Dnes jsem byla informována bankou, že mi zablokovali mou platební kartu, protože se někdo naboural do mých údajů. Zjistila jsem, že se to stalo kvůli tomu, že jsem na podzim objednávala z Lush UK.
Jak jistě víte, Lush se stal obětí hackerů. Chci se zeptat, stalo se vám to někomu také? Má smysl do Lush o tomhle napsat?

arrow
profile_image
Kovbojka
od 28. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Taky jsem přišla o kartu. Sice mi banka nechtěla říct který prodejce je "podezřelý", u Lushe UK taky objednávám. Takže už to dává smysl.
Budu teď hodně přemýšlet, jestli mi ta úspora za to stojí.

A napsala jsi do Lushe mail - nevím tedy jestli by to mělo smysl. Mají toho určitě hodně, tak jestli by vůbec odepsali.......

arrow
profile_image
Kovbojka
od 28. 7. 2007
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Až do teď jsem nevěděla, že ten problém jsou oni, takže ne. Jak jsem psala, banka mi nechtěla říct kdo to je. Přemýšlím jestli jim něco napsat. Objednávala jsem tam hodně, teď si to ale asi rozmyslím.

arrow
profile_image
area
od 24. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Taky mi zablokovali kartu

Ano, stalo se mi to také. Přišlo upozornění z LUSH, 20.1.2011, o útoku hackerů a o potenciálním nebezpečí. Minulý týden mi volali z KB, že pro jistotu výrazně doporučují výměnu (zdarma) platební karty, kvůli LUSH. Což jsem samozřejmě neodmítla.
Já si nedělám iluze, že je placení kartou přes net bezpečné, nemyslím si ani, že PayPal a pod. jsou na 100% bezpečné. Chtě nechtě je to na nás, si účet zabezpečit, popř. mít na platby přes internet separé účet, na kterým je denně minimální zůstatek. Mít na účtě veškeré úspory a platit kartou přes net je čistý hazard.

arrow
profile_image
imoen
od 22. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

i mně se to stalo, banka mi ale sama oznámila, čí účet to způsobil (volali mi minulý týden cca ve středu) karta už je na cestě.
byl to první problém,jaký jsem za tři roky placení do zahraničí stal, mrzí mě, že zrovna taková solidní firma, jako lush :-/
myslím, že psát jim nemá smysl - pochybuju, že všem pošlou nějaký revanš

Reaguji na imoen:
I mě to mrzí, paní z banky mi řekla, že se to bohužel může stát i u toho nejlepšího a nejsolidnějšího obchodu.

arrow
profile_image
quititek
od 28. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

taky mi zablokovali kartu, z lushe mi přišel mail, takže když mi volali, věděla jsem o co jde...

arrow
profile_image
imoen
od 22. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

to je zvláštní, mi nic z lushe nepřišlo

Reaguji na imoen:
Nehodil se ti email od nich do spamového koše?
Ještě je možné, že se tě ohrožení zneužití karty přímo netýkalo:
For complete peace of mind, we would like all customers that placed ONLINE orders with us between 4th Oct 2010 and today, 20th Jan 2011, to contact their banks for advice as their card details may have been compromised.

arrow
profile_image
Vetala
od 14. 4. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Kočky a je niektorá z Vás v tatrabanke ? zaujímalo by ma, či upozorňujú aj oni. Email od lush som čítala, naneštastie som v tom časovom období nakúpila, ale som v pomykove či mám volať do banky a požiadať o kontrolu alebo proste nič nerobiť. čo Vám vlastne banka povedala ?

arrow
profile_image
imoen
od 22. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Vetala: čo Vám vlastne banka povedala

že došlo k hackerskému útoku a úniku dat, pročež blokují kartu a mění ji za novou, aby se mi nemohli nabourat do konta.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené