Ahoj dievčatá, práve som si čítala tému make-up pod prilbu a to ma inšpirovalo k založeniu novej témy. Zaujímalo by ma, podľa čoho si vyberáte, keď si kupujete novú prilbu. Máme novú Ducati monster a chcela by som k nej nejakú novú prilbu, keďže predchádzajúca bola už dosť stará a vyhodila som ju. Keď pozerám ponuku na nete, prilieb je tam milión a ja neviem podľa čoho sa mám vlastne orientovať a čo si všímať. Ďakujem za typy
Nejdůležitější asi je, si stanovit, kolik za ni chceš dát vůbec peněz... Výborné jsou Arai, Shoei, ale taky jsou dost drahé, pak si taky srovnat, jestli chceš integrálku anebo tu výklopnou... těžko se radí, barvu nebo značku si můžeš vybrat po netu, ale pro samotnou koupi doporučuju osobní návštěvu nějakého obchodu, protože každému sedí jiný styl helmy, jiná značka...
Reaguji na pipiiiiiii: No najradšej integrálku, to je jediné čo viem, na farbe mi až tak veľmi nezáleží. A skôr stredná cenová kategória, asi do 400 eur. Včera som dľadaním strávila pol dňa a k výsledku som nedospela
Integrálku schvaluji, co se týče barvy, jestli máte červeného Monstra (to je jeho nejčastější barva) tak zelenou helmu asi nechceš, viď? tak jdi do těch dvou výše uvedených značek, je to asi to nejlepší, co v této cenové relaci vybereš... navíc se můžeš zajímat o to, jestli má helma vyndávací polstrování, protimlžící plexi, zapínání na kroužky (to preferuji já), v materiálu se ani já nevyznám, to Ti ale určo poradí v obchodě
Teď koukám na jejich stránky, u Araiky to bude s tou cenou možná problém, ale Shoeiku určo vybereš... a maj i pěkný, holčičkovský motivy
a to vys chtěla nějakou výklopnou nebo dofukovací? jako určitě nekupuj přez net každá značka má jinou zkořepinu a sedí jinak.Každopádně až budeš zkoušet tak tě nesmí tlačit na čele a spánkách a měla by tlačit na tváře a celkově být těsná protože se vymáčkne.
určitě je důležité zapínání . . . určitě DD kroužky, plexi si dávej bacha aby mělo ochranu proti poškrábání a mělo úpravu proti zamlžení, jinak si při menším ochlazení nebo deštíčku neuvidíš ani na nos, nosní deflátor je snad už u každé, jinak by se ti při višší rychlosti přimáčkla na nos. jo a raději si vyber přilbu pro větší limity, kdyby jste přesedlali na větší kubaturu jo a barvu raději neutrální, právě kdybyste vyměnili mašinu . . .
já mám tuhle http://www.kbcbrno.cz/?q=siln_vr2_11 a jsem naprosto spokojená, koupila jsem si xs ale je vážně lepší mít ji hodně napresovanou. jinak 300 km/h zvládá bravurně, ani se nehne! nezamlží se ani za nic a nějakej ten pád už má taky za sebou a není to na ní naprosto poznat - a na mě taky ne
jinak přilbu si kupuj spíš barevně ke kombinéze a botám, než k motorce . . .
jo s výklopnou moc frajeřiny nenaděláš, stejně jak s textilníma hadrama . . . jestli na monstra tak od hlavy až k patě v kůži
Doufám, že Ti mé přispění trochu pomůže, testování motorek a vybavení pro motorkáře je moje práce, takže přehled mám opravdu velmi dobrý. Je dobré řídit se alespoň částečně podle bezpečnostního schématu přileb. Zde si zvolíš model přilby a podle obrázků na imaginární hlavě vidíš, jak dopadne Tvoje hlava v případě nárazu...jsou to laboratorně prováděné testy. Bezpečnost by měla být nejdůležitějším aspektem výběru. To ostatní už jsou jen detaily.
Vynikající výsledky mají přilby Shark a Shoei. Obzvlášť druhá značka má nádherné grafické designy a určitě si vybereš.
Hodně štěstí na silnici.
Reaguji na kivus:
Nemůžeš srovnávat litrové gsx-r s Monstrem. Přilba se Ti nehne jen proto, že máš kapotovanou motorku s dobrým plexi. Na naháči bez štítku jí bude hlavu rvát vítr nad 150 km/h v jakýkoliv integrálce.
Purple - obecně vybírej přilby tak, aby byly co nejhladší ( žádné aerodynamické spojlery, žádné kraviny v místě, kde upínáš plexi ). Maximálně malé decentní větrání na čele. Všechny výčnělky vyvolávají hluk. Zapínání na 2D kroužek už mají dnes všechny sportovní přilby, stejně jako pratelný interiér.
Skvělým doplňkem je bradový a nosní deflektor - do přilby Ti nebude foukat ze spodu a vzduch nebude nepříjemně vířit. Ventilace bude fungovat tak, jak má.
Poslední praktickou věcí je možnost připevnění Pinlocku - díky němu se přilba nebude mlžit. Pinlock je opravdu jediná věc, která funguje - na nějaké vodičky na potírání nebo na anti-fog úpravu zapomeň. Některé přilby mají Pinlock již standardně v balení, u jiných musíš dokoupit, stojí přibližně kolem tisícovky.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.