cosmica
Na Paypalu jsem to reklamovala dnes, ale co jsem pochopila, tak stejně musím čekat, co na to řekne prodejce. S prodejcem se snažím spojit už asi od 17. 12., ale na maily mi vůbec neodpovídá.
pokud prodejce nebude dále reagovat, tak dej rovnou open a dispute a Paypal už bude řešit za tebe, akorát, že na to mají snad 20 nebo 30 dní, ale nakonec bys měla peníze dostat.
Cituji Constance: Váha je tam uvedena 4 libry a je tam napsáno, co za produkty mělo v balíku být.
No skus tam dnes dojít a uvidíš ..
Podle mě záleží na tom, zda to bylo posíláno obyčejnou poštou nebo doporučenou už ze zahraničí. Jestli to posílali obyč a byla jsi s tím srozuměna, tak máš asi smůlu.
Cituji Constance: Váha je tam uvedena 4 libry a je tam napsáno, co za produkty mělo v balíku být.
Tak to je dobrý, že tam tohle je + ta zpráva, že to přišlo poškozený ze zahraničí...to by mohlo na vyhádání stačit. Zkus to a držím palce, aby ti alespoň něco vrátili.
Patty
No zkusím to, ale na poštu půjdu až zítra, protože to mám z domu 15 km a doprava nic moc.
No jenže záleží na tom, jestli byl balík zaslaný obyčejně nebo doporučeně, když je balík obyčejný, tak se váha vůbec neřeší ani se neřeší, jestli se něco ztratilo. Všechny ty poškozené balíky, které se musí vyzvedávat na poště jsou zaslány doporučeně nebo cenně. Reklamovat obyčejnou zásilku u pošty není možné - přece jen, je to obyčejné a to znamená, že zaslání je na riziko odesílatele.
Rubynka
Máš pravdu,pokud nebyl s doručenkou a pojištěný(záleží na ceně obsahu),tak je smůla.Jen nechápu,jak to mohl pošťák hodit i tak jen do schránky,byla to jen obálka?
No,je mi tě líto,ale myslím,že se ničeho nedovoláš,jelikož prodejce s tím už nemá vůbec nic společného a pošta vlastně také ne,bylo to riziko obyčejného balíčku.
Tak držím palce,třeba něco vyřídíš, i když já o tom pochybuji.
Ještě mě napadá, mrkni se, zda jsi si u prodejce zaplatila odeslání jako obyčejný nebo jako doporučený balíček. Jestli jsi si zaplatila doporučený a oni to zaslali obyčejně, tak by se s tím asi dalo něco dělat.
Icebell
Byl poslán jako Priority Mail International, víc nevyčtu ani na balíku ani ze sledování pomocí Tracking number.
Cituji Constance: Priority Mail International
Koukala jsem na usps.com, ale nějak jsem z toho nevyčetla, zda v tomhle případě to šlo jako pojištěné . Kdyžtak na to mrkni. Ale asi by bylo lepší se rovnou zeptat prodejce, jak to posílal.
Cituji Constance: Priority Mail International
Tak to je obyčejně (= nepojištěné, bez dokladu, bez čísla) letecky. Pošta za tyto zásilky nenese ŽÁDNOU odpovědnost.
Jelikož to je obyčejná zisilka ( v tomto případě z ciziny, ale to je nepodstatné - pro poštu má stejný význam jako pohled od babičky ze Lhoty), tak se poškození/ztráta neřeší a když se vejde do schránky, tak se normálně doručí do schránky.
Takže jak píše pehot.... z toho je mi smutno že to takhle dopadne. Jsou divné dvě věci - prodejce že neopovídá a taky pošta... Je opravdu možné, že těchto věcí může pošta využít... Některé dámy jsou opravdu...fuj.... Takže nejspíš zbývá pokoušet se řešit s prodejcem, s paypal.... Jenže prodejce s tím nebude chtít mít nic společného. Vletět k hlavní poště taky nemá cenu jak tu někdo radil - v tomhle mají přehled a rozhodně to neuznají. Pokud je ,,tvá" pošta taková ta menší.. tak ta nemusí být tolik znalá a pošťačky můžou být vypočítavější. Nevím, jestli mám takovou smůlu, ale v poštách vesnických a větších obcích (tak do 4000 obyvatel) jsou paní na poště strašně protivné... Nejlepší pošty jsou tak v 20 000 městech- ale to jsem mimo
Takže navrhuji pohádat se s poštou. Že pokud nalepí na zásilku poškozeno, tam mi nepřijde zrovna normální jí hodit do schránky a pápá..... Klidně bych i na ně pohrozila, že si budeš stěžovat u hlavního ředitele České pošty - třeba se leknou. Je to sviňárna Hodně štěstí a drž se!
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.