Dnes jsem byla informována bankou, že mi zablokovali mou platební kartu, protože se někdo naboural do mých údajů. Zjistila jsem, že se to stalo kvůli tomu, že jsem na podzim objednávala z Lush UK.
Jak jistě víte, Lush se stal obětí hackerů. Chci se zeptat, stalo se vám to někomu také? Má smysl do Lush o tomhle napsat?
Taky jsem přišla o kartu. Sice mi banka nechtěla říct který prodejce je "podezřelý", u Lushe UK taky objednávám. Takže už to dává smysl.
Budu teď hodně přemýšlet, jestli mi ta úspora za to stojí.
A napsala jsi do Lushe mail - nevím tedy jestli by to mělo smysl. Mají toho určitě hodně, tak jestli by vůbec odepsali.......
Až do teď jsem nevěděla, že ten problém jsou oni, takže ne. Jak jsem psala, banka mi nechtěla říct kdo to je. Přemýšlím jestli jim něco napsat. Objednávala jsem tam hodně, teď si to ale asi rozmyslím.
Ano, stalo se mi to také. Přišlo upozornění z LUSH, 20.1.2011, o útoku hackerů a o potenciálním nebezpečí. Minulý týden mi volali z KB, že pro jistotu výrazně doporučují výměnu (zdarma) platební karty, kvůli LUSH. Což jsem samozřejmě neodmítla.
Já si nedělám iluze, že je placení kartou přes net bezpečné, nemyslím si ani, že PayPal a pod. jsou na 100% bezpečné. Chtě nechtě je to na nás, si účet zabezpečit, popř. mít na platby přes internet separé účet, na kterým je denně minimální zůstatek. Mít na účtě veškeré úspory a platit kartou přes net je čistý hazard.
i mně se to stalo, banka mi ale sama oznámila, čí účet to způsobil (volali mi minulý týden cca ve středu) karta už je na cestě.
byl to první problém,jaký jsem za tři roky placení do zahraničí stal, mrzí mě, že zrovna taková solidní firma, jako lush :-/
myslím, že psát jim nemá smysl - pochybuju, že všem pošlou nějaký revanš
Reaguji na imoen:
I mě to mrzí, paní z banky mi řekla, že se to bohužel může stát i u toho nejlepšího a nejsolidnějšího obchodu.
taky mi zablokovali kartu, z lushe mi přišel mail, takže když mi volali, věděla jsem o co jde...
Reaguji na imoen:
Nehodil se ti email od nich do spamového koše?
Ještě je možné, že se tě ohrožení zneužití karty přímo netýkalo:
For complete peace of mind, we would like all customers that placed ONLINE orders with us between 4th Oct 2010 and today, 20th Jan 2011, to contact their banks for advice as their card details may have been compromised.
Cituji Vetala: čo Vám vlastne banka povedala
že došlo k hackerskému útoku a úniku dat, pročež blokují kartu a mění ji za novou, aby se mi nemohli nabourat do konta.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.