Takže změna, nahlodali jste mě a koukla jsem na parfém armani diamonds 100 ml, objednán z parfums.cz a na krabičce byl opravdu vyřezaný kód a přelepený jiným čárovým kódem teď nevím co si mám myslet ... po nastříkání vůni asi do hodky necítím , stříkám i do vlasů ale když jdu spát tak ji cítím z vlasů....nevim opravdu :-/
cherrinka: bych jim napsala a to co nejdříve a žádala buď výměnu nebo vrácení peněz. Tohle si nemůžou dovolovat. Pokud je vyřezaný kod je jasné, že není něco s tím parfémem vpořádku.
cherrinka: když ti ten parfém došel byl zapečetěn v celofánu? Vyřezaný kod byl na krabičce i na flakonu?
Reaguji na petra3252:
Už jsem jim psala email, ale už jsem čtvrtku parfému vypotřebovala, tak nevím, jestli mi uznají reklamaci, tak zrovna u nich jsem myslela, že prodávají parfémy v pořádku . Takže si ho budu muset koupit v parfumerce za 3000 ,-
Reaguji na cherrinka: to je jedno, že máš něco spotřebované, nemění to na tom fakt, že je s vůní něco v nepořádku. Byl v celofánu? Zamazaný byl ten čárový kod?
Shoduje se kod vyražený na krabičce dole s kodem ze spodu na flakonu?
byl v celofánu, na krabičce jsou dva čárové kódy, jeden s čísly ten je vtišten do krabičky a druhý je bez čísel a ten jsem odlepila a pod ním je vyříznuté místo..nějak to s nimi pokusím vyřešit.
tak jsem koukla, a ten obchod, kde jsem ten parfém zakoupila už neexistuje. Ani jejich mejly, takže mám smůlu. Budu si na to dávat větší pozor.
toto je odpověď:
Dobrý den,
Není mi jasné o jaký typ poškození obalu/výrobku se jedná.
Požádám Vás proto o jeho vrácení a zaslání na adresu:
Internet shop s.r.o., Šumavská 15, Brno 602 00
O výsledku kontroly výrobku Vás budeme informovat a zároveň se dohodneme na dalším postupu.
Pěkný den.
V případě otázek mě neváhejte kontaktovat na níže uvedených kontaktech.
S pozdravem Lucie Popová
Takže nevím jestli to tam poslat, budu měsíc bez vůně a pak mi to neuznají :-/
Obraz0322.jpg
jo jo mám to přesně taky jako ty, nakonec jsem ten šop našla - ale pod jinou adresou podle jména, ale kupovala jsem před více než 2 roky, takže já mám smůlu, ale zajímalo by mne, co na to řeknou. Pošly jim to foto na mejl. Jinak mám to stejné úplně.
Už jsem jim foto poslala, tak uvidíme ale asi odpoví až zítra, už tam asi nikdo nebude v 6h. Myslím si, že stejně budou chtít parfém poslat na reklamaci... a kde jsi kupovala tu max maru?
Tak odpověděli:
děkujeme za fota.
Netuším kde se stala chyba s takovým produktem jsme se dosud nesetkali.
Prosíme tedy o zaslání na Šumavskou 15 na reklamační odděleni.
Prověříme produkt přímo u dodavatele případně budeme částku vracet na účet.
Omlouváme se za komplikace.
Takže ho tam raději pošlu.
jo to máš štěstí, já si teď píšu s tím pánem, ale nějak nevstřebávám to co mi napsal.... Vůni jsem kupovala jen jednou a dosud jí mám, nikdy jindy a nikde jinde jsem ji nekupovala a fakturu mám také. A on mi napsal:
Našimi dodavateli jsou firmy, kde je toto vyloučené čímž i my toto musíme odmítnout. Dobrý, že?
To si děláš srandu ne? Máš přece důkaz v podobě fota a faktury, no comment fakt, kde jsi ho teda kupovala?
zatím jsem napsala dotaz na obchodní inspekci, zda se o to budou zajímat. Teď ještě čekám, zda pán bude ještě reagovat nebo zda zkončil.
Jinak něco jsem si o tom přečetla na arome.
http://arome.cz/forum2/viewtopic.php?f=17&t=10775
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.