Přidávám se, mám hroznou zkušenost s výměnou zboží v Guess. Nevím, proč do toho řešíte jaká je to značka, zboží mi ochotně vymění jak v LV tak i v New Yorkeru a H&M! A myslím, že každý obchod má povinost vyměnit nové, nenošené zboží s vysačkou do určité lhůty. To, že tě nenechali vybrat z nové kolekce a ještě ti strhli 20% je katastrofa. Být tebou okamžitě volám vedoucí v ČR, popřípadě si zjistím na ČOI jaká jsou moje práva. Za mě tenkrát vyměňovala sestra a až jim na prodejně vynadala tak teprve to šlo.
Zaměstnávají naprosto nevkusné, nehezké a povýšené prodavačky a myslím, že klíč k úspěšnémé reklamaci, nebo vracení je chovat se víc hnusně než ony.
Do toho obchodu už v životě nevkročím.
Cituji HoneyL: A myslím, že každý obchod má povinost vyměnit nové, nenošené zboží s vysačkou do určité lhůty.
Není to jejich povinnost.
Reaguji na Monus: A ty budeš asi prodavačka.
Já, jako kupující jsem ve skutečnosti velmi milá, protože zatím byli všude milí i na mě. Když jsem přišla do Guess oblečená normálně, na nákupy ani mi neodpověděli na pozdrav a sjeli mě pohledem jako nějakou lůzu a myslím, že tohle je zkušenost hodně lidí. Když jsem přišla s kabelkou za 25 tisíc, tak teprve odpověděli.
Nakupuji často a všude, a taky docela často zboží vracím, nebo vyměňuji. NIKDE a vážně nikde, ani v Rakousku jsem s tímto neměla problém, jen v obchodě Guess, aneb navoněná bída.
Reaguji na taleila: Tu cenu s němi určitě pořeš, myslím, že tě slušne ošidili.
Reaguji na Bajina8888: přečti si prosím pozorně můj příspěvek. Já se nebavím o slevě věci kterou vracíš, ale o tom, že po vánocích jsou vždy masové slevy a prodejci se chrání proti vykutáleným zákazníkům tím, že zboží vyměňují za ceny původní tedy předvánoční, nikoli povánoční zlevněné. Typický vykutálený čech by totiž v opačném případě šel po vánocích do obchodu, vrátil zboží zakoupené před vánoci dárcem a pak by si za vrácený kredit mohl koupit klidně stejnou věc ale k ní ještě další.
Reaguji na Monus: Takže říkáš, že když dojdu do Guess s tím, že jsem si u nich před 3 dny koupila šaty za 5 tisíc (můj případ), vyzkoušela jsem si je doma, zjistila, že materiál je špatný, šaty se pokrčí jen když si sednu a necítím se v nich, hezky je poprosím, jestli by nemohli vrátit peníze, nebo vyměnit a oni se mi vysmějou a řeknou, že ne, tak se mám otočit a jít pryč?
Můj osobní typ je, že slečny mají provize z prodeje. A proto to tak vypadá.
Děkuji moc za vaše názory. Já jsem se opravdu s ničím takovým nesetkala, takže nevím. Škoda, že nemám tak moc prořízlou pusu, abych to s nimi řešila ještě 2 hodiny.
Takže do Guess v Olympii už nikdy více nevkročím. Slečny prodavačky si asi myslí, že jsou něco víc. Však známe film Pretty woman .
Napsala jsem pro jistotu na čoi, abych pro příště věděla. Psala jsem poprvé, tak nevím, za jak dlouho mám čekat odpověď nebo jestli vůbec řeší takové dotazy.
Je pravda, že mnozí lidé využívají slev, jdou vracet zboží, aby vydělali, ale prodejci nikdy neprodávají pod cenou, takže vydělají vždy.
Cituji HoneyL: jsem si u nich před 3 dny koupila šaty za 5 tisíc (můj případ), vyzkoušela jsem si je doma, zjistila, že materiál je špatný, šaty se pokrčí jen když si sednu a necítím se v nich, hezky je poprosím, jestli by nemohli vrátit peníze, nebo vyměnit a oni se mi vysmějou a řeknou, že ne, tak se mám otočit a jít pryč?
Oni nemusí zboží měnit ani brát zpět jen proto,že zákazník si to rozmyslel a už zboží nechce.
Cituji HoneyL: když dojdu do Guess s tím, že jsem si u nich před 3 dny koupila šaty za 5 tisíc (můj případ), vyzkoušela jsem si je doma, zjistila, že materiál je špatný, šaty se pokrčí jen když si sednu a necítím se v nich, hezky je poprosím, jestli by nemohli vrátit peníze, nebo vyměnit a oni se mi vysmějou a řeknou, že ne, tak se mám otočit a jít pryč?
Oni ale nemají povinnost ti vracet peníze nebo ti umožnit výměnu, chápeš?
Ale oni taky umožňují výměnu, jen ve velice nepříjemném stylu, čímž si zbytečně odhání zákazníky. A aby nenechali slečnu vybrat si z nové kolekce, mi přijde už uplně na hlavu. To jí třeba mohla vyskládat deset věcí, kterých se chtěla zbavit a říct, ať si vybere
Za mě Guess, už nikdy. Pokud jste tam vy dámy spokojené, dobře pro vás.
Jasně, nemusí. Tím svým přístupem si ale odhánějí zákazníky, takže jejich chyba Já osobně preferuji jiné značky, ale dřív jsem občas něco koupila. Dokud se mi teda neznechutil právě arogancí prodavaček.
Cituji Lady Flame: Oni ale nemají povinnost ti vracet peníze nebo ti umožnit výměnu, chápeš?
Ale každý řetězec tuto možnost nabízí, myslím, že je uplně běžné jít si věc vyměnit, nebo mě to tak akorát připadá, nikdy jsem se nesetkala s problémem, hlavně například Zara je na toto uplně super, dokonce vrací peníze. Takže je to asi taková nepsaná "povinnost".
Cituji totik: Typický vykutálený čech by totiž v opačném případě šel po vánocích do obchodu, vrátil zboží zakoupené před vánoci dárcem a pak by si za vrácený kredit mohl koupit klidně stejnou věc ale k ní ještě další.
Jéjéjé tak tohle by mě ani ve snu nenapadlo, proto jsem to moc nechápala ! Takže jsem to brala opravdu jako hloupost, ale smysl to už dává, jenom já jsem se s tím opravdu nesetkala !
Cituji Monus: I tak je to z jejich strany pořád ústupek
Tak s tímhle nesouhlasím, ústupek to možná byl slečny prodavačky, která by možná s účtováním nové věci versus zlevněné měla víc práce, ale běžně se vystaví kredit NA ČÁSTKU NA ÚČTENCE a za to si koupí co bude chtít. Takže tohle je opravdu chyba prodavačky, kdyby mi řekla prodavačka, že si můžu vybrat jenom ze zlevněných věcí, tak si opravdu nechám zavolat vedoucí, protože je to hloupost.
A jak tady bylo již zmíněno, Guess není přece jenom levná móda ( v ČR ), takže by slušnost a loajálnost měla být na místě.
Já nevím, že prostě nemůžete pochopit, že to není jejich povinost. Neukládá to zákon a je čistě na prodejcích, jak budou benevolentí. Proto si také můžou určovat podmínky..
To, že si někdo neprohlídne materiál, je jeho problém..
Samozřejmě je něco jiného, když má věc nějakou vadu, ale to už bychom se bavily o reklamaci..
Ahoj, tak můj pohled z druhé strany, tedy prodavačky.(Pracuji v obchodě ve vyšší cenové relaci, ne žadné HaM nebo Zara atd.).A ono jde o to, že obchod skutečně nemá povinnost vyměnovat, třeba včera přišel borec, že si koupil v zaří pásek už na Vánoce a potřebuje vyměnit...nejde o to, že nechci, ale jde o to, že každý obchod má určité směrnice, které mu nařídil jeho zaměstnavatel, když nemůžu tak nemůžu. A s prominutím je opravdu nehorázné, co si někteří zákazníci dovolí...zkouží, jak někde dostali slevu, jak to, že my mu nedáme jen tak slevu, ale ono to prostě nejde a dostanu vynadané, že si dovolím slevu nedat. Reklamace jsou taky dobrý, kdy ze mě zákazník mámí, jak jsme si dovolili mu neuznat reklamaci. Přitom ji posíláme do Prahy a jsme prostředníky mezi zákazníkem a posuzovatelem reklamace. (V levnějších obchodech to většinou dělají sami a většinou i uznají, nebo vrátí peníze. Ale třeba teď někdo přišel, že se mu utrhlo poutko, za které se bunda rozepíná. Letní bunda za 15 000...to fakt nejde jen tak vrátit peníze). Nesmím vyměnovat z higienických důvodů spodní prádlo, chtěli byste, byť jednou vyzkoušené prádlo?No jsem za bl.bou, že si dovolím nevyměnit. Je to opravdu o nervy. Věřím, že většina z vás jsou příjemné zákazniceAle zkrátka prodavačka má pravidla, která dodržovat musí. Vždy se snažím vymyslet, jak to udělat, nebo obejít, ale když je zákazník nepříjemný, a přijde s tím, že je to má povinnost a ať mu to laskavě vyměním, tak mu to s radostí nevyměním.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.