Chtěla bych se zeptat, jestli jsem jediná, kdo má s Aukrem špatné zkušenosti? Nemluvím teď o prodeji, či nákupu, podvodníci se najdou všude, ale narážím teď na neochotu Aukra řešit takové věci a své technické chyby a nedostatky.
méně než
10 příspěvků
Tak před třemi lety jsem měla na aukru účet. Prodávala jsem mobil, kupující jsem ho odeslala o týden později, než jsem měla (bohužel díky nemoci to nebylo možné). Jak ale kupující viděla, že jí mobil nepřichází v určeném termínu, dala mi negativní hodnocení a nahlásila mě aukru.
Účet mi zablokovali a nějak víc jsem to neřešila, protože jsem nic jiného prodat nepotřebovala a nikoho jsem nepodvedla.
Před půl rokem jsem si založila nový účet, protože k tomu starému už byl zrušený mail, tedy jsem si nemohla znovu zaslat heslo a prostě nebyla šance se přihlásit.
Do hodiny po registrování byl nový účet zablokován, že prý mám nedořešené transakce na jiném účtě.
Zdlouhavě jsem to všechno řešila, nakonec se ozvala i ta kupující a tedy se celý problém vyřešil.
Nicméně nemohla jsem na aukru mít dva účty, tedy mi řekli, že ten starý musím zrušit.
Když jsem je prosila, ať ho zruší oni ručně, že je zrušený ten email, tedy si nemohu zaslat to heslo, slušně mě poslali do ******, a pořád opakovali, že je musím minimálně kontaktovat z mailu, který patří k tomu starému účtu.. Psala jsem jim několikrát, zdlouhavé maily, pořád si melou svou..
Na hlavu, nikdy jsem se s takhle neochotnými lidmi v životě nesetkala.
Cituji Shalinka: jestli jsem jediná, kdo má s Aukrem špatné zkušenosti?
Určitě nejsi, já Aukro už nepoužívám, protože když člověk chce něco vyřešit, tak je bez šance.
Můj příběh je takový:
Tátovi jsem objednala hlavolam na aukru za 4 tisíce, pán tvrdil, že je nový, ale nebyl, hlavolam byl již vyřešený a byl jenom "laicky" složený zpět (pak jsme pátrali na internetu jak má vlastně hlavolam fungovat, protože se jednalo o jeden z nejtěžších hlavolamů na světě a táta ho rozložil asi za 20 minut). Byla to na Vánoce pěkná ostuda
Aukro řeklo pouze to, jak můžu dokázat, že byl hlavolam již jednou rozložený. Jestli to nemůžu dokázat, tak že není řešení. Jako opravdu netuším, jak mám dokázat, že hlavolam byl už rozložený a jednou složený, když už s ním obdarovaný manipuloval? Takže nakonec jsem byla o 4 tisíce lehčí a měla šunt.
Na Aukru kupuju jen nové zboží max do 500,-. Ač se chlubí ochranou nakupujících (snad do 20 tis, teď si nejsem jistá), tak realita je úplně jiná. Jednou jsem s nimi řešila nedodané tričko za nějaké 3 stovky, po x mailech a zaslaném potvrzení o platbě mi napsali, ať jdu podat trestní oznámení Z jejich strany žádná snaha o nápravu, smířila jsem se s tím, že jsem prostě naletěla. Prodávající tričko nakonec poslal, ale bylo to spíš štěstí, ne zásahem Aukra.
Další věc, která mě na Aukru pěkně točí je zamořenost padělky - neustále nahlašuju aukce s faky, u kterých se prodejce zaručuje, že jde o 100% originál a nic se neděje, prodává do očí bijící šunty dál
Já mám teda víc špatných zkušeností (hlavně s prodejem), ale i přesto tam prodávám a nakupuju dál, protože i tak si myslím, že je to jeden z nejlepších bazarů, kde se dá rychle něco sehnat i prodat
Jednou se mi stala taková věc, že jsem prodávala koberec, měla jsem tam více fotek, aby ještě byla poznat skutečná barva, protože byl vícebarevný a na každé fotce to vypadalo jinak. Jednalo se asi o částku nějak kolem 200 Kč, takže žádná pálka. Koupil si ho pán a když si pro něho přijel, choval se slušně a mile, ale řekl, že si představoval jinou barvu a nehodí se mu tam, kde ho chtěl. Takže zase odjel bez koberce. Když jsem se potom podívala na aukro, dal mi negativní komentář s tím, že jsem podvodník a nabízím naprostý šunt, že byl koberec špinavý a flekatý a prostě hnusný, že si ho nemohl převzít a že ještě projel 500 Kč za beznín, že jsem ho okradla Napsala jsem na aukro, jak mám takovou věc řešit, že mě křivě obviňuje z něčeho, co není vůbec pravda a potom si ten koberec už nikdo na tom aukru nekoupí že jo (taky že se asi ani po roce neprodal). Odepsali mi na to, že se to mám s ním vyřešit sama, že oni do hodnocení zasahovat nemůžou
Pak jsem tam taky prodávala clip-in vlasy, nebyla to nějaká vysoká částka, ale měla jsem tam spoustu fotek, takže vystavení té aukce mě vyšlo asi na nějakých 25 Kč (není to moc, já vím, ale i tak jsou to nějaké peníze). Koupila si je tam nějaká slečna, jenom prostě klikla na "kup teď" a jakoby zmizela... já jsem jí několikrát psala, na nic neodepisovala. Jelikož má aukro položku "vrácení provize", vyplnila jsem to tam, aby se mi aspoň vrátili peníze za to vystavení. No aukro mi napsalo, že ji kontaktují a od té doby nic... bylo to před Vánocema
A mohla bych popsat víc takových věcí, aukro prostě neumí vyřešit vůbec nic, jenom kdyby se jim chtělo se na případ podívat, rozhodně by bylo všechno rychlejší...
