arrow
profile_image
Vaneska
od 3. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Holky já jsem taky dělala v obchodě s oblečením a v opravdu velikým..i když tam byly stojany u kabinek, tak to lidi dávali všude možně. Jak už tady bylo zminováno třeba v NY tam mají stojany tak narvané, že jsem ráda, že ten kus vůbec vytáhnu, člověk se tam sotva protáhne mezi stojanama. Ale většinou se snažím to dát tam, kde jsem to našla. Je mi taky líto těch prodavaček..ale někdy na just to někam odložim, když tam jsou nepříjemné, nebo ignorující prodavačky.
Jinak záleží kde se dělá prodavačka, když jsem dělala v butiku, tak to byla opravdu příjemná práce. Stálé zákaznice, s holkama jsme si hýčkaly obchůdek, obsluhovaly jsme..Ale pak když jsem dělala v takku, tak to byl mazec..domů jsem chodila po 12ti hod. vyřízená..člověk vydržel tak 3 dny, pak musel mít volno. Celý den stojíš, pití můžeš mít jen v zadu, kam se často nedostaneš, když jsi u pokladny, vybaluješ celý den zboží( z toho se ničí nehty, jsou suchý ruce) u toho markuješ, ve skladu rozbaluješ a taháš těžký balíky, než urovnáš celý obchod, tak to je o nervy, pak vysát celý ten mega obchod ve dvou..když jsou různé akce, tak to je vůbec mazec..a tak dále a tak dále..z toho plyne, že děláš prodavačku, uklizečku, skladní v jednom..nemluvě o nepříjemných lidech takže já mám opravdu k prodavačkám úctu!!

já je dávám buď holčině co hlídá kabinky, nebo na ten pojízdnej věšák, co bývá pře kabinama. A určitě jsem to parkrát nechala i v kabině, většinou chodím nakupovat s malou a když zdrhne, tak holt nemůžu..

jo, a štvě mě, že většinou potřebuju jinou velikost a musím se znova obléknout atd. V UK prý mají v kabinách zvonky, tak že dorazí asistentka a přinese vám na požádání jinou velikost, to by se mi fakt líbilo.

No a mě zas štve, když chci jinou velikost a nemůžu ji najít jen proto,že je někdo líný a pověsí věc někam, kam vůbec nepatří. Takže děkuju všem, které jako já vrací oblečení kam patří a vy, které to neděláte, se nad sebou trochu zamyslete. Já myslím, že je daleko jednodušší, když každý vrátí po sobě jednu, dvě věci (a neříkejte, že si nepamatamuujete, kde jste to vzaly) než když má prodavačka pak uklízet těch věcí 100, 200 po každé z vás...

arrow
profile_image
lentilkah
od 19. 5. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já teda taky vracím a fakt mě rozčiluje když pak něco pěkného zahlídnu a nemůžu najít ten správný stojan s výběrem velikostí.

Cituji Miabella: jo, a štvě mě, že většinou potřebuju jinou velikost a musím se znova obléknout

Já to řeším tak, že si většinou vezmu do kabinky 2 velikosti (třeba u triček S a M) a to co mi padne beru

Cituji Yasminka: a neříkejte, že si nepamatamuujete, kde jste to vzaly

ale my si to pamatujeme, moc dobře, jen nás k tomu vedou ty důvody, co jsme zmiňovaly nahoře.

Cituji lentilkah: Já to řeším tak, že si většinou vezmu do kabinky 2 velikosti

to řeším taky tak, jenže když mám dva různé svatry a od každého chci dvě velikosti, je to problém, jelikož existují obchody, kde si můžu vzít do kabinky maximálně tři kusy...

arrow
profile_image
Misty87
od 29. 1. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Já teda nemám tak špatnou paměť, abych nevěděla, kde jsem těch svých pět věcí vzala. Vždycky to vracím zpátky sama, i když jsou tam ty stojany na odložení. Uvědomuju si, že ta prodavačka se musí pořádně nalítat, aby všechny věci povracela, kam patří. Nehledě na to, že si musí pamatovat polohu všech těch věcí. Takže vrátit těch pár věcí, co si vyzkouším, odkud jsem je vzala, pro mě opravdu není žádný problém.

arrow
Neprodává v Bazaru

méně než
10 příspěvků

Cituji Miabella: jo, a štvě mě, že většinou potřebuju jinou velikost a musím se znova obléknout atd. V UK prý mají v kabinách zvonky, tak že dorazí asistentka a přinese vám na požádání jinou velikost, to by se mi fakt líbilo.

