenze nám rostly pod rukama. Vypadá to jako stěžování, ale lepší začátek jsme si vlastně nemohli přát.

Princip recenzí je jasný

Zdá se tedy, že není třeba nic moc vysvětlovat. Princip je jasný. Jde o vzájemnou pomoc. Chci se lépe orientovat v kosmetice a spol., chci si číst recenze ostatních. Aby to mohlo fungovat, musím tedy i já nějakou recenzi napsat. Toto by měla být úvaha každé z vás, která bude chtít recenze využívat. Pár napsat, spousty si přečíst. Něco za něco.

Tour de Omlazení - trochu jiná soutěž

Pravidla Tour de Omlazení máme celkem podrobně popsána zde, takže zmíním jen dva možná trochu nezvyklé body.

Změna bodovacího systému v průběhu soutěže
To může vypadat lehce podivně, ale cílem není někoho okrást o body a manipulovat tak s pořadím. Zpětně bodová ohodnocení jednotlivých činností na Omlazení měnit nebudeme. Cílem je, aby se celkový žebříček nekryl se žádným z dílčích žebříčků. Nyní, když například nejvíce bodů sbírají nové recenze,  je evidentní, že prvních deset v kategorii “Nejlepší recenzentka” bude zároveň na prvních deseti místech celkového pořadí. A to není úplně ono... Bodová hodnocení budeme měnit zřejmě v pondělí během dopoledne. Nikoli nutně každé pondělí. Občas. A budeme se snažit neubírat, spíše přidávat tam, kde se nám budou zdát body nízké.

zoom

Takovýchto triček (s logem Omlazení) bude jen 50 na celém celičkém světě.

Aktuální pořadí jen v pondělí
Vaše bodové přírůstky v průběhu týden nevidíte, vše se aktualizuje jen jednou týdně, v noci z neděle na pondělí. (Až někdy ve 4 hodiny ráno -  jen poznámka pro nedočkavé!) Důvodů je hned několik. Jednak je tu ona analogie s etapami cyklistického závodu Tour de France (ano, ano, Lukáš Vodička v mládí cyklistil) - trocha napětí ohledně toho, jak se tento týden přeskupí pořadí, neuškodí - jednak by neustálé přepočítávání aktuálního pořadí při každém načtení profilu uživatele či diskuzního tématu nadměrně a zbytečně zatěžovalo a zpomalovalo server. Takže volíme rychlost... a napětí.

A ještě drobnost: ceny
Víme, že na Omlazení nejste ze zištných důvodů, ale malá odměna bude určitě za vaši námahu s recenzemi, pěknými tématy, Looky v Glorii a podobně na místě.  Stránku se seznamem cen připravujeme, k vidění ještě není. Čekáme, až budeme mít alespoň pár cen pohromadě, doslova a do písmene na skladě. Zatím to vypadá, že celková hodnota cen jistě přesáhne nějakých 80 000 Kč. Krom kosmetiky a podobně od sponzorů to budou i hrníčky a trička s logem Omlazení. Fotku trička přikládám, loga se nebojte, nebude na prsou ani na zádech, ale celkem malé, decentní na spodním lemu.

Jakmile ceny (včetně triček) dorazí, nafotíme pár obrázků a zveřejníme vše na stránce s cenami. Vás budeme informovat přes SZ a FB. (Takže stay tuned!)

Mimochodem, nebude některá z vás pražských chtít pomoci jako modelka? Ne, nebojte, nebudu vás fotit já, vůbec se neuvidíme, jen bych předal váš kontakt kamarádce fotografce Jiřince. Možná vás může být i víc... (Pošlete případně SZ s odkazem na fotku, nebo rovnou mail na lukas.vodicka@omlazeni.cz.)


No... A pokud by někomu tento článek připadal příliš oslavný, tak raději ještě trocha reality: minulý rok jsme zcela neuspěli se záložkou Slevy (peníze vyhozené oknem) a Glorie je zatím taková hodně šípková. Ale děláme na ní, děláme...





Komentáře

Nepřihlášený uživatel nemůže komentovat

Zde se můžete Zaregistrovat, případně Přihlásit

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.




NOVÉ
Jak Nike, adidas a Jordan definují sportovní styl dnešní mládeže

Jak Nike, adidas a Jordan definují sportovní styl dnešní mládeže

Životní styl komerční článek

Nike, adidas a Jordan dnes patří k největším gigantům sportovního stylu i streetwearu. Swoosh, Jumpman nebo Trefoil kralují šatníkům mladých lidí. Co volí náctiletí, když interpretují pouliční styl po svém?

NOVÉ
Pohodlí a styl pro celou rodinu! Prozkoumejte obuv adidas Terrex

Pohodlí a styl pro celou rodinu! Prozkoumejte obuv adidas Terrex

Životní styl komerční článek

Pokud hledáte obuv, která vám a vaší rodině poskytne maximální pohodlí a zároveň vás stylově doprovodí při vašich dobrodružstvích, pak je značka adidas Terrex tou správnou volbou. Tato kolekce outdoorové obuvi je navržena nejen pro extrémní podmínky, ale i pro každodenní aktivity. Je vhodná pro všechny členy rodiny - od nejmenších dobrodruhů až po rodiče, kteří chtějí spojit komfort s moderním designem.



TIPY A TRIKY DOPORUČUJEME
Jaro je kritické období! Přehled vitamínů a minerálů pro posílení imunity

Jaro je kritické období! Přehled vitamínů a minerálů pro posílení imunity

Životní styl

Které z nich jsou skutečně účinné a přispívají k normální funkci imunitního systému? Stačí je čerpat pouze ze stravy nebo je nutná jejich suplementace?