Reaguji na redmary:
Už mi to nedalo a musím reagovat. Proč tu pořád píšeš nesmysly (a spekulace)?
Tvé příspěvky jsou úplně mimo.
Cituji redmary: když si koupí špatně šitý křusny
Cituji redmary: Myslim, že ti malý nejsou, ale jsou blbě udělaný.
Zakladatelka jasně píše, že jí jsou boty malé.
Cituji Karina.M: tak jsem cítila že jsou malé.
Reaguji na Slivanka:
Cituji Adka: Zakladatelka jasně píše, že jí jsou boty malé.
To si reaguj na co chceš. A ne zakladatelka píše, že v obchodě jí seděly a nejspíš z toho, že má podrápaný nohy teda usoudila, že jí budou malé přitom to tak bejt nemusí.
Cituji Slivanka: Evidentě její chyba, snad i malé dítě pozná, jestli bota tlačí už v obchodě
Sama píše, že v obchodě jí seděly
Reaguji na redmary: Do háje, redmary, tebe nikdy neodřely nové boty či co? Mě ano. Puchýř jsem holt zalepila a boty se časem rozchodily - myslím, že to je docela normální. A ne jít boty hned vracet, respektive měnit.
Nechápu, proč se tolik pohoršujete nad tím, že slečna chce vyměnit jednou nošené boty. Vždyť stačí už jen to, kolik lidí si v obchodě vyzkouší určité boty - taky si je pak koupíte. Nebo když jdete na bowling a obujete si tam na sebe boty, které už propotilo nespočet lidí.
Cituji Lady Flame: Do háje, redmary, tebe nikdy neodřely nové boty či co?
Mě dřou nohy všechny boty když je mám na holý noze hlavně balerýny proto nosim silonový ponožky, ale když mě začaly dřít tenisky z Deichmanna až do krve a ještě přez ponožku tak to už mi teda přišlo trochu moc.
Slečny si asi pletou pojmy vrácení (případně výměna) a reklamace Vrací se nenošené věci, jestli je obchod vezme je jen na jejich dobré vůli a tyto věci jdou potom zpět do prodeje. Reklamují se vadné kusy, tam už nehrozí, že by si je po vás někdo koupil.
Vracet nošené věci je hnus největšího kalibru, neumět si vybrat boty je o blbosti každého (i dobře šité boty nemusí každé noze sedět) a nakupovat v Deichmanovi a očekávat od těch jejich lepenin kvalitu je, slušně řečeno, velmi naivní
Cituji ILChazz: Slečny si asi pletou pojmy vrácení (případně výměna) a reklamace Vrací se nenošené věci, jestli je obchod vezme je jen na jejich dobré vůli a tyto věci jdou potom zpět do prodeje. Reklamují se vadné kusy, tam už nehrozí, že by si je po vás někdo koupil.
Máš recht. Proto je chce vrátit nebo vyměnit, neb tuší, že s reklamací by neuspěla - myslím, že v letáčku mají napsané, že špatně zvolená velikost boty není důvodem k reklamaci
Doufám, že si nikdy nekoupím obnošené boty, jak to tady tak čtu. Brrr.
Cituji Hanulkaa: Já mám teda strupy z každých bot, mám prostě tak blbě vyříznutou patu a nikdy mě nenapadlo je jít vrátit, prostě jsem to přetrpěla..
Asi tak - já vím, že u určitého tyu bot prostě musím nejdříve oblepovat achilovku, protože ji mám asi nějak divně klenutou, ale vždycky se mi odře a udělá se mi tam bolák (a vždy jen na jedné noze). Takže holt přelepuju, přelepuju a po čase už je to ok....Nikdy by mě nenapadlo kvůli tomu boty vracet už jen proto, že mám nadměrnou velikost a sjem šťastná, když seženu boty dle svého gusta.......Boty jsem zatím reklamovala jen jednou a to tehdy, když při rpvním průchodu břečkou po sněhu se mi rozlepily nové kozačky a začalo do nich téct...
Cituji Lady Flame: Puchýř jsem holt zalepila a boty se časem rozchodily - myslím, že to je docela normální.
No určitě to vrátit nemůžeš. Reklamovat bys mohla, kdyby ta bota měla nějakou prokazatelnou vadu. Ale v tomto případě mi spíš příjde, že vadu má tak akorát tvoje chodidlo a špatný výběr boty. Nemyslím to špatně, ale já mám třeba taky "blbou" nohu a skoro každá bota mě odře, než jí rozchodím a prošlápnu. Tak to holt chvíli vydržím. Jinak jako nemyslím si, že zrovna ČESKÝ zákazník by si nechal něco někdy líbit. Mamka pracuje jako vedoucí v Galexu a je naprosto běžné, že lidé chodí reklamovat dva roky (těsně před koncem záruky) onošené boty, že prý jsou na rozpadnutí!! Aby si pak mohli koupit hnedka za vrácené peníze nové a takhle to dělají pravidelně
Reaguji na Verunecka: Tak jako chodit v botech po městě nebo doma? Myslím si, že pro dalšího nákupčího to je to samé, ale Deuchmann doporučuje cedulky neodstřihávat a chodit v nich doma, aby se daly popřípadě vrátit a nebylo na nich znát, že už je někdo nosil
Cituji Lady Flame: Do háje, redmary, tebe nikdy neodřely nové boty či co? Mě ano. Puchýř jsem holt zalepila a boty se časem rozchodily - myslím, že to je docela normální. A ne jít boty hned vracet, respektive měnit.
Já už myslela, že tu jsem jediný exot..
Reaguji na redmary: mě by jen zajímalo, jak bys byla nadšená kdyby sis koupila boty ve kterých už někdo jeden den chodil.... předpokládám, že podle tvých příspěvků by ti to asi nevadilo?
Představa, že někomu bota odře nohu do krve a ten člověk ji pak vrátí zpátky do regálu, ve mně vyvolává dávivý reflex. Jasně, použít a vrátit, typický český člověk, který si z prodejen dělá bazar. Já se třeba nestačím v práci divit, když mi přijde zákazník vrátit sluchátka (pecky) do uší, že mu nesedí. Fuj! Já být prodavačem, nevezmu boty zpět ani omylem. Kdybychom se takto chovali všichni, Deichmann brzy krachne.
Pokud má někdo problém s obuví nebo s atypickou nohou, existují takové věci jako náplasti, roztahováky obuvi, opatěnky, ortopedické vložky. V extrémním případě obuv šitá na zakázku.
Reaguji na Karina.M: ježiš ty jsi prase už jenom že tě napadlo to napsat! Z takových lidí je mi na blití
Cituji Karina.M: Mám z té jedné chůze strupy na kotníku.
doufám že máš ty strupy do krve aby ten co si je koupí po tobě měl radost!
Cituji Karina.M: Normálního člověka by totiž ani nenapadlo jít něco nošeného nebo jinak používaného vracet do obchodu.
To si děláš legraci?!
TO SI SNAD TY DĚLÁŠ LEGRACI NE? Podle mě teda nejsi normální člověk a
Redmary taky ne prasata fakt
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.