Reaguji na Clarrkys: A to je právě problém aukra, pokud někdo dává negativní komentáře neoprávněně poškodí to prodávajícího nebo kupujícího už napořád a to není spravedlivé. Každý může narazit na "blbce" a aukro by to mělo smazat. Je tam sice teď, v hodnocení často komentář, že seprodávající s kupujícím dohodli na stažení komentáře ale i tak. Účet na aukru nemám a ani nechci
Mě štve hlavně to, že už s nimi měsíc řeším technický problém, ale člověk na druhé straně ze mě dělá naprostou husu, co neumí s počítačem, přitom jsem všechno dělala správně, ale vždy mě to hodí na chybovou stránku. Nějaká slečna/paní se tam vztekala, že jí pořád otravuju, ale když mi nebyla schopná odpovědět na můj dotaz, tak co mám podle ní dělat?
Cituji sarousek: že seprodávající s kupujícím dohodli na stažení komentáře
No jo, jenže s ním se dohodnout nedalo a já mám teď takový nechutný komentář Štve mě to, cokoliv potom prodávám, lidi se kouknou na moje komentáře a dočtou se tam, že jsem nějaký zloděj nebo co
Reaguji na Clarrkys: Ale myslím, že tam jde dopsat nějaký komentář k tomu hodnocení, alespoň jsem to u některých prodejců viděla.
Cituji Shalinka: Mě štve hlavně to, že už s nimi měsíc řeším technický problém, ale člověk na druhé straně ze mě dělá naprostou husu, co neumí s počítačem, přitom jsem všechno dělala správně, ale vždy mě to hodí na chybovou stránku. Nějaká slečna/paní se tam vztekala, že jí pořád otravuju, ale když mi nebyla schopná odpovědět na můj dotaz, tak co mám podle ní dělat?
Řekla bych, že to není problém pouze Aukra, ale všeobecně všech IT pracovníků. Rádi si "honí" ego na tom, že člověk nezná odbornou terminologii a nebo konkrétní údaje o počítačích, modemech a ostatním, co má doma.
Reaguji na Cindova: Bohužel pro ně, já jsem také z IT oboru, takže, když se ohání, dokážu je odpálkovat. Ale tato paní zřejmě neví nic a proto mi stále opakuje to samo. Také se mi líbí, jak lžou, tvrdí že mi určitý e-mail poslali, a že mi už přišel, pak slečna poslala zdrojový kód a tam bylo nějaké datum a čas s tím, že e-mail nebyl doručen, pokud potíže přetrvávají mají se obrátit na poskytovatele e-mailu.
tohle je všude, s nakupováním na internetu. Každopádně máte pravdu aukro je velice neochotné.
Také dopourčuju kupovat jenom věci do 500 Kč, maximálně do tisíce. Nic drahého bych tam asi nepořizovala.
No já zatím problém s nákupem neměla, teda až na 2 lidi, se kterými jsem to nakonec vyřešila (Aukro nebylo schopno). Spíš mám teď poslední dobou technické problémy a ty Aukro svaluje na můj prohlížeč, tak pak nechápu, když je to mým prohlížečem, proč to nefunguje dalším lidem?
Cituji Shalinka: technické problémy
Jojo, chodím se často kochat štěňátkama, prostě se jen tak podívat A všechny ostatní kategorie mi fungují, jenom "Zvířata" prostě ne... nahlásí mi to, že tam není žádná aukce zveřejněná, pak mě to úplně odhlásí ze stránky... no hrůza děs
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.