arrow
profile_image
natasha corelli
od 15. 3. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Cituji 3moniczka3: Tak já to dělám, ale na vysoké.. na střední využiješ určitě mnohem líp normální sešity.. přeci jenom tam po tobě budou chtít věci z minulých hodin..

souhlasím

Jak do kterého předmětu. V některých (hlavně fy, bio, ch) mám složky, do nich si zakládám papíry ve foliích, v dějepise a zeměpisu jsem měla sešit, ale teď si do semináře zeměpisu beru taky složku. Dá se tam jednoduše založit učivo, na které jsem nebyla, než si v sešitě vynechávat stránky.
Teď v septimě budu mít sešit snad jenom do matiky a němčiny, složky mi připadají praktičtější. Plus když vím, jaký je daný učitel, že u něj nějaké zkoušení nehrozí, beru si třeba jenom papíry z minulé hodiny. A často si složky a sešity nechávám ve škole, pokud se na další hodinu nepotřebuju učit nebo tak něco.

arrow
profile_image
marilyn
od 12. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

já jsem na gymplu měla jeden šanon, ve kterém jsem měla záložky podle předmětů a zakládala jsem si tam papíry. potud je nápad stejný, ale - já jsem nosila celej ten šanon sebou, když už byl plnej, tak jsem vyndala starší látku, zarchivovala a jela jsem dál. tenhle systém mi příjde nejlepší, protože máš všechno potřebné v jednom.

Na střední škole jsem měla klasické sešity, víc vymýšlet nebylo třeba, na šanony a "propracovanější" systém v zápiscích jsem přešla až na vysoké. Do školy nosím jedny velké desky, kam vkládám barevně odlišné papíry, vše nosím s sebou, nic nenechávám doma, právě pro mě potřebnou komplexnost informací, ale stejně to mám jen jako doplnění, hlavní zdroj informací jsou mi skripta a materiály v knihovně...

arrow
0%
0    0
Nebyla hodnocena

Já jsem nosila sešity do druháku. Potom jsem začala nosit „umělé“ desky. Jakoby úzký, umělý pořadač. Podobné jako je na fotce. Měla jsem jich 6 ( zelený, jahodově červený, růžový, fialový). Na nematuritní předměty jsem měla 2, v každém dva - 3 předměty a na ekonomiku, CER, Management a Marketing a češtinu jsem měla samostatné desky. Desky kde jsem měla více předmětů jsem rozdělovala barevnýma „rozlišovákama“. Jediný sešit byl na matematiku. Mně to takhle skvěle vyhovovalo.
Dodatkový materiál, který jsme dostávali jsem si vkládala do euro desek, které jsem měla u každého předmětu. Takže jsem už nic neměla jen tak na volno v sešitech a nic se neztrácelo ( skoro nic ) .

3693_.jpg

arrow
profile_image
sewero
od 15. 4. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Nečetla jsem všechny příspěvky, takže to tu možná někdo psal, ale já to dělala na VŠ tak, že jsem měla na každý předmět eurofolii a tam si davala papiry, který jsem za semestr k danýmu předmětu popsala. Takže jsem nosila vždycky všechny poznámky z toho předmětu, kdybych je potřebovala. no a když přišlo zkouškový, tak jsem si ty papíry vyndala z eurofolie a dala do šanonu, ze kterýho se mi to pěkně učilo. Takže mi stačil jeden šanon na doma a par eurodesek a nemusela jsem toho zbytečně moc tahat

arrow
profile_image
pismenkoN
od 21. 3. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Nejdůležitější je vydržet a mít všechny zápisky!
Já jsem určitě pro sešity, papíry bych třeba poztrácela nebo pokrčila, nebo by se mi v tašce natrhly a to by mi vadilo.
Plus mám tohle a v tom třeba papíry, co na nich dostáváme cvičení navíc, texty do literatury, papíry na písemky, atd. seřazené podle předmětů.

arrow
profile_image
ILChazz
od 1. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Nějaké organizování šanonů mi přijde na gympl zbytečně složité (já to nedělám ani na vysoké ), většinu lidí to po pár týdnech omrzí Když už něco, tak stačí obyčejné linkované sešity, na matiku, fyziku a biologii radši nelinkované. Papíry navíc můžeš vždycky přicvaknout sešívačkou do sešitu, pokud by jich mělo být hodně tak dát do eurofolie

arrow
profile_image
Lorraine
od 3. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Na gymplu jsem preferovala velké tlusté sešity, hlavně si dobře vést zápisky a před hodinou do nich nahlédnout a zopakovat si minulé učivo, člověk nikdy neví, kdy bude vyvolaný. Já jsem se takto průběžně učila češtinu a k maturitě mi pak stačilo si to jednou přečíst.
Na vysoké mám na jeden semestr kroužkový linkovaný velký blok. Mám všechno pohromadě, nic mi nevypadává, nechybí mi papíry na psaní a hlavně nemusím přemýšlet, co si vezmu s sebou za sešity. Po semestru pak popsané listy vytrhám a secvaknu předměty k sobě a můžu se z nich učit.

arrow
profile_image
CarolineSweet
od 22. 6. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Líbí se mi, jak se všichni snaží být ve škole dneska "stylový" ... sešity ti nevyhovují? Já myslela, že budeš řešit nějaký systém učení, jako třeba jestli je dobré učit se každý den nebo jen ob den, nebo jen na testy a zkoušení ...
Tohle je k zasmání
Nejlepší je mít jeden tlustý sešit, aby se ti tam vešla látka třeba ze všech čtyř ročníků (některé předměty nejsou obsáhlé, tak by to mohlo jít, u jiných předmětů budeš budeš muset sešity dokoupit), tak budeš mít všechny zápisky stále při sobě a budou snadno dohledatelné.
Vem si, že se tvoje kamarádka bude chtít učit na test, vytáhne si z toho skvělého, úžasně vypadajícího šanonu všechny potřebné papíry (nejlépe šanon od Ed Hardy musím podotknout ) a začne se učit, odloží jeden papír na hromadu, druhý papír na hromadu, ... jak teď pozná, jak jdou zápisky za sebou? To má v úmyslu si i číslovat stránky?

arrow
profile_image
Lorraine
od 3. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Reaguji na CarolineSweet: radí velmi dobře. Sešity jsou spolehlivé a učivo v nich snadno dohledatelné. Když učitel zmíní nějakou souvislost s něčím, co se probíralo před několika měsíci, je dobře vedený tlustý sešit k nezaplacení (a je výhodné si tu souvislost k tomu starému učivu hned tužkou poznačit). Různé pracovní listy si můžeš schovávat do nějaké složky.
Psací bloky a šanony mají smysl až na vysoké, kde se předmět vyučuje obvykle jenom půl roku jednou týdně, tudíž nemáš moc popsaných listů jako po čtyřech letech češtiny na střední. Po zvládnuté zkoušce pak předmět založíš do šanonu a vytáhneš až před státnicemi. Navíc některé posluchárny nejsou moc komfortní na psaní poznámek. Když už musíš psát na koleni, tak bez psacího bloku s tvrdou plochou se to neobejde.

Cituji Lorraine: člověk nikdy neví, kdy bude vyvolaný

To u nás naštěstí nehrozí, máme přesně dané, kdy se zkouší (jestli vůbec někdy). Nehlášené maximálně pokud někdo ruší.
A taky u předmětů, ze kterých nechci maturovat, nebo je nechci studovat (u mě fy, bio, ch), ty zápisky od sexty flákám (ale pořád je mám oproti většině nejobsáhlejší ), tenhle rok je máme naposled, takže mi jde jenom o to, naučit se to na jednotlivé písemky a je mi fuk, kde pak zápisy skončí.
Mně se po letech osvědčilo zakládání do složek, zkoušela jsem každý rok jiný způsob, ale tohle mi přišlo lepší než sešity.

Děkuji za rady . Nakonec jsem to uzpůsobila každému předmětu. Na češtinu, matiku a jazyky mám sešity. Na Fyziku, Biologii a ZSV, kde budeme pracovat se skripty, nebo materiály z internetu mám kroužkové složky, do které budu zakládat euroobaly
Reaguji na CarolineSweet:
Mě spíš příjde k zasmání, jak někteří chodí do diskuzí a rýpou . Můj záměr nebyl, jak ty říkáš, být co nejvíce stylová, ale chtěla jsem si jen usnadnit a zpřehlednit práci. Listy skutečně budu číslovat, nevidím na tom nic divného. Abys mohla klidně spát, tak mám obyčejně vypadající kroužkové složky .

Cituji Michalea: euroobaly

ty moc nedopoučuju. Když chce člověk do papíru něco dopsat, musí ho vysunovat. A hlavně mi dělalo problém, jak se lesknou. A když jsem se učila večer kdy byla tma, tak se z toho hrozně špatně četlo, protože lampička z toho udělala lesklou fólii a fakt to bylo nanic. Lepší je rovnou proděravět a dát do kroužkové vazby.

Cituji CarolineSweet: Tohle je k zasmání

k zasmání je spíše tvůj příspěvek.

arrow
profile_image
piper mojeid
od 26. 9. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Mám stejný systém jako většina z vás, holky . Přednášky píšu do PC nebo dopisuju poznámky do knížky. Papíry pak na konci semestru vytisknu a ručně sešiju (proděravim a drátkem připevnim k sobě, něco jako klasická sešívačka, ale svazuju 100 a více listů). S poznámkama ze cvičení to dělam podobně. Nosim si čistý papíry a na ně píšu poznámky z obou stran, stránky si čísluju, občas nějaký materiál i tisknu, takže očísluju tak, jak to jde za sebou a mám v tom přehled. Tyto papíry sešívám stejně jako papíry s přednáškama, jak jsem popisovala výše. Maximálně mi to tak vyhovuje.

Cituji CarolineSweet: Líbí se mi, jak se všichni snaží být ve škole dneska "stylový"

Ha ha, dobrej vtip. O tohle mně osobně a myslím, že ani ostatním, nejde. Jedná se o to, mít v tom přehled, ne? Mně se sešity na VŠ opravdu neosvědčily. Na začátku semestru si založim sešit na každý cvičení, pak zjistim, že na některých cvičeních se nic moc nepíše a na některých popíšu i 90 stran za semestr. Takže děkuju, sešity fakt ne. Jde o to, jak mít co největší přehled v tom množství několika set stránek za semestr.

Cituji CarolineSweet: To má v úmyslu si i číslovat stránky?

Představ si, že si je čísluju. To jsem trapák, viď? Ale na konci semestru mi většina spolužáků závidí, jakej v tom mam pořádek a můžu se v klidu pustit do učení a nemusim nikde nic hledat.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené