Hledám si práci a jelikož jsem se svým CV bohužel předurčená většinou jako asistentka tak dostávám nabídky na asistentské pozice managerům,ředitelům atd. Ta práce mě ale vůbec nebaví a poslední dobou mi volají i na pozice zákaznického servisu pro mezinárodní firmy tak se nad tím zamýšlím. Je mi 23 ,praxi mám slušnou jak odsud tak i ze zahraničí ,ale ráda bych se samozřejmě časem posunula dál tedy něco s možností povýšení a rozvoje.O vysoké dálkově také přemýšlím.Ráda bych proto znala Váš názor co je lepší nebo jestli mám zkoušet raději úplně něco jiného.
Podle mě praxi na pozici asistentky už máš, což ti nikdo nevezme, takže já bych šla rozhodně do druhé pozice...navíc, když tě ani práce asistentky nijak nenaplňuje, tak bych to vůbec neřešila ..hodně štěstí
Už nikdo jiný neporadí?
Ahoj, pracuji sice ve finančnim oddělení v jedné zahraniční firmě, ale celkem často spolupracuji se zákaznickým servisem, pokud potřebuji nějaké informace ohledně faktur vystavených zákazníkům. Jedna kolegyně-kamarádka, která tam pracuje, má na starosti příjem objednávek materiálu od zákazníků (většinou přes zákaznický portál, někdy faxem, e-mailem), zadá objednávku do systému, zjistí, zda je materiál na skladě, pokud je, potvrdí objednávku zákazníkovi, zajistí přepravu materiálu ve stanoveném termínu (pokud není, zadá požadavek skladu, aby zajistili výrobu), potom vystaví zákazníkovi fakturu, řesí také případné stížnosti zákazníků (např. ohledně pozdní dodávky materiálu, kvality materiálu, dodaného množství, chybně vystavené faktury), spolupracuje s obchodním oddělením v zahraničí. Je tam hodně telefonické i písemné komunikace se zákazníky, s přepravci, s obchodním oddělením, hodně tam využiješ cizí jazyky. Není tam potřeba předchozí praxe v oboru, ve firmě, ve které pracuji, trvá zaškolení dva měsíce i déle, takže bych se toho vůbec nebála.
Reaguji na Carpisa: A co bys chtěla dělat ty? Asistentka tě nebaví, máš nějaké jiné vysněné zaměstnání? Mě je 27 a 2 měsíce jsem bez práce, jenže ani nevím co bych chtěla dělat
Reaguji na Carpisa: Napsala jsem Ti, co zhruba zahrnuje práce v zákaznickém servisu. Když jsem skončila školu, tak jsem taky pracovala jako asistentka manažera. Mě tato práce celkem bavila, ale po pár letech jsem chtěla nejakou změnu, tak jsem se vrátila k účetnictví, které jsem studovala. Už jsem si na to zvykla, ale raději bych pracovala třeba v marketingu nebo v obchodu Jinak, kdybys měla nabídku jít do zákaznického servisu, určitě bys ji měla vzít. V každé větší mezinárodní firmě je po nějaké době možné přejít do jiného oddělení na novou pozici. Ve firmě, kde pracuji, většinou nabídnou něco jiného po 2 - 3 letech, takže nemusíš mít obavy, že bys celé roky dělala stejnou práci. V práci např. jednou ročně vyplňujeme pracovní hodnocení plán osobního rozvoje, na základě kterého pak nabízejí nové pozice. Zatím jsem toho nevyužila a zůstanu u svojí práce, protože tam mám příjemné a pohodové kolegy.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.