Také mám stejný problém jako MartyEls. Nejde mi provést spárování, také tam mám napsáno: Dokončil ověření účtu.
Reaguji na Lukáš Vodička:
U mě je stejný problém,nelze spárovat i přes to že jsem ověřila PIN 3 již dávno,prosím o pomoc
Blogerka
bože já jsem antitalent. postupuju podle instrukcí. v menu mám spárováno s moje ID ale ikonku nemám.
Cituji Wall-e: bože já jsem antitalent. postupuju podle instrukcí. v menu mám spárováno s moje ID ale ikonku nemám.
Máš. Podívej se do svého profilu. Já ji u tvého nicku vidím.
Že je "účet spárován s mojeID", se mi u mého profilu ukazuje už dávno a ani si už neuvědomuji, kdy jsem toto prováděla. Jak si mohu ověřit, že je vše tak jak má a že se mohu zúčastnit soutěže?
V podmínkách soutěže není datum párování, ale datum do kdy si člověk potvrdí účet mojeID pomocí PIN3 (dopis) a také to, zda jste si účet mojeID založila přes zelené tlačítka. V našem systému jsou tato data uložena, soutěž bude kontrolována automaticky, kdo nemá nárok se zúčastnit, nebude mezi vylosovanými.
Cituji jana81: ak si mohu ověřit, že je vše tak jak má a že se mohu zúčastnit soutěže?
Datum potvrzení přes PIN3 máte v účtu mojeID na stránce Historie. Položka se jmenuje: Změna stavu účtu -- Účet plně aktivován.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.