já jen něco k těm všem slevovým portálům.. Oni vám nemůžou vrátit peníze za neuplatněný voucher, protože je nemají. Když si něco koupíte, tak to hned zaplatíte, ale peníze zůstanou Slevomatu. Až uplatníte službu a kadeřnici dáte číslo voucheru, ona pak tím číslem potvrdí službu na portálu. A v příštím měsíci dostane zaplaceno za vouchery.. Pokud nemůžete voucher uplatnit, tak napište na Slevomat, že vám nebyli schopni dát volný termín a oni vám peníze vrátí. Nebo jestli máte nakoupené vouchery např. na nehty, můžete tam napsat stížnost, že se službou nejste spokojena a taky by za ty neuplatněné vouchery měli vrátit peníze. Když vám nechtějí dát termín, rozhodně se na to nevykašlete a pište na portál o vrácení peněz. Protože to jinak všechno zůstane Slevomatu..
radu1: Je pravda, že Slevomat jako jeden z mála portálů garantuje vrácení peněz v případě nespokojenosti, takže rozhodně bych jim ty peníze nenechala. Většina portálů se zříká zodpovědnosti za provedené služby, které prodávají, takže potom vrácení peněz vyřizuje přímo daný podnikatel, což je někdy problém.
Reaguji na moorovka:
aha, tak to nevím, každopádně teda nemůžou vrátit peníze, když je nemají.. Na druhou stranu, pokud nějaká provozovna ve velkém nabízí služby právě prostřednictvím slevových portálů, pak něco není v pořádku. V drtivé většině to bývá předsmrtná křeč, nemají klientelu.. Proč, to už je druhá věc..
Reaguji na radu1:
Vůbec nevím, jak to u těch portálů funguje, jen právě vím, že Slevomat to to garantuje. Jakým způsobem pak vrací peníze nebo kompenzuje, to nevím. Rozhodně souhlasím s myšlenkou, že pokud má někdo hodně takových nabídek, tak něco nesedí. Prosperující podnik tohle nemá zapotřebí. K prosperitě je potřeba kvalitních služeb a mnoho spokojených zákazníků, pokud to tak není, pak přichází na řadu nějaký slevový portál.
Reaguji na Mallory Knox:
Cituji Mallory Knox: Já teda kadeřnictví Karin neznám, ale udeřilo mne do očí, že si na něj s vervou stěžují jen nově příchozí, které píšou stejným stylem...
ted´jsem tady narazila na tuto diskuzi..a je pravda, že to samé, co napsala Mallory Knox mě napadlo okamžitě po shlédnutí této diskuze..že si stěžují zrovna nově příchozí..já v tomto kadeřnictví byla na prodloužení řas, pravda paní Michaela nebyla zrovna příjemná ze začátku, ale řasy mi udělala hezky...i když se mi všechny mé řasy polámaly, takže už bych na prodloužení nešla..ani k ní, ale ani k nikomu jinému..a taky jsem slyšela o válce, která vypukla, když se ,,nerozešla,, právě v dobrém s kolegyněma nebo kamarádkama, co s něma dříve dělala řasy..to jsem ovšem neslyšela od ní..tak ty nově přihlášené budou asi tyto osoby, že?...
Reaguji na reela.79: Já jsem zákaznice, nevím, proč bych to tady měla neustále někomu vysvětlovat a přesvědčovat někoho o svých zkušenostech.
Pěkný den,taky jsem u Pariškové byla na melíru a co se mnou provedla nemá obdoby.Melír mi tahala přes čepici,mám středně dlouhé vlasy.Kromě té bolesti,mi ten melír udělala jen na vrchu hlavy.Ten správný šok ,ale teprve přišel při mytí vlasů.Nechala mi tu čepici a šamponem umyla pouze tu melírovanou část,zbytek jen přepláchla!!O střihu jsem si mohla nechat jen zdát a foukaná v nedohlednu.Vysušila mně a poslala pryč.Vypadala jsem děsně.....již nikdy více!!Na radu kamarádky nakupuji pouze kupon od Discountmaker,zaplatila jsem dvacet korun a šla na opravu melíru,s tím že platit budu po odvedení práce.Vše bylo ok, ráda jsem zaplatila slevu za službu na místě a ještě našla novou kadeřnici..
reakce na námitky ohledně nově příchozích
Já osobně jsem ani netušila,co je paní Parisková zač, koupila si vouchery a šla prostě na modeláž nehtů, až jsem dopadla jak jsem dopadla.nehty se odlepily po pár hodinách, její práce na nových nehtech trvala 25min,což hovoří za vše. a až po tom, co se mi toto stalo, jsem si zadala na net název kadeřnictví a našla tuto diskuzi, proto když jsem v ní reagovala jsem byla logicky nově příchozí. Od doby co jsem tu přispívala poprvé čekám marně na slíbené peníze, paní Par. slíbila vrátit peníze ihned po provedené službě, pak mi asi za měsíc reagovala na email,že peníze poslala,ale ať jí číslo raději pošlu ještě jednou a od té doby nereaguje vůbec. Peníze samozřejmě nepřišly. Z kontrol čoi apod. si ona hlavu rozhodně nedělá. Doslechla jsem se toho na ní opravdu hodně a nic pozitivního bohužel. Nechápu, jak může tak dlouho a takovýmto způsobem rádobypodnikat. Jinak co se týká narážky na bývalé spolupracovnice, tak já rozhodně nikdy její spolupracovnice nebyla naštěstí a pokud se tu opravdu najdou lidi, co by byli ochotni s touto situací něco dělat a nenechat to tak, tak já jsem jedině pro a klidně se mi ozvěte na andy1409 seznam cz a domluvíme se co dál. Jestli teda nejsem jediná osoba, která tu píše do diskuze pod dvaceti jmény. Jinak všem přeju méně takovýchto zkušeností a pohodový ten začínající rok 2012
Reaguji na Andy1409:
Už tu padlo, že každý komentář je z jiné IP adresy, takže toho bych se rozhodně nebála. Taky čekám na peníze už asi od září 2011, postup stejný jako u vás. Chtěla po mě číslo účtu a slíbila vrácení peněz, samozřejmě dodnes jsem peníze nedostala. Bohužel jediná cesta k navrácení peněz je podat celou záležitost k soudu, tohle mi poradily na nejrůznějších úřadech. Jediná rada, kterou ještě mohu dát, zní NEKUPOVAT NIC PŘES PORTÁL Bestsleva.cz, protože to vlastní ona sama, tudíž ani přes portál není šance něco vyreklamovat. Příspěvky na její osobu stále přibývají a opravdu se divím, že s takovouto pověstí je vůbec ochotna ve své činnosti pokračovat.
