Cituji Maria: U dobrých obchodů se to dá. Vracela jsem kabát Burberry, doma se mi přestala líbit barva.
Zeptej se Spáčila a máš to.
Burberry je tak trochu dosť iná liga, než spotrebný tovar, o ktorom je tu reč
Cituji Maria: U dobrých obchodů se to dá. Vracela jsem kabát Burberry, doma se mi přestala líbit barva.
No ale spousta obchodů povoluje vrácení NEPOUŽITÉHO zboží do 14-30 dní. Ale ne použitého, to asi určitě nikde nehrozí, jen na netu. Zrovna u kabátu předpokládám, že jsi ho nikde nenosila a nechala mu visačky atd.
Zakladatelka:
Kdyby telefon byl stále zabalen a nepoužit, možná by ti ho z dobré vůle vzali, ale on použit prostě je. A obchodník by byl blbej, aby to vzal zěět, když nemusí, protože to on na tom prodělá, až to bude moct prodat pouze jako bazarové zboží. A rozhodně nikde nejde poznat, jak dlouho byl telefon používán. Předpokládám, že každej člověk by to nejdřív hodil do továrního nastavení
předpokládám,že zakladatelka nám sem co nejdříve napíše,že jí obchodník vrátil peníze a to i se stravenkou - aby nebyla za pitomce,co neumí nakupovat a vždy vyhraje.
U Spáčila jsem vracela zakoupenou MP3, která neměla funkci, kterou mi prodavač sliboval. Zároveň s ní jsem vracela i samostatně zakoupená sluchátka a neměla jsem s tím problém.
Já většinou nakupuji na netu, takže jsem žila v domnění, že i v kamenných obchodech se dá vracet - a koupila jsem si takhle nevhodně peněženku... Naštěstí v obchodě měli cedulku, že do 10 dní mi to vymění - samozřejmě to musí vypadat nepoužívaně.
Takže bych nakráčela ke Spáčilovi a zkusila se domluvit třeba na výměně za jiný zboží - to by mohli být vstřícnější než přímo při vracení peněz. Sice záleží jen na nich, ale třeba to vezmou - když to nezkusíš, tak to na sichr vědět nebude. Kdysi jsem tam taky vracela meteostanici, která byla naprosto nepoužitelná - ale to byla teda už tak trochu i reklamace, protože měřila teploty naprosto mimo...
Cituji yvonne_s: Kdysi jsem tam taky vracela meteostanici, která byla naprosto nepoužitelná - ale to byla teda už tak trochu i reklamace, protože měřila teploty naprosto mimo...
To byla čistá reklamace. Ne vrácení zboží, protože se ti meteostanice nelíbí, nebo se ti doma sešly stanice dvě...
Reaguji na lulamae: Nejsem si jistá, jestli jsem to vůbec zdůvodňovala. Takže to mohlo být prostě jen vrácení. Ale dělají tam lidi co nás znají a tak... Když je člověk pravidelnej zákazník, taky s ním jednají v obchodech jinak.
Cituji yvonne_s: Když je člověk pravidelnej zákazník, taky s ním jednají v obchodech jinak.
Tak ale je zase nutné odlišovat segment.
Třeba ten Burberry je jiná liga, než "normální" spotřební zboží z řeťezců.
To nejsou výmysly a dobrá vůle zaměstnanců na prodejně - to je jednotná firemní politika - zejména u těch velkých zahraničních obchodů a řetězců.
Ale to jsme už zase jinde...
