Reaguji na Misy: Děkuji moc, ještě se zeptám, pošlou ti informační email, nebo ti to jen připíšou na účet ?
Holky mám malý problémek..dnes mi přišla moje vysněná Maisy od Pauls Boutique z Asosu, tak jsem si ji vybalila, kochám se kochám a najednou vidím že má vadu, asi jim tam stekl pramínek laku, není to přímo vystouplé, ale z určitého úhlu je vidět že je přes celou kabelku takový pruh. Co teď, stalo se vám něco podobného? Mám ji reklamovat? Vrátit a objednat novou? A jak by to tedy bylo s poštovným, názory se různí..Je to větší krabice, tam by poštovné asi nebylo za stovku a bojím se, aby se mi ještě neprodražila kdybych ji třeba reklamovala. Poštovné mají teď zdarma, takže kdyby vraceli při vrácení zboží i za poštu, bylo by asi nejlepší ji vrátit a objednat znova..mám ji už ale vybalenou z papírů a igelitů..poraďte prosím!
Reaguji na totik:
Tak jim napiš na customer service o té vadě a uvidíš, co ti napíšou. Vypadá to normálně na reklamaci.
Reaguji na mishka999:
Děkuji za radu, už jsem jim napsala, uvidíme co odpoví. Není to zas tak velká vada, ale je to vidět a za 1700 bych přeci jen ráda kabelku bezvadnou..
Holky, v podmínkách je, že se zboží má vrátit do 28dnů, tzn. že ho můžu poslat do28 dnů, nebo že do 28 dnů má přijít na jejich adresu? Předpokládám, že správná je 1. varianta.
Reaguji na mentira: No práve je správna varianta 2, teda do 28 dní musia dostať vrátený tovar na ich adresu. Je to štandardná úprava.
Také jsem vracela zboží. Bála jsem se, že nestihnu lhůtu 28 dní. Mám pocit, že jim to došlo o 3 dny později, ale peníze normálně vrátili a poměrně rychle.
Cituji jeannette: Do kolika dní se tak zhruba připíší peníze zpět na účet? Ode dne kdy odešlu zboží zpět?
U mě to bylo asi do týdne, fakt rychle.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.