Máte s tím někdo zkušenosti? Zajímá mě jen práce "na telefonu" u CK nebo CA, ne klasická Call centra.
Je to docela špatně placené, ale nikdo z mého okolí s tim zkušenosti nemá, ale nabídky na tuto pozici jsou, tak bych ráda posbírala nějaké info.
Ahoj, já pracuji v call centru jako prodejce zájezdu. Nevím, co konkrétně tě zajímá, ale práce je to nenáročná. Jen někdy na nervy-lidi si občas děsně vymýšlejí
malutka
S tím počítám ... a co třeba pracovní doba? Nejspíš je to "jak kde", ale na stránkách danný Ck píšou, že call centrum jede 8-21, s tím že teda o víkendy 9-21. Doufám, že se nedělají celé dny, nedovedu si moc představit sedět 13 hodin se sluchátkama a mluvit a mluvit
A co vstupní pohovor? Je nějak "náročný"? Zkouší cizí jazyky? Co je zajímá? U koho seš?
A co kolektiv? Je velký?
Já jsem taková, že mi sice lidi nevadí, ale pracuju radši sama, tak se trochu bojim i toho, že vedle mě z každý strany a na proti mě je člověk, kterej taky "calluje". Asi bych byla taková nesvá, nevim ...
Tak my máme pracovní dobu:
po 8-17.30
út-čt 9-17.30
pá 9-16-30
plus jednou měsíčně sobota 9-14.
Vstupní pohovor je taková formalita bych řekla, alespoň před třemi lety, kdy jsem nastupovala já. Teď je to prý těžší, ale nevím, co konkrétně, stačí základy angličtiny. Kolektiv je cca 40-50 lidí, v sezoně i 100. Každý pracuje sám za sebe, takže pohoda, nikdo ti vadit nebude
malutka
A na normálního poskytovatele zájezdů nějaký info máš? Zajímalo by mě, jak tam třeba probíhá pohovor, jakým způsobem zkouší jazyk atd.
Nemám tohle zrovna moc v lásce, radši jsem když to je takový "neformální" právě. )) je to se mnou těžký ....
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.