O tom,že koupila portál jsem se dozvěděla už také, protože na některých slevových portálech jí díky stížnostem už odmítli přijmout slevy. Co vím, tak ji o žádné podnikání nejde a nikdy nešlo, u nich je to prý běžný standart, vytahovat z lidí peníze a služby neposkytnout nebo poskytnout ty hrůzy,které poskytují. Ona se ostatně o lidech vyjadřuje docela urážlivě. Už když jsem u ní byla, tak zvonily mobily co chvíli a ona pokaždé jen řekla, kdo to zas otravuje, že nedají pokoj apod. udivilo mě to,že tak mluví o svých případných zákaznicích,ale teď je mi jasné,že tak mluví proto,že ji ve většině případů volají lidi, co chtějí vrátit peníze. Je to k vzteku,že takoví lidi vůbec existují natož pak,že rádoby podnikají, Já zvažuju,že to hodím přes televizi, třeba se toho chytne nějaký reportér, ty problémy se slevovýma portálama, jsou docela v kurzu. Uvidíme, každopádně nechci to tak nechat a podporovat takové ani nechci nazvat lidi v podvodech a okrádání...
Pěkný večer všem
Andrea Beránková
Reaguji na Andy1409:
To s vámi souhlasím. Ona se vážně neumí chovat. Když si představím, že poprvé po mě v kadeřnictví chtěli, abych se vyzula a chodila jsem tam mezi těmi vlasy, které zrovna někomu ostříhala, tak je mi blivno. Kdo to kdy viděl, že se v kadeřnictví musí člověk zout?Zrovna před cca 14 dny ukazovali ve zprávách, jak nějaký salon v Ostravě nabízel své služby přes různé portály a byl to taky nějaký podvod, akorát že ty dotečné se tam ani nedostaly, protože ten salon ani neexistoval. Hned jsem si pak říkala, že opravdu teď ty slevomaty frčí a nebylo by vůbec špatné to dát do televize. Vy víte, jak by se to dalo zařídit? Myslím si totiž, že by se ráda vyjádřila další spousta zákaznic.
Zkusím kontaktovat reportéry soukromých dramat a zeptat se o radu, vznikl i ombudsman na nějakém slevovém portálu, který by taky měl řešit stížnosti na lidi poskytující/neposkytující slevy, tak uvidíme. Každopádně jsem rozhodnutá to tak nenechat.
Kdyby se cokoli pohnulo,tak vás budu určitě informovat. Pokud budeme jen remcat na diskuzích a nic se nebude dělat, tak takové podvodnice se budou jen smát a my platit.
Reaguji na Andy1409:
Máte pravdu. Z těch diskuzí si zřejmě nic nedělá, takže by bylo dobré začít jednat. Budu moc ráda, když mi dáte vědět, když se něco dozvíte. A můžete psát i na můj email ***************** nebo do soukromých zpráv. Jsem si jistá, že si paní Paríšková diskuze pročítá, tak nemusí znát veškeré podrobnosti našeho jednání. Budu se těšit na další zprávy od vás.
Ahoj je to šílené na tu s...i asi není metr.Pokud do něčeho jdete jdu do toho sváma.Už jsem psala na ČOI i na ŽU jak jste mi holky poradily ale zatím žádná odpověd.
Tolik jsem toužila o dlouhých vlasech, že jsem si koupila voucher na prodloužení vlasu u Kadeřnictví KARIN. Ještě ten den jsem vložila peníze na uvedený účet a šla ukázat paní Pariskové doklad o zaplacení abych se mohla hned objednat. Překvapivě mě objednala ještě ten daný týden nad mé očekávání. Řekla že voucher mi dorazí emailem, který ovšem nedorazil. Na to jsem již neměla trpělivost a znovu jsem jí volala zda termín platí. Vše mi bylo potvrzeno. Dne 27.1 mi vlasy prodloužila na její doporučení kroužkama ikdyž jsem neměla žádné zkušenosti. Ještě jsem si koupila speciální kartáč, abych vlasy nepoškozovala. Druhý den jsem vlasy umyla, dala kondicionér, ale po vysušení vlasy se zkrepatěly, zacuckovaly a vypadávají. Každý den mám o prameny míň a míň. Tak jsem jí volala a bylo mi řečeno že je to normální, nehledě na to, že lidé v obchodě se mi za zády smějí jak to vypadá hrozivě. Nosím již čepici. Jsem s ní domluvena na zítřek, že prý mi tyto vlasy sundá a místo kroužku mi dá keratin. Mám z toho strach už tak vypadám jak 90 letá stařena. Tuto diskuzi jsem objevila až dnes večer, že zmíněné kadeřnictví nemá dobrou pověst. Pokud budete podávat trestní oznámení tak se ráda připojím. Nehledě na to, že opravdu se člověk v tomto kadeřnicví vyzouvat.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.