To by bylo super.

Speciálně v New Yorkeru je s tím vracením problém,většina krámů je narvané bludiště.Snažím se to vracet,ale někdy,když je krám fakt narvaný,mi rupnou nervy,řeknu si,že já za to placená nejsem a vrazím to na první prázdnější stojan.

lentilkah
jj, to dělám taky většinou....ale i tak občas prostěš chci ještě něco navíc...

arrow
profile_image
vrtulka
od 26. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji Miabella: V UK prý mají v kabinách zvonky, tak že dorazí asistentka a přinese vám na požádání jinou velikost, to by se mi fakt líbilo.

To jsem u nás zatím viděla v prodejně Triumph a je to paráda, zvlášť u prádla.

Cituji Misty87: Uvědomuju si, že ta prodavačka se musí pořádně nalítat, aby všechny věci povracela, kam patří. Nehledě na to, že si musí pamatovat polohu všech těch věcí.

Každý je ve své práci placený za nějakou činnost že

V UK se všechny zkoušené věci vrací prodavačkám, jelikož je daleko lepší, když je zaměstnanci uloží na místo, kam patří a tak, jak to má vypadat, než aby byly věci pověšené všude možně. Stejně by pak ty prodavačky musely chodit po obchodě a kontrolovat, jestli je vše na svém místě. Takhle to dělají rovnou samy

arrow
profile_image
JeansG mojeid
od 9. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

100%
26    0
Číst hodnocení

Pokud máte obě ruce a nohy, je slušnost vrátit věci zpět na místo, odkud jste je vzaly. Jasně, pokud u kabinek mají speciální stojan na odložení věcí, které si nechcete koupit, tak dobře, no...když jste líné, tak to tam pověste, ale nechávat to v kabince nebo to pohodit kdekoliv (s kecama typu: No co, však ať si to ty prodavačky uklidí, od toho jsou placené.) mi přijde teda jako arogantní chování hodné hlupáka/hlupačky. Já osobně vše vracím, i když mi to zabere pár vteřin nebo minut, no bóže.

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

JeansG
Tak to máme úplně stejný názor.nesnáším ,když občas vidím ty nafrněné dámičky(tím nemyslím někoho zde)jak to někam mrsknou a hodí ksicht.Bych jim jednu pleskla.
Sama jsem X let vedla obchod a tohle chování mě vytáčí.Snažila jsem se od zákaznic zboží brát a raději si to uklidila sama,ale občas to bohužel nešlo.Zkrátka mě to přijde jako slušné vychování,uklidit to po sobě,popřípadě to dát prodavačce a požádat ji,zda to může uklidit ona,to mě nikdy nevadilo,naopak.

arrow
profile_image
engel2m
od 25. 6. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Věci vracím skoro vždycky tam kde jsem je vzala, ale přiznám se, že už jsem taky párkrát pověsila tričko na nejbližší stojan, ale to bylo vážně výjimečně a v obchodech typu New Yorker, kde byly stojany tak přecpané, že to z nich padalo samo. Jinak když je u kabinek stojan, tak to na něj vždycky dám a nikdy jsem to nebrala jako lenost, myslela jsem, že se to tam vyloženě dávat má...?

arrow
profile_image
Bjetushka
od 14. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Vracím věci na stojan před kabinkami. Protože, jak už tady někdo říkal, proč by to prodavačky nemohly uklidit, když jsou za to placené? Když bych tam dělala prodavačku já, pochybuju že by kvůli mně někdo lítal po obchodě a všechno vracel tam kde si to vzal. Jasně, pár lidí by se našlo, ale já bych asi byla vděčná i za to že mi to pověsí na ten stojan a nenechají to ležet v kabince (no co, jsme v Česku). Samozřejmě když to můžu vrátit při cestě zpět nebo k pokladně, udělám to, ale většinou si ani nepamatuju kde jsem to vzala

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené