Holky,
které si objednáváte z venive.cz, mohla bych poprosit o radu? Minulý rok jsem si od nich objednala podprsenku, přišlo mi potvrzení o objednávce na e-mail, všechno bylo v pořádku... Poté, co mi zboží několik týdnů nepřišlo jsem tam psala e-mail - vůbec mi neodpověděli. Po nějaké době nabídku stáhli ze svých stránek. Podprsenku nemám doteď Ale o to by nešlo. Nyní jsem si o nich objednala plavky, zatím nic...Poslala jsem jim opět e-mail, zatím odpověď žádná Chtěla bych se zeptat, jestli mám na plavky čekat, nebo si již objednat jiné, jelikož plavky potřebuji na tento týden a po předešlé zkušenosti s tímto internetovým obchodem si nejsem jistá
Máte některá podobné zkušenosti?
jak dlouho už je máš objednané? zkusila bych tam nejprv zavolat. mají uvedenou nějakou dodací lhůtu? pokud nemaj nebo ju přetáhli, napiš, do kdy to chceš mít doma, nebo odstupuješ od smlouvy a pokud to nestihnou, tak si prostě dobírku nepřebereš (předpokládám, že jde o dobírku, jinak bys byla na nervy, že nemáš prachy ) takže v zásadě: pokud se nedovoláš, objednej si jinde a pak si prostě nepřevezmi balíček. mají si pohnout.
Reaguji na vilaamalka:
Děkuji za reakci No právě...ono je v tomto problém Jelikož se platí, myslím, nějaký poplatek, pokud to nepřevezmeš tu dobírku, když jsem si kdysi objednávala zboží kolem 700, platila jsem tuším možná i 350 jako storno... No měli tam: Skladem, ihned k odeslání. Já jsem si tam ty plavky objednávala cca před 5 dny, chápu že byly Velikonoce, s tímto to nějak nehrotím, snad mi přijdou Spíš si jen myslím, že slušnost by bylo zákazníkovi odpovědět Jak minule, tak i nyní... Protože aby internetový obchod hrál mrtvého brouka, no nezlobte se na mě, to je nanejvýš nevhodné
Mě by právě zajímalo, zda-li s tím má někdo zkušenost, že mu z tohoto obchodu zboží také neodeslali, jestli se jim to stává často a jak se na nich obrátit... Minule mně totiž, myslím, ani telefon nebrali Nevadí, pokud by byl problém, zkusím tam zavolat, snad mi to nyní vezmou
jasný, chápu... já tam před časem tuším objednávala nějaké prádlo a bez problému. kde mají to storno, jak píšeš? v rychlosti to tam nikde nevidím.
Opravdu? No...nemají to tam myslím ani, já už bohužel nevím, z jakého obchodu jsem si to objednávala tehdy s tím stornem, ale myslím, že to bude podobné Že jsou tak ty obchody pojištěny aby si z nich někdo nedělal legraci Každopádně, teď jsem tam volala...nebrali mi to, zkusím to ještě několikrát, poté to nechám tak, počkám nějaký ten týden, jestli nic nepřijde, objednám z někama jinama... Já vím, že s tím asi dělám poplach, ale nerada bych, abych si koupila jiné zboží a pak mi přišlo toto a já musela ještě platit ten storno poplatek
ne, nejsou. nemají to tam a nemůžou po tobě chtít něco z ničeho nic. nepřebírání dobírky je taky běžná praxe. nic platit nebudeš, neboj.
(a kdyby to tam měli, neobjednala bych si od nich, nemám v lásce pochybné obchodní podmínky. kdybych to měla rozebrat - odstupné chtít nemůžou, to je na újmu spotřebitele, smluvní pokutu taky chtít nemůžou, nepřevzetí zboží je tvoje právo a ne porušení smluvní povinnosti.)
Reaguji na vilaamalka:
To jsem ráda Děkuji, moc Uvidím tedy, jak to dopadne
Takže za mě venive.cz nedoporučuji Paní, která tento internetový obchod pravděpodobně vlastní, má v kontaktech napsanou infolinku 9-15:30, několikrát jsem tam v tomto časovém intervalu volala, paní není schopná zvednout telefon, natožtak odpovědět na e-mail
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.