Reaguji na Mazanykralicek:
Napsala bych jim něco v tom smyslu, že pokud mi nevrátí peníze nebo neobrdím balíček či vysvětlení, že se to bude dále řešit. Napsala bych jim taky, že tohle je opravdu neprofesionální chování a ať se Ti nediví, když nepřijde balíček, nezvedají telefon a neodepisují na email.
Možná bych ještě pár dní počkala než odepíší na email a pak bych napsala na ty adresy co tam mají uvedené
Před třemi týdny mi řekli, že mi peníze vrátí z účtu zpět, protože mi řekli že už zboží nemají a různy caviky okolo toho no a tři týdny zpět a peníze ani odpověď na e-mail nikde nevidím, psala jsem jim třikrát i výhrůžný a nic.
Nahlaste ho Obchodní inspekci. Mají stránky a přes ně jim napište. Sice vám nepošlou zboží ani peníze, ale tento shop prověří. Občas to pomůže a shop peníze vrátí nebo pošle zboží
Cituji ilka1: Nahlaste ho Obchodní inspekci.
Přesně tak .
Já mám také jednu špatnou zkušenost, je to ale už dávno, s e-shopem krutyhadry.cz. V došlém balíku mi chyběl jeden kus zboží, prý, že pošlou peníze zpět. Psala jsem jich tolika mailů a nic. Párkrát mi došla odpověď, že to řeší a tak, pak přišla výmluva typu: Měnil se majitel a blabla, je to složitý, blabla...
Je to spousta let zpět, tehdy mě obchodní inspekce vůbec nenapadla.
Držím palce, ať vám to dobře dopadne .
Reaguji na ChoccoShake:
to sou šmejdi každopádně už jsem to nahlásila Obchodní inspekci, tak uvidíme
týden mi příjde ještě krátká doba. Mě se stalo dokonce že z eshopu měli 3měsíční zpoždění pořád jsem tam volala a psala a nic.. ted po třech měsíc jsem se dovolala a zboží poslali. Mohli mít třeba nějakou závadu na stránkách
Já jsem měla podobnou zkušenost se zahraničním e-shopem, naštěstí to dobře dopadlo. Pokud jsi platila platební kartou, můžeš Tvou banku požádat o tzv. chargeback, banka požádá banku obchodníka o vrácení platby (mám účet u České Spořitelny, vyplnila jsem formulář na pobočce). Jestli jsi platila bankovním převodem, zkus nejprve písemně požádat obchodníka, aby Ti potvrdil, kdy Ti dodá objednané zboží, nebo můžeš objednávku zrušit a požadovat vrácení peněz. Jak napsala ve svém příspěvku Sellinka, také se mi stalo, že e-shop měl i více než měsíční zpoždění s dodáním zboží.
Reaguji na Jessinka1:
Dobře no, tak mě ale udivuje, proč mi napsali, že zboží doručí do 48 hodin...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.