Já jsem dostala k narozkám šaty z Orsay a nechtěla jsem je, tak jsem je šla vrátit a paní mi řekla, že si musm za to vybrat jiné zboží.
Jak tak koukám, tak je to v každém Orsay asi jinak... Každopádně jsem zvědavá, jak zakladatelka pochodila, doufám, že nám pak napíše
Tak jsem tady ,ve městě je lídí jak psů
Nakonec jsem dopadla dobře penízky mi vrátili. Byli tam dvě pokladní asi brigádnice.
Reaguji na Laky: Ano to byl on . Byl na něm flek který v umělém světle nebyl vidět ,ale na denním jo. Vyčistila jsem ho . Ten fllek tam byl když jsem ho kupovala akorát to nebylo vidět. Pelichal při tom čištění. Měla jsem ho jednou na sobě ,pro jistotu s visačkami .Nakonec jsem usoudila že to fakt nosit nešlo ,když štípe i přes oděv. Na stránkách orsay v těch zahraničních ho mají ve slevě za 750kč v našich korunách
Cituji Colorka: Na stránkách orsay v těch zahraničních ho mají ve slevě za 750kč v našich korunách
Mně je jasné proč jsi ho vracela prostě jsi dostala dva tisíce a můžeš si koupit kabáty dva a ještě zbyde
Je to každého věc jak moc je splachovací a zvládne v obchodech taktizovat.
Reaguji na Laky: Vracela jsem ho protože štípal Chce to hned ten materiál přiložit k obličeji podle toho je to jistota. Ano dostala jsem dva litry a jak jsou slevy mohu mít za to dva kabáty jinde ,to je pravda. takže tohle vracení bylo pro mě výhodné.
Cituji Colorka: Chce to hned ten materiál přiložit k obličeji podle toho je to jistota
A proč jsi to teda neudělala, když jsi ten kabát kupovala?
Cituji Colorka: Ano dostala jsem dva litry a jak jsou slevy mohu mít za to dva kabáty jinde ,to je pravda. takže tohle vracení bylo pro mě výhodné.
Takhle se tedy nakupuje...
Zrovna v Orsay už mi 2x peníze vrátili, zato v Baťovi mám většinou problém :-/, tam to vyjde jednou ano, jednou ne....
Cituji Lady Flame: Cituji Colorka: Ano dostala jsem dva litry a jak jsou slevy mohu mít za to dva kabáty jinde ,to je pravda. takže tohle vracení bylo pro mě výhodné.
Takhle se tedy nakupuje...
Teď už taky vím jak se nakupuje.
To je teda pěkný hnus. Představa, že si někdo koupí kabát, vyleze s ním ven mezi lidi, nechá tam cedulky a až udělá parádu tak ho jde vrátit a koupí si ve slevě kabaty dva...fuj. Je mi z toho zle, v životě bych si to nedovolila. A ještě představa, že si tam koupím nový kabát a vlastně už je nošený
Reaguji na Veruli2:
Cituji Veruli2: To je teda pěkný hnus. Představa, že si někdo koupí kabát, vyleze s ním ven mezi lidi, nechá tam cedulky a až udělá parádu tak ho jde vrátit a koupí si ve slevě kabaty dva...fuj. Je mi z toho zle, v životě bych si to nedovolila. A ještě představa, že si tam koupím nový kabát a vlastně už je nošený
Ale to není chyba nakupujícího, to prodejce by takové věci neměl vracet do prodeje.
Tedy, v prvé řadě by neměl prodávat šunty, kterým kabát z kousavého materiálu bezesporu je
Holky, co si myslíte o těch jejich slevách? Kupovala jsem tam halenku jako dárek a uplatňovala na to ten jejich slevový kupon pro členy orsay klubu.. Paní na pokladně mi akorát řekla, že to nebude moct vrátit ani vyměnit, právě kvůli té poukázce.. že jim server výměnu nebo vrácení nevezme.. podle mě to teda není moc "legální"..
Cituji Christal: Paní na pokladně mi akorát řekla, že to nebude moct vrátit ani vyměnit, právě kvůli té poukázce.. že jim server výměnu nebo vrácení nevezme.. podle mě to teda není moc "legální"..
Mě právník říkal, že tohle je vždy na prodejci, že to není ze zákona, aby vraceli peníze. Takže je na každém prodejci jak si co nastaví.
Cituji Red_fire: Ale to není chyba nakupujícího, to prodejce by takové věci neměl vracet do prodeje
Pokud něco vrátím s cedulkami pak jako prodejce předpokládám, že je to nenošené tudíž nové. Prodejce toto vědět nemůže.
Cituji Veruli2: Pokud něco vrátím s cedulkami pak jako prodejce předpokládám, že je to nenošené tudíž nové. Prodejce toto vědět nemůže.
Řeknu to tak: V ČR je to bohužel nastaveno tak, že zákazník musí podlézat prodejci, aby vůbec měl nárok na vrácení peněz, které dal za výrobek v dobré víře, že mu vydrží. Nedivím se pak tedy, že lidé raději na oblečení nechávají cedulky, protože bez nich by prodejce argumenty nevyslechl vůbec.
Pochybuji, že by to tak lidé dělali schválně - koupím, obleču, vrátím - nedá se s tím najisto počítat, mnohdy prodejce nevrátí peníze ani když vidí, že oblečení je ještě s visačkou, protože u kamenných prodejen to není samozřejmostí.
Off-topic, ale většinu oblečení nakupuji v second handech. Člověk vidí, jak oblečení reagovalo po vyprání a zda má tendence se vytahávat a podobně. V dobré víře jsem si loni koupila ve výprodeji pár triček v Terranově a opět mě to vyléčilo. V důsledku jsem utratila více, než v sekáči, protože kdybych je v tomto stavu viděla v sekáči, nekoupila bych je - trička byla po pár vypráních hnusná, s křivými švy a vytahaná.
Jen těžko by mi slečny v Terranově uznaly reklamaci, přitom by měly - prodaly mi šunt. A takto je to ve snad všech prodejnách "značkových" oděvů a obuvi. Pak se divme, že se zákazník snaží alespoň částečně bránit svá práva a ponechává si zadní vrátka
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.