Dobrý den, bohužel i já zde přidávám svou negativní zkušenost. Škoda jen,že jsem tady nepřišla dříve a nepřečetla si komentáře. No jo, chybama se člověk učí. Byla jsem ve zmíněném kadeřnictví na modeláž nehtů. Něco tak strašného co mi paní vytvořila na ruce se nedá ani popsat.. Hotová byla za 35minut . Kdybych se ty ruce nestyděla ukázat,tak vám to tu vyfotím. Jedním slovem katastrofa. Pokud takto někdo prezentuje svou práci,tak to je opravdu ostuda a zklamání. Nejsem typ člověka, co by někde psal do diskuzí,ale taky jsem se nesetkala s takovým výsledkem práce dosud nikde, proto jsem si paní zadala do vyhledávače a to co jsem našla za komentáře mě opravdu přesvědčilo, že já nejsem ta divná, které se to nelíbí. Snažím se pokaždé to špatné omlouvat,ale v tomto případě to opravdu nejde. Přidávám se k těm, kteří před tímto kadeřnictvím varují. Přeji vám všem krásný den, já si ten svůj hned ráno pěkně zkazila..
Dobrý den, Andy. Už jsem si začínala myslet, že v tomto kadeřnictví se mrší jenom vlasy a teď vidím, že tam se mrší všechno. Paní má hodně tuhý kořínek, když jí nevadí, že má tolik nespokojených zákaznic, a to rozhodně nejsme jen my, určitě je nás více.
Zkusila jste to reklamovat? Já teda nikdy na nehtech nebyla, ale pokud to na první pohled vypadá jinak, než by to mělo být, tak bych to tak rozhodně nenechala.
No tak jen jako nová informace, nehty jak jsem včera tušila, dnes "odlízají"- fakt úžasná práce. Gel na nehtech nedrží a celý se dá nadzvednout, zatím teda je odlouplý do poloviny,tak to hodlám nafotit pro případné dokumentování při stížnostech na jiných úřadech, kdyby s paní nebyla rozumná domluva. Mám bohužel zakoupených poukazů na nehty více,ale psala jsem paní,že se tam nemám v plánu vracet,tak doufám,že dojde k proplacení poukazů a tím naše kontakty skončí. V případě,že domluva nebude možná, bohužel se budu muset obrátit na jiné instituce. Uvidím. Kdyžtak vás budu informovat. Jsem každopádně hodně zklamaná jak můžou takoví lidé vůbec podnikat a fungovat.
Je to už nějaký ten pátek, co jsem se od ní vracela zklamaná, ale ještě dnes na ní mám vztek. Ne jen za to, že službu neodvedla kvalitně, ale že ani ta domluva s ní není lehká. Vaše zklamání rozhodně chápu, něco si zaplatíte a odvedená služba je k ničemu. Určitě si to nafoťte, nikdy nevíte, kdy se vám to bude hodit.
Holky a takhle špatné zkušenosti máte pouze se službami v kadeřnictví nebo i v kosmetice?? Já jsem totiž našla jejich "slevičku" na prodlužování řas, tak by mě zajímalo, jestli to bude dobře provedené nebo taky na nic...?
Podle toho, co jsem kde četla, tak bohužel i nehty a o řasách jsem taky něco četla. Více stížnosti je asi na ty vlasy, ale i když je sleva lákavá, raději to neriskuj. Aby ses stresovala, jestli ti to upadne nebo se ti to odlepí, to za to nestojí a pak je s paní i těžká domluva ohledně reklamace, víš? Já lituju, že jsem se nechala zlákat slevou a šla tam, protože jsem vyhodila 1350Kč a konkrétně to narovnání mi nedrželo. Měla jsem si raději připlatit, ale za to být spokojená.
Reaguji na moorovka: Oki, radši dám tady na vaše rady a zkušenosti a nebudu se do toho pouštět
Jsem v šoku, kolik nás naletělo!! Je to tam otřesné! Chování, přístup, no hrůza. Mám stejnou zkušenost s těmi vouchery, koupila jsem si dva na zvlnění a v salonu mi bylo arogantně sděleno že mi ty dva nestačí, takže jsem si musela doplatit třetí. A výsledek? Vlasy mám stejné jako předtím! A to vyzouvání tam!! To je nehygienické! Myslím, že bychom jim tam měli poslat jak čoiku tak hygienu!
Zenitos: Bohužel v tomto salonu je arogance a povýšenost normální, asi by je milé vystupování zabilo. Abych se v kadeřnictví musela zouvat a aby kadeřnice chodila bosa mezi těmi všemi vlasy a bordelem na zemi,. to jsem opravdu nikdy neviděla a to jsem navštívila už několik kadeřnictví. Vrátila jste se zpátky kvůli reklamaci?
Stále se zvyšuje počet nespokojených zákaznic a měli bychom to začít řešit, tohle není v pořádku a jde především o naše peníze.
Reaguji na moorovka: Reklamovat jsem nebyla, jelikož nemám doklad=(. Takže by to nemělo cenu. Nicméně o ty peníze mi až tak nejde, jde mi hlavně o princip! Takhle zacházet se zákaznicema. To je nehorázné. Zaslouží si to tam zavřít, a zákaz činnosti!
Já teda kadeřnictví Karin neznám, ale udeřilo mne do očí, že si na něj s vervou stěžují jen nově příchozí, které píšou stejným stylem...
Mallory Knox: Když tohle kadeřnictví neznáte, tak tohle můžete jen těžko pochopit. A co chcete říct tím, že píšeme stejným stylem? Když má více zákaznic stejnou zkušenost, tak je snad pochopitelné, že ten příběh nebo daný problém bude stejný nebo hodně podobný.
Asi naznačujete, si tady píšu s jednou stejnou osobou, která má více přezdívek. O tom jsem nikdy takhle nepřemýšlela.
Cituji moorovka: Přihlásit se tu asi můžete pod více nickama. Takže si tady třeba píšu pořád s tou jednou osobou
Jen mě to napadlo, když jsem si tuhle diskuzi prohlédla..
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.