Prosím o radu..konečně jsem se odhodlala k objednávce z asosu, jednu jsem uskutečnila včera, ale byla mi následně zrušena a druhou jsem zkusila dnes a stalo se to znovu. Poprvé jsem zadala platbu přes PAYPAL, podruhé jsem to zkusila přes kartu,ale pokaždé to dopadlo stejně. Přišel mi mail, že potřebují doplnit informace a chtějí poslat naskenovaný pas nebo řidičák a ještě nějaké další věci, výpis z účtu a potvrdit příslusnost k doručovací adrese, kterou mám jinou než adresu fakturační. Docela na tu objednávku spěchám, nechala jsem si to poslat expres a nečekala jsem podobné problémy, četla jsem hodně příspěvku tady v diskuzích a všichni chválili jak jsou rychlí a bezproblémoví, tak nevím, proč zas já musím mít problém? Pokud máte někdo s tímto zkušenost, poraďte, jak jste to řešili..nechce se mi posílat takové dokumenty kdovíkomu..a taky vůbec nechápu, proč to po mě vlastně chtějí..
ahoj já jsem z asosu objednávala dvakrát a není to tak dlouho a nikdo po mě takové informace nechtěl. Platila jsem normálně kartou, zadala potřebné údaje, objednávka se odeslala a za chvilku mi přišel email, s tím co jsme obejdnala a že děkují. Platba se mi z účtu odečetla do 3 dnů a do týdně byl balíček doma, ten druhý ještě čekám. To je fakt divné, musí v tom být nějaká bota, zkus zajít nebo zavolat do své banky
V bance by problém být neměl, platba za obě objednávky se mi odečetla hned, mám ji mezi nezaúčtovanými, takže předpokládám, že se mi peníze během pár dní připočtou zpět..ještě mě napadlo, jestli to nemůže být proto, že mám jinou adresu fakturační a doručovací, ta fakturační totiž musí být stejná s tou, na kterou je veden účet, to je moje adresa trvalého bydliště, ale bydlím teď přechodně jinde,tak mám tu doručovací jinou..tak jestli by tohle mohl být problém? ach jo..tak jsem se na ty věci těšila a zřejmě zas budu muset přebírat hadry tady v našich obchodech
Tak já fakturační myslím ani nevyplňovala, pouze dodací,ale je možné že to bude v tom. No, ale i tak je to divné, jedině že by se báli, že si to nikdo nevyzvedne a chtěli lepší zajištění nebo informace A co jim zkusit napsal email, že proč chtějí takové imformace a že se ti to zdá nestandardní?
Cituji pinkpuding: ale bydlím teď přechodně jinde,tak mám tu doručovací jinou..tak jestli by tohle mohl být problém?
Já mám také jinou fakturační a jinou doručovací, takže to by neměl být problém. A fakturační máš stejnou, na jakou je napsána karta? Mám takový pocit, že tohle už se někomu stalo, ale nevím, ve kterém tématu o tom ten dotyčný psal. Možná se zkus podívat do "Asos zkušenosti s objednáváním" nebo tak nějak.
Cituji pinkpuding: fakturační totiž musí být stejná s tou, na kterou je veden účet, to je moje adresa trvalého bydliště, ale bydlím teď přechodně jinde
Já nevím, to se mi moc nezdá, nedávno jsme poprvé objednávala z asosu, platila jsem kartou, doručovací adresu jsem měla jinou než mám trvalé bydliště a vše v pořádku. Jestli jsem teda správně pochopila problém.
A proč chceš fakturační adresu jinou než na jakou máš veden účet? Ta doručovací to je logické, že může být jakákoliv,ale já mám třeba ŽL a fakturační mám tu samou co na fakturách i na živnostňáku, to by mi tam ani nenapsali.Ale tady zase nevím o co konkrétně jde s tím oblečením proč má být jiná ta fakturační,nebo ten papír od nich na něco potřebuješ? Ale i tak je to divné...
Tak jsem schválně šla pro ten papír z asosu, který jako jediný byl v mém balíčku a já tam žádný doklad nemám. Dostala jsem pouze vratný formulář a samolepku pro případ, že bych chtěla něco vrátit. A něměl by tam nějaký doklad být?
Reaguji na mishka999:
to bude možná ten problém, ted jsem si všimla, že jsem zadala tu svou přechodnou adresu, jako doručovaci i fakturační, takže jim to nesedělo s tou, na kterou mám vedený účet, to bude nejspíš ono..no, vyrešila jsem to tak, že jsem zkusila založit úplně nový účet a znova objednat, tak teď čekám na mail od asosu, jestli mi to znova zruší, vždycky to poslali tak do dvou hodin, tak uvidíme..jo a ještě mě napadlo, co se týká těch peněz, co se mi za obě objednávky strhly z účtu, myslíte, že jim mám psát, aby to poslali zpátky, nebo to udělají automaticky?
Reaguji na sarousek:
já to myslela trošku jinak..nepotřebuji mít jinou fakturační adresu, než na jakou je veden účet, nedošlo mi při přihlašování, že tyto adresy musí být stejné a špatně jsem jim to tam zadala..zadala jsem tam tu přechodnou jako fakturační i doručovací a jim to nesedelo s tou na kterou je veden účet..zmatek,že..jsem blbá, no, tak jsem udelala uplne nový účet a zkusila znovu a uvidím, doufám, že jim někde v systému nebudou tyto dva podobné účty dělat nějakej problém..
Reaguji na pinkpuding:
Ta fakturační adresa by dle mého názoru prostě měla sedět s adresou, na kterou je psána karta, protože jinak si mohou myslet, že jsi nějak záhadně přišla ke kartě a ted si z ní utrácíš na netu. Mám pocit, že ta adresa měla jít upravit ve stávajícím účtu, že jsi nemusela dělat nový. Jinak o peníze jim nepiš, vrátí je automaticky. Spíš si myslím, že se ti z účtu ani neodečetly, protože obchod neproběhl, pouze jsi je měla v zablokovaných transakcích.
Reaguji na mishka999:
jj, už jsem to tak taky pochopila..tak snad už to teď půjde hladce, jinak nevím..co se týká těch peněz, v disponibilním zůstatku je mám stržené, ale v účetním zůstatku tam stržené nejsou, takže to bude asi tak jak píšeš...moc všem děkuji za rychlé reakce, teďuž jen budu doufat, že na potřetí obchod proběhne hladce!
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.