Reaguji na lulamae: Tak jasně, ale proč to nezkusit? Čím dál víc se přesvědčuju, že "líná huba - holý neštěstí". Kolikrát si mám chuť nafackovat, že jsem se nezeptala na to, či ono, protože mi to bylo blbýýý. Jasně, že se tady shodneme, že nárok na to zakladatelka nemá, ale jestli jí to vezmou nemůžeme 100% vědět.
je pravda, že nepoužíté zboží v původním obalu, včetně celofánu, visaček a podobných věcí, tedy opravdu nepoužité, v dnešní době a zvlášť v období vánoc spousta obchodů bere na výměnu! (třeba když je potřeba vyměnit velikost) výjimečně i na vrácení, ale je to pouze z jejich dobré vůle, ze zákona na to u kamenných obchodů nárok nemáš, to že to byl nevhodný dárek nebo cokoli jiného nikoho nezajímá...pokud jsi mobil vybalila z nějaké folie nebo celofánu, myslím si, že budeš mít problém...druhý problém, který tady zatím nezazněl pokud se nepletu bude v tom, žes platila částečně Sodexo...problém je smaozřejmě v tom, že obchodník už ti Sodexo nevrátí, to je blbost a kdyby ti měl celou částku vyplatit v penězích, je to pro něj nevýhodné..
to bych pak mohla v práci dostávat Sodexo, stravenky, flexipasy nebo cokoli, něco bych si koupila pak to vrátila a místo stravenky, která se mi třeba nehodí bych měla prachy...to by se mi taky líbilo
nechápu proč si tak zatvrzele myslíš, že máš právo rozbalit zboží, vyzkoušet si ho a pak ho vrátit, co asi tak bude dělat ten prodejce s tím zbožím, které je použité...
v eshopech máš nárok na vrácení zboží do 14 dní, ale opět pouze nového, nepoužívaného, nedotčeného, pokud jsi zboží třeba rozbalila, nebo lehce zkusila, některé eshopy ho taky vezmou zpět, ale účtují si nějaký poplatek, protože ony samy pak to zboží musí prodat jako použité se slevou, tolik má praktická zkušenost
Zeptej se a uvidíš, ale myslím, že ti maximálně dovolí výměnu. Ale hlavně tam nechoď jako tady stylem "Jak jsem asi měla vědět, že se nebude líbit? Co s nim mám teď jako dělat?", ale spíš "Moc se omlouvám za nepříjemnosti, mohla bych ho prosím vrátit zpátky nebo alespoň vyměnit za něco jiného?", jinak se žádná dobrá vůle prodejce neprojeví
Cituji Falcon: druhý problém, který tady zatím nezazněl pokud se nepletu bude v tom, žes platila částečně Sodexo...problém je smaozřejmě v tom, že obchodník už ti Sodexo nevrátí, to je blbost a kdyby ti měl celou částku vyplatit v penězích, je to pro něj nevýhodné..
to bych pak mohla v práci dostávat Sodexo, stravenky, flexipasy nebo cokoli, něco bych si koupila pak to vrátila a místo stravenky, která se mi třeba nehodí bych měla prachy...to by se mi taky líbilo
ale ono to tak opravdu je
vrátí Vám částku kompletně v penězní formě,protože firma už přijala do účetnictví šeky a nebude vracet v šekách když jí je stejně na konci měsíce při odeslání proplatí firma sodexo
bohužel jsem dal asi návod vyčůránkům ale je to tak
stejně jako dárkové poukazy pokud jimi platíte dostanete zpět částku v hotovosti protože opět firma už zaúčtovala jako šeky přijaté a nevysází vám zpět šek a nějaký doplatek
a ano mám zkušenost z retailu kdy paní bez zkoušení nakoupila za 1499=1400 v Cadhoc 99 kč doplatila hotovostí a druhý den bez uzardění vracela a dostala 1499 v cash
nevím jak to mají ošetřené jiné provozovny u nás je to bohužel takhle a nejsme firma někde na koleni o 3 zaměstnancích ale nadnárovní řetězec
Cituji prorsum: bohužel jsem dal asi návod vyčůránkům ale je to tak
Ti si to dávno vesele mění u známých číšníků.
Cituji Tanja77: Ti si to dávno vesele mění u známých číšníků.
ufff prostě zlatý výměnný obchod z prehistorie,žádný reklamace,jen pařez a stromy plné sněhu
URL
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.