Ahoj, zakoupila jsem omylem toalrtní vodu místo parfému v drogerii DM. Krabičku jsem otevřela ale "parfém" nepoužila. Máte někdo zkušenost s vracením peněz v této drogerii? Účtenku mám, ale docela se bojím aby prodavačka neřekla, že je parfém použitý nebo nějaký jiný výmysl...
Děkuji
To s největší pravděpodobností řeknou,protože nikdo neví,že jsi ho ve skutečnosti nepoužila. Ale nevím, poptej se přímo na prodejně,třeba uspěješ.
hm, myslím že úspěch bude, když toaletku budeš moct vyměnit za něco jiného...
Cituji orangesi: Krabičku jsem otevřela
jako že jsi sundala tu celofanovou folii, co má nové zboží?
Několik měsíců jsem v DM pracovala a všechny vrácení jsme vraceli bez problému, i v případě kdy někdo něčeho čtvrt vypoužíval a pak to přinesl, že mu z toho naskočila vyrážka nebo podobný výmluvy
Reaguji na okura:
To vážne? O tom som ešte nepočula, že aj to sa dá. Podľa mňa to je blbosť, to by každý mohol takto vrátiť tovar s ktorým nie je spokojný.
Reaguji na Veruška123: Ano, mohl. Ale kolik lidí o takový možnosti ví a nebo si troufne to jít zkusit? A tak jako tak, záleží na lidech. Těm prodavačkám je to absolutně fuk, ty z toho žádný ztráty mít nebudou a společnost pár vrácenejch věcí za měsíc na pobočku fakt nepoloží. Věcí co se odepisujou kvůli tomu, že se zničej při převozu, někomu v krámě upadnou a rozbijou se, praskne jim obal, víčko atd. je mnohonásobně víc.
Reaguji na okura:
Takže chceš povedať , že keď si napr. kúpim zlý odtieň make upu , tak mi ho v pohode vymenia ? Napr. taký Max factor?
Reaguji na okura:
Je to nejaký obecný interný pokyn pre všetky DM pobočky?
Alebo je to dobrá vôľa niektorých vedúcich? Ak áno, tak kde?
Pretože skúsenosti s viacerými pobočkami v Brne ohľadom vracania tovaru sú teda úplne opačné (v súlade so zákonom ale - proste moja blbosť, mám smolu).
Cituji orangesi: zakoupila jsem omylem toalrtní vodu
Stalo se mi to samé, ale v pohodě mi to vyměnili a dokonce i nabízeli vrácení peněz
Reaguji na Veruška123: Reaguji na lulamae: jestli je to interní předpis, netuším, sama jsem interní předpisy nečetla, kolik jich bylo ale v zásadě (alespoň jak to fungovalo u nás - Praha, Arbesovo náměstí) je prostě stokrát lepší vrátit zákazníkovi peníze a přimhouřit oči nad důvodem vrácení, než pak řešit s oblastním managerem stížnost na zákaznický lince nebo FB, kterou si naštvanej zákazník samozřejmě ještě přikrášlí. Takže ano, výměna odstínu make upu je uplně normální.
Cituji farahh: Cituji orangesi: Krabičku jsem otevřela
jako že jsi sundala tu celofanovou folii, co má nové zboží?
Nn, tady žádná celofánová folie nebyla - jen jsem otevřela krabičku
Ono asi záleži na povaze prodavčky - některá si řekne, že se to stane a vezme to zpátky a některá tě pošle někam
Příští týden to zkusím vrátit v některé z jejich poboček
Takže baby, neverila som ale práve sa mi stala taká príhoda. Kúpila som si omylom zlý odtieň make upu a všimla som si to až doma a tak som išla znova do mesta ho vymeniť. Tovar som NESKÚŠALA, prišla som tam s bločkom a pani mi ho vymenila.
Reaguji na orangesi: Dobře to dopadlo, asi to chce zkusit. Mě by ani nenapadlo, že to lze vyměnit. Tak jsem zase chytřejší.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.