Prosím nemá někdo zkušenost s koupí telefonu, který "nepochází z oficiální české distribuce". Zjistila jsem, že telefon by měl samozřejmě normálně fungovat. Jediný zádrhel je s reklamací, měla by být pouze rok. Telefon jsem vybrala v obchodě (mají i kamennou prodejnu) a prodejce se dušuje, že mi dá normální záruku, dokonce na ten konkrétní telefon prodlouženou na 3 roky. Nemáte některá z Vás takovou zkušenost? Nerada bych si naběhla. Děkuji.
Před cca 5 lety jsem kupovala telefon v kamenné prodejně (měli i eshop) v Praze. Koupila jsem telefon tehdy asi za půlku a jednalo se o německou distribuci, ale měl nahranou češtinu. Nebyl to ještě smartphone, takže nevím jak to je s funkčností dnes.
Ale telefon stále běží (používá ho babička), ovšem prodejna do půl roku co jsem telefon koupila "záhadně" zmizela a místo toho byla tuším masna. Takže o nějaké reklamaci by asi nemohla být moc řeč.
Reaguji na fashion86: myslíš takový ten telefon z Číny, co se prodávají za pár Kč i na Aukru?
Třeba tenhle, ale je jich tam víc...http://mobily.aukro.cz/android-4-1-4-cestina-wifi- dual-sim-5-mpx-i3385442664.html
Taky by mě to zajímalo, ceny jsou velice lákavé a nyní se stejně vše vyrábí v číně
méně než
10 příspěvků
Reaguji na farahh: Že něco nepochází z oficiální české distribuce neznamená, že je to cosi z Číny
Já mám například Samsung Galaxy S2 z polské distribuce. Kamarád ho má z české. Jediný rozdíl mezi nimi je ten, že když v tom svém obnovím tovární nastavení (tedy telefon uvedu do původního stavu), vše je nastavené v polském jazyce - češtinu si tam pak musím nastavit v nastavení, není tam od začátku. Nic jiného v tom není.
Cituji fashion86: Asi se na to vykašlu..jen mně zarazilo, že je tahle "věta" skoro u každého eshopu.
U těch dotykáčů je to fakt risk, s nimi jsou problémy v 99% případech. Ten můj starý telefon byl ještě bezdotykový s plnou klávesnicí a kovovým vnějškem, takže jsem takový strach ani neměla. A ušetřené peníze byly příjemné, protože jsem si mohla vybrat lepší telefon
Cituji Majduš: Že něco nepochází z oficiální české distribuce neznamená, že je to cosi z Číny
a kde myslíš, že mají Nokia a Samsung své montážní závody? Snad ne ve Finsku s v Jižní Korei
Stejně tak jako se Adidas, Nike, Puma nešijí v USA, ale právě v Číně.
Kde bleskovým tempem kopirují a kopirují, jako teď např. Škodu Superb v nově otevřené fabrice v Číně
Domnívám se, že rozdíl je v tom, že pokud se koupí telefon s oficiální českou distribucí, tím myslím ,,značkový", mohu záruku na něj uplatnit i v pobočce výrobce, nikoli jen u prodejce, pokud není z ofiko distribuce, mohu jen u prodejce, ale i on musí poskytovat dva roky záruku. Je ovšem riziko, že dva roky jeho obchod fungovat nemusí, pak není kde reklamovat
Kupovat tedy z neofiko české může být rizikové.
Ahoj, jdi na heureku a koukni se jestli tam není recenze na ten e-shop. Když to je nějaký osvědčený, tak bych se nebála. A hlavně nokia vydala minulý rok prohlášení, že jakýkoliv telefon lumia budou přijímat do autorizovaných servisů a je jedno jestli je to telefon určený pro český trh nebo ne. Mají na to celosvětovou záruku.
Já mám tzv. šedivku a zatím jsem spokojená. Cena byla nižší a obchod jsem si vybrala přes hodnocení Heureky. Nakupovala jsem na city-mobil.cz Zatím jsem tel. ještě nereklamovala, takže záruční servis nemohu hodnotit.
méně než
10 příspěvků
Reaguji na farahh: Já samozřejmě vím, že dnes se všechno vyrábí v Číně Farahh to ale pochopila ve smyslu, že "nepochází z oficiální české distribuce" = noname telefon z číny.
Cituji sissive: jdi na heureku a koukni se jestli tam není recenze na ten e-shop
Doporučuju přečíst si tam i diskuzi, já se takhle asi 4 roky zpátky nechala nachytat. Recenze krásné, zkušenost blