Ahoj, prosím o radu, jak postupovat, když chci vrátit zboží koupené na ebay, protože neodpovídá popisu? koupila jsem ho jako v perfektním stavu, ale je poškozené.. jak přesně postupovat? prodejce souhlasí s vráceném peněz, ale vrácení balíčku s pojištěním bude stát 400kč, můžu dostat nazpět i poštovné, které musím zaplatit za vrácení? kde otevřít spor? u paypal nebo ebay? a kde přesně?
Děkuji
Spor otevřít můžeš na Ebay, záložka Customer Support - Resolution center. Peníze za zpětné poštovné ale nedostaneš, to tak nefunguje asi nikde. Prodejce ti vrátí zpět jen peníze za zboží a původní poštovné.
Můžeš se s prodejcem domluvit , jelikož to není tvá chyba , ale jeho , on jako prodejce se má postarat o to aby produkt byl v pořádku , Zkus se s ním dohodnout a pokud poštovné neproplatí , otevři spor na ebay , Uvedeš důvod , a oni ti peníze vrátí aniž by jsi něco posílala na zpět . Nemáš důvod platit 400 kč za chybu někoho jiného ...
Já jsem otevřela spor ze stejného důvodu, prodejce nechtěl vrátit peníze za poštovné ani uhradit zpáteční poštovné, ačkoliv zboží nebylo dle popisu.
Z ebay mi zavolala nějaká slečna, popovídaly jsme si o tom co bylo se zbožím špatně, jestli ho opravdu chci vrátit a pak mi poslala zpáteční předplacenou známku kterou jsem vytiskla, přilepila na balík a zadarmo poslala (na náklady ebay - podle toho co mi řekla standardní postup když se ti dva nedohodnou), ebay pak stornoval celou platbu takže jsem dostala zpátky i to původní poštovné.
Cituji Kimmy24: Uvedeš důvod , a oni ti peníze vrátí aniž by jsi něco posílala na zpět .
Cituji Kimmy24: Uvedeš důvod , a oni ti peníze vrátí aniž by jsi něco posílala na zpět
tak to by si ale každý mohl nakupovat zadarmo.. ne?
Cituji Kimmy24: Uvedeš důvod , a oni ti peníze vrátí aniž by jsi něco posílala na zpět
Tohle jsem přehlídla...a takto to bohužel nefunguje. Ano, občas prodejce uzná že se mu vyplatí vrátit peníze aniž by se zboží poslalo zpět, ale podle pravidel na ebay je nutné zboží vrátit. Jednou mi přišla taková hadra že jsem prodejkyni napsala email, ta uznala že dostatečně neodhadla stav zboží, peníze mi vrátila a požádala mě abych to vyhodila, což jsem taky udělala...
Reaguji na everything.is.possible: Reaguji na Haniccino: no když mi přišlo zboží v nepořádku nebo nepřišlo vůbec nebo bylo jiné než bylo uvedeno v popisu , dostala jsem peníze i s poštovnám , on jako prodejce je zodpovědný za toto , ne já ,
Když věc vracíš v rámci reklamace, poštovné by ti měl prodejce vrátit. Asi dvakrát se mi to stalo a proběhlo to v pořádku. Ale samozřejmě jsou prodejci, kteří můžou dělat problémy...vždycky se snažím zjistit z hodnocení ostatních kupujících, jestli můžu prodejci důvěřovat.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.