Cituji Lucrezia: předpokládám, že podle tvých příspěvků by ti to asi nevadilo?
Co oči nevidí to srdce nebolí...Kdybych to nepoznala a ty boty by mi seděly tak by mi to nejspíš bylo jedno, ale na podrážce je to většinou poznat takže bych si je ani nekoupila.
V Deichmannu jsme také měnili boty ale byli vyzkoušené pouze doma. Můžeš to ale vyzkoušet. Za zkoušku přece nic nedáš.
vrátit bych je nešla, jelikož mě tlačí téměř každé boty po koupení pokud ti jsou malé, tak bys to určitě cítila už v obchodě, a pokud tě dřou, tak si zatím lep náplasti a noha a boty se postupně přizpůsobí
Cituji redmary: Sama píše, že v obchodě jí seděly
Upřímně, už se mi to taky stalo, že jsem si řekla, že ty 36 mi stačit budou, že v obchodě se to dá a až jsem s něma chodila, jsem si řekla, že jsem mohla přece jenom vzít 37, ale opravdu mě nenapadlo jít s mojí blbostí žádat výměnu...
Možná to u Deichmanna vymění, nevím, nicméně já kdybych tam pracovala, tak je nevyměním..
Proto se doporučuje, cedulky neodstřihávat a boty doma zkusit..
Ale když jsem četla, že někdo nosí šaty a pak je vrátí, tak už se ničemu nedivím..
Nečetla jsem celou diskuzi, ale do podobné situace jsem se již jednou dostala. Koupila jsem si drahé boty za několik tisíc od značky, u které si pravidelně kupuji boty velikosti 37. V obchodě jsem si několikrát zkoušela 37 i 38 a nakonec jsem usoudila, že když mám vždy 37, tak mi asi sedí, i když mě v obchodě trochu tlačily..ne dřely, ale byly těsné. Ještě jsem se prodavačky ptala, zda se roztáhnou a ona, že samozřejmě. Šla jsem v nich jednou ven a bohužel jsem zjistila, že se v nich dlouhodobě chodit opravdu nedá a že i kdyby se roztáhly, tak to stačit nebude, což za 5 minut chůze po obchodě opravdu nejsem schopná poznat. Ano, byla to moje blbost, měla jsem si vzít větší, ale šla jsem boty zkusit vyměnit za větší a bez problémů mi je vyměnili. Chápu názor, že je někomu odporné koupit si boty, které někdo již nosil. V tom případě by si tito lidé ale měli stěžovat u prodejců, kteří vrácené boty znovu prodávají, ne u lidí, kteří využívají možnosti, která je jim prodejci nabízena. Ano, mně by se taky nelíbilo vědět, že v botách, které si kupuji, někdo celý jeden den někde chodil. Ale stejně tak mi třeba vadí, že boty, které si kupuji, si přede mnou v obchodě zkoušely třeba desítky lidí. A co s tím nadělám? Nic. Já jsem místo pláče nad vlastní hloupostí šla zkusit boty vyměnit. Fakt, že se prodejce rozhodl mé žádosti vyhovět, mi ušetřil několik tisíc. Co s botami poté dělal, již není má věc.
Cituji Iso-bel: Ano, mně by se taky nelíbilo vědět, že v botách, které si kupuji, někdo celý jeden den někde chodil.
tak proč to podporuješ? a navíc když si někde zkoušíš boty měla bys mít ponožky a nebo ty silonkové ale jsou experti kteří chodí na boso (stejně jako na ostro ) no hnus prostě
Reaguji na everything.is.possible: Já jsem nikde nenapsala, že to podporuju, jen jsem se podělila o svou zkušenost a fakt, že se mi to stalo taky (a rozhodně jsem si menší boty nekoupila schválně. ) Boty jsem si samozřejmě zkoušela s ponožkou. Jen říkám, že kdyby nošené boty nešly nikde a za žádných okolností vrátit, tak je nikdo nevrací.
Cituji Iso-bel: Já jsem nikde nenapsala, že to podporuju, j
jo psala jsi že ti ti byly těsné už v obchodě a že jsi v nich pak jednou šla ven a pak jsi je vrátila! Prostě za tvoji blbost teď platí nějaký chudák! Někdo si koupí boty za pár tisíc a v podstatě obnošené.
Cituji Iso-bel: která je jim prodejci nabízena.
protože jim pod tlakem zákazníků nic jiného ani nezbývá.. kdyby odmítli tak je zákazník roznese na kopytech a každý si potom půjde koupit boty z deichmannu
Reaguji na everything.is.possible: Ano, udělala jsem chybu, ale jelikož v tomhle státě někteří prodejci obuvi umožňují výměnu, využila jsem toho. Ty kdyby jsi udělala špatné rozhodnutí a věděla, že máš možnost jej vzít zpět, tak bys ji nevyužila? A to se nebavím o botách, ale obecně. Kdyby mi v obchodě řekli, že mi boty nevymění, tak bych prostě odešla. Co jiného bych mohla dělat? To, že oni dají ty boty zpět do prodeje (což já samozřejmě nevím, co s nimi dělali), není moje věc. Netvrdím, že je tento postup prodejců správný, jen konstatuji, že v současné době existuje. To je můj názor. Pěkný večer.
Cituji everything.is.possible: jo psala jsi že
Přestaň chytat lidi za slovo. Samozřejmě, že pěkná představa to není, ale když ten obchod tuto možnost nabízí, nevidím důvod, proč toho nevyužít.
Cituji everything.is.possible: protože jim pod tlakem zákazníků nic jiného ani nezbývá
Ve skutečnosti záleží na daném prodejci (obchodu), jak se k těmto věcem postaví. Pokud by to odmítl lidem splnit, lidi by se s tím museli naučit holt žít a dávat si větší pozor. To, že tak nedělá, je věc toho obchodního řetězce.
Cituji Karina.M: Karina.M
Myslím, že to můžeš zkusit. Za zkoušku nic nedáš. Buď ti to uznají, nebo se budeš muset smířit s tím, že si příště dáš větší pozor na velikost a zkusíš v nich chodit déle. Já při výběru bot i pohopsávám, abych si velikost ověřila
Cituji Iso-bel: To, že oni dají ty boty zpět do prodeje (což já samozřejmě nevím, co s nimi dělali), není moje věc.
a co s nima mají dělat? mají je kvůli takovým čuňatům vyhodit aby přišli o peníze?
Cituji Sandrate: Přestaň chytat lidi za slovo
ty mi přestaň diktovat čeho se mám chytat a čeho ne
Ale myslela jsem to jinak než jsi to pochopila.. No nic to je jedno, stejně tím nic nedokážu a prasátka to budou dělat dál
Tak asi bude záležet jak bota vypadá, jestli je na ni znát, že je vůbec nošená. Ono už jen samotné zkoušení oblečení a obuvi v obchodě není žádný med. Z dotazu jsem pochopila, že je bota spíše malá než špatně šitá. Zkusila bych ji nejprve buď reklamovat nebo vrátit. Vhodnější by bylo ji dát prodat třeba na aukro, mnohdy si obuv někdo koupí v aukci jen o něco levnější než za normální cenu v obchodě.
Jinak jsem v deichmanu taky vracela, ale měla jsem je na sobě chvíli doma, zjistila jsem, že bych v nich chodit nemohla.
Cituji luciese: Vhodnější by bylo ji dát prodat třeba na aukro, mnohdy si obuv někdo koupí v aukci jen o něco levnější než za normální cenu v obchodě.
Opravdu mě fascinuje agresivita a nevraživost uživatelek Omlazení. Spousta z vás by měla navštívit školu slušného chování. Sleduji zde trend okamžitě psát útočné reakce na každý dotaz. Ted k otázce...Já bych to zkusit rozhodně šla. V dnešní době se dá reklamovat skoro vše a nemyslím si, že by obchod dal zpět do regálu zboží, na kterém je vidět opotřebení. A ještě k tomu, snad nejste tak natvrdlé, milé dámy, že byste si koupili v obchodě botu, na které je vidět, že ne nošená.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.