Známému se teď stala taková věc, má na sebe auto i povin.ruč, ale auto užíval někdo jiný, kdo za něj neplatil to povinné ručení. A pojišťovna tu pojistku vypověděla, ale dala mu to vědět až 3měsíce po tom co mu to povinné ručení ukončila. Mají na tohle vůbec právo? Čekala bych, že než mi vypoví pojistku, tak mi napíšou dopis, že mi jí vypoví k datu budoucímu, a ne, že mi jí před 3měs.už ukončili. Volal na kancelář pojistitelů, ale nic mu neřekli, že prý musí čekat jak to vyřeší, jenže už takhle dostane velkou pokutu za to, že mu stojí 3měsíce nepojištěné auto na ulici. Jak by jste to řešili s tou pojišťovnou? I když má ve smlouvě, že pokud nebude pojistka placena, tak že jí ukončí, tak snad o tom musí dát tomu člověku vědět předem.
Reaguji na Nunu:
To je divný. Příteli vypověděla pojištovna tedy pojistku na blbost,ale posílali mu info, dokdy má zaplatit a poté, že tedy je pojistka ukončena.
Každopádně je to hnus fialovej
Mně se tohle stalo taky, zapomněla jsem zaplatit splátku a vypověděli mi smlouvu aniž by mi to dali vědět. Dozvěděla jsem se to jen úplnou náhodou a tři měsíce jezdila bez pojištění....
Pojišťovna není povinna oznamovat ukončení smlouvy, je povinnost pojištěného si to hlídat. Mám to bohužel ověřené vlastní špatnou zkušeností.
Jako bývalý zaměstnanec ČP, který POV dělal, ti mohu říci, že na to má pojka právo.Pojištěný má povinnost hlídat si splatnost pojistného u PS a je jen dobrá vůle pojišťovny, že odesílá upomínky, není to zákonem upravené.Pojišťovna zasílá vypovězení PS což vím, že bývá problém s doručitelností, protože klienti zapomínají nahlásit změny zasílací adresy a na adrese trv.bydliště jsou často k nezastižení (stand. jsou zasílány dvě upomínky).
Jinak povinnost platit pojistné má pojistník (uzaviratel PS) a je zcela jedno jestli auto užívá on nebo kdokoliv jiný.
Že je de..., jsem mu řekla hned, to je jasný, že si to pak všechno vyžere, tehdy mi nevěřil, teď lituje. Je to Wustenrot. Celkově pojišťovny stojí za ......., já si to proto raděj hlídám, ale náhoda je blbec. Zaplatila jsem pojistku, ještě píšu email jestli je vše ok a jsem pojištěná, na to mi napíšou, že vše v pořádku, že pojištěná jsem a 2měsíce na to mi přijde dopis, že tam mají špatně číslo techničáku, a že je možné, že nemám pojistku platnou.
No mě hlavně udivuje ta doba 3měsíců, kdyby to byl týden, tak to ještě pochopím, ale tohle mi přijde nějaké podezřelé.
Cituji Nunu: Zaplatila jsem pojistku, ještě píšu email jestli je vše ok a jsem pojištěná, na to mi napíšou, že vše v pořádku, že pojištěná jsem a 2měsíce na to mi přijde dopis, že tam mají špatně číslo techničáku, a že je možné, že nemám pojistku platnou
To je ovšem bráno jako chyba poj.poradce a nemusíš se bát, že by PS neplatila.
zlatě si vybrat dobrou pojišťovnu, u ČPP chodí sms (pokud uvedete tel. číslo) a dosti upomínají, takže neúmyslně se to stát nemůže.Jo a ještě je dobrý, že můžete kontrolovat smlouvu a i stav poj. událostí přes internet, někdy je to k nezaplacení
Reaguji na avanta:
Já jí sjednala po tel.žádný podpis nemají. Bylo by to asi dost sporné. Já pojišťovnám nevěřím, přece jen potřebují hlavně vydělat.
Cituji Nunu: Já jí sjednala po tel.žádný podpis nemají
PS sjednaná po telefonu vzniká zaplacením prvního pojistného.Souhlas dáváš zaplacením a hovor s deklarovaným souhlasem byl určo monitorován.
Cituji Lusinda: PS sjednaná po telefonu vzniká zaplacením prvního pojistného.Souhlas dáváš zaplacením a hovor s deklarovaným souhlasem byl určo monitorován.
Jojo vím, ale tak by tam bylo slyšet, že se mě na číslo techničáku neptala. Ale aspoň, že napíšou, že může být problém, ne až ten problém je.
Reaguji na Nunu:
Kočko, ale ona ti operátorka musela udělat na konci hovoru rekapitulaci a zopakovat všechny údaje, takže buď máš možnost si na ni stěžovat nebo jsi se spletla ty.
Obojí se může stát a problém by to být neměl.Domů ti určitě přišla PS (nebo na mail) tak sis ji měla překontrolovat.
Nic ve zlém, to je profi deformace.Pojky mají elektronické formuláře pro uzavírání PS po telefonu a bez základních údajů tě to nepustí dál a smlouvu by operátor nemohl uložit do systému.Ale tak je to v České, možná to někde mají jinak.
Na to číslo se neptala, já ani nevěděla kde je, prostě tam napsala jiné, čehož jsem si pak nevšimla. Hlavně, že se to vyřešilo. Říkám, že člověk nikdy není dost opatrnej. Tohle je Direct. A u té České je taky normální, že klientovi nedáte vědět, že jste mu ukončili pojištění nebo až za dlouhou dobu jako ten Wustenrot? Já na to koukala, nikdy jsem se s tím nesetkala.
Reaguji na Nunu:
Stand.je zaslání dvou upomínek a telefonát (ale je to jen dobrá vůle pojišťovny, povinnost to není) a měla bys slyšet jak dlužníci nadávají operátorům...Ne, že by byli rádi, že jim to připomínáme.
Ale možná už se směrnice změnily, dva roky tam nedělám.
Cituji Lusinda: měla bys slyšet jak dlužníci nadávají operátorům
To věřím, oni lidi, taky chtějí všechno, ale nic za to. Naopak mě vytáčí, když řeknou, že něco zjistí, protože neví a že zavolají zpátky a už se nic neděje, nezavolají, jen se potřebovali člověka zbavit. To udělala ta Wustenrot, on byl ochotný všechno doplatit, jen chtěl vědět proč mu to ukončení poslali, až za tak dlouho, na to slečna, že neví, že to předá a během toho dne zavolají a samozřejmě nic.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.