ahoj mám obrovské problémy ohledně internetu od Ufona....pořídila jsem si ho cca před rokem...měl to být cestovní modem,ale vůbec nikde nefunguje...tak sem podávala několik reklamací na signál,ale bylo mi sdělno,že za signál neodpovídají,že to je napsáno v obchodních podmínkách,ano bylo to tam napsáno,ale já se nechtěla vzdát a tak sem podala reklamaci znovu na to,že není možné platit peníze,za nefungující službu,tak tedy povolali technika,který zjistil,že signál je opravdu u mého internetu nulový a řekl mi,že bude smlouva zrušena nebo poskytnuta sleva,že vše předá reklamačnímu oddělní a to se vyjádří....dodnes se nikdo nevyjádřil (je to cca 4 měsíce)..podle složenek jsem poznala,že nám byla poskytnuta sleva,ale nikdo nám o tom nepodal vyjádření na jak dlouho a jaká sleva bude,tak sem samozřejmě podala další reklamaci a oni mi řekli,že vše bylo vyřízeno technikem po telefonu (to však není pravda,ten řekl,že to vše předá reklamačnímu a to se vyjádří)...a tak se ptám je možné reklamaci vyřídit po telefonu?podle mě to je blbost a pro mě v tomto případě slova nemají váhu,pokud to nevidím na papíru...do telefonu si každý může říct,co chce...myslím,že to takhle nejde...přetahuju se s nima víc,jak půl roku
ahojky
taky mám Ufona a je to peklo,věčně to nejde,nabíhá to dlouho atd
já jsem htěla smlouvu taky ukončit,ale řekly mi že to stojí 2400+ za každý měsíc těch 600
a nebo at provádím nějaké měření rychlosti,tak jsem řekla že to teda ani náhodou že na tohle nemám čas ani náladu...že není má starost že prodávají šunt..
naštěstí mi to končí ted na začátku ledna ufff
taky my nabízeli slevu na 390,ale stím že smlouva prodloužená na další dva roky,tak jsem jim řekla at si to strčí do prde...
takže Ufon už nikdy více
na to že člověk platí pomalu 600 a ono to nejde je síla
jinak ta reklamace po telefonu se mi taky nezdá,měly by ti dát nějaké vyjádření písemné
Název tématu bych upravila a zvýraznila v něm slovíčko Ufon, protože pak už víc lidí chápe, v čem je problém. S Ufonem má totiž problém snad každý zákazník.
URL
URL
URL
tady je jen slabý odvar. Stačí vygooglit zkušenosti s ním.
Taky jsme ho dva roky měli, byla to naprostá katastrofa a pochybuju, že u nich s reklamací uspěješ. Rok fungoval docela dobře, nijak jsme si nestěžovali, ale po roce jim přibylo najednou hrozně moc zákazníků a oni nejen že neměli pokrytí, ale nezvládali poskytovat služby, které si člověk zaplatil. Smlouvu měli napsanou velice chytře, takže všem stáhli denní limit na směšných 400MB (při rychlosti asi 50Kb/s) a po stáhnutí 400MB se stahování přesunulo na rychlost cca 7Kb/s. Jen pro představu film v nízké kvalitě má velikost 800MB.
Teď s O2 mám film doma za čtvrt hodiny, s ufonem bych ho měla doma za tři dny a ještě by mi to stihlo několikrát spadnout, takže bych ho ani nedotáhla.
Taky jsme chtěli odstoupit od smlouvy, ale když jsme pročetli všechny zkušenosti, tak jsme si řekli, že to toho půl roku ještě nějak vydržíme. Za předčasné ukončení chtěli asi 5tisíc. Po dvou letech jsme rychle podali žádost o zrušení veškerých služeb a máme konečně pokoj.
Reaguji na Mia_Sofia:
jééé děkuju zlatíčko seš,asi bych tam volala až koncem prosince
Reaguji na veronika22:
ježiš to mám psát nějakou písemnou výpověd jo??
mě řekli že stačí zavolat
nemáte nikdo nějaký vzor??
Reaguji na veronika22:
jéda,tak přesně jako ty to mám já...dali my slevu na 299 (nikdo mi o tom neřekl-nepodal to písemně)...a dnes my přišla sms a už platím 599,jako chce se mi brečet....chtěla sem to ukončit a taky po mě chtěli 2400+úhrada za všechny měsíce....já to mám bohužel až do května
Reaguji na Mia_Sofia:
jak vidím,tak je to všechno,jak přes kopírák....mě taky rok šel,ale opravdu se chytal hrozně...pořád se připojoval a někdy se chytl-teď nejde vůbec a já platím 600...teď máme pevný od UPC a ten jede,jak střela...takže platím 600 UPC a 600 Ufona,ach jo sakra,asi to budu teda muset vydržet a dát jim skoro 4 tis. ještě
Reaguji na beliveme:
no je to tragédie
a platit 600 za něco co téměř nefunguje je ještě větší tragédie
jako posílat mail s přílohou 15 minut,a než si prohlídku video na you tube tak mě přejde chut se na něco vůbec dívat
sám technik mi řekl,že v naší oblasti není ani anténa,že ani nekoupili pozemek na tu anténu...takže nechápu,jak mi mohli vůbec tento internet prodat...ještě mi řekli,že signál v místě mého bydliště je,když sem podepisovala tu de****í smlouvu...neuvěřitelný.....o změnu tématu jsem již napsala moderátorce,tak snad mi to změní
Reaguji na beliveme:
já už fakt nevím,co mám dělat....mě ten internet šel jen na icq....když sem se snažila připojit na youtube,tak to sem neměla šanci,hned to spadlo a už vůbec nemluvím o stáhnutí mp3...to prostě nešlo....achjo 600 za nic
Reaguji na beliveme:
jsou to svináci
taky nechápu jak si může nikdo účtovat takové peníze za takovou .....
navíc nechápu lidi pracující v této firmě-dělají z lidí deb... a vůbec jim to není blbé
hamba by mě fackovala
Reaguji na veronika22:
Já nevím, jak je to s voláním, třeba to stačí, ale vzhledem k tomu, jak jednají se zákazníky nemáš po telefonickém rozhovoru žádný důkaz, že jsi to opravdu rušila, takže záleží na operátorovi, aby to nebylo nějaké ucho...a aby s tebou nezametli..
My jsme jenom napsali osobní údaje - jméno, adresa. rodné číslo a aby bylo jasné,KDO smlouvu ukončuje a pak ke kterému dni. Papír jsme podepsali a vše posílali doporučeně. Sami se nám potom telefonicky ozvali a poslali nám poštou papír o ukončení smlouvy.
Reaguji na beliveme:
My to měli taky do května, ale letošního roku (2010). Taky jsme platili 600 a jen jsme se těšili, kdy se toho konečně zbavíme. Měli jsme ještě pevnou linku cca za 300 a když jsme si zjišťovali to předčasné zrušení, tak chtěli 5tisíc za každý přístroj zvlášť! (za internet i za telefon). Slevu nám žádnou nedali, ani jsme tam nevolali, protože nás přešla chuť po všech těch zkušenostech, co jsme se dočetli na internetu. Holt jsem se denně podívala na čtyři videa na youtube a měla jsem utrum...(ke všemu se ta videa načítala čtvrt hodiny) Je to hrozné vědět, že odteď ještě skoro 4 tisíce proletí komínem a jde to takovým podvodníkům...
Hlavně si pohlídat to zrušení smlouvy, ať jim nemusíš dát ani o jeden měsíc navíc.
Reaguji na Mia_Sofia:
a ke kterému dni mám napsat ukončení smlouvy??
já mám na záručáku 29.12.2008 ale to je jen podepsání smlouvy,ale aktivovala jsem to někdy na začátku ledna..
tak jestli tam mám radši zavolat do kdy přesně ho mám-nerada bych aby mi pak účtovaly 2400 že chci ukončit třeba o 3dny dříve
Reaguji na veronika22:
Radši tam zavolej a zeptej se na datum. Pokud si nebudeš jistá, dodala bych tam do závorky něco ve smyslu, že o fofr internet na měsíc únor 2011 a další měsíce už nemáš zájem, ale myslím, že to pochopí.
Přeju hodně zdaru , snad s výpovědí problémy nebudou. Nám žádné naštěstí nedělali, až jsme se divili.
Reaguji na Mia_Sofia:
teď sem četla všechny ty odkazy,co jsi sem vložila a jako čumím,jak ...sou tam i nějaké rady,jak se jich zbavit,takže mě to zase trošku nakoplo,že to ještě nevzdám...však oni se i teď přestěhovali z jedné administrativní budovy do jiné-tam přijdete-místo recepce deska...plesnivé zdi a zástup lidí s reklamací,už se tam zase fakt těším....mám dycky takovu zlost na ně,že bych to tam obrátila naruby řekla bych,že se museli přestěhovat s finančních důvodů,takže jim moc času nedávám....až lidem pomalu budou končit smlouvy...
Reaguji na veronika22:
pozor na to ukončení,v těch diskuzích sem četla,že lidi jim podali ukončení,ale ufon na to nějak nereagoval a lidé mají exekuce,jako mám dost
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.