Chci se zeptat, jestli jste už někdo řešili tento problém?
Objednala jsem si zboží u výše uvedeného e-shopu,ale protože neposílají do ČR, zadala jsem doručovací adresu přítelkyně, která pracuje v UK.
Bohužel, balíček se nepodařilo doručit a podle netu se vrátil zpět do skladu.
Telefonickým hovorem mi bylo řečeno, že zásilku rozbalili a musím si objednat znova.
Bohužel, v e-shopu už nemají moje velikosti.
Kde žádat o vrácení peněz? Newlook navíc nemá mailový kontakt, pouze telefonní číslo nebo fyzická adresa.
Jinak jsem platila PayPalem, šlo by to žádat i od nich?
Díky moc za info
Cituji Murphy: zaujímavé, že uvádzajú aj CR ako krajinu kam doručujú
Přesně tak....jenže při zadávání osobních údajů, resp. doručovací adresy nemají ČR ve výběru...
Zkusím prostudovat pravidla vrácení peněz přes PayPal...
Peniaze sa dajú vyžiadať aj cez paypal, ale na to potrebuješ ich mailovú adresu. Myslím, že ak by Ti vrátili peniaze na paypal konto, tak si bude Paypal uplatňovať nejaké poplatky. Neviem či si im volala ty ,alebo kamoška, ale zavolala by som znova predtým ako by som to riešila cez paypal. To je nepochopiteľné, že nemajú žiadnu emailovú adresu, alebo možnosť priamo im napísať cez ich stránku
Cituji elllla: Myslím, že ak by Ti vrátili peniaze na paypal konto, tak si bude Paypal uplatňovať nejaké poplatky.
jj je to nejakých 10-15 euro, nie som si istá...
Inak ak majú paypal účet, tak snáď by sa nejaká mailová adresa našla..
Zkusím to přes ten PayPal..
Na linku jsme volaly dvakrát /z ČR/, pokaždé tam byla samozřejmě jiná osoba a každá říkala něco jiného
Každopádně moc díky za info
aisha
Paypal snad vrací peníze aspoň u ebaye, ale snad jen do týdne nebo 14ti dnů od zaplacení. Asi bych to hned řešila s Paypalem, protože mají divné jednání. Vím že třeba Victorka ti vrací podle amerických zákonů peníze ihned na účet, pokud neprojevíš přání , aby ti zboží poslali znovu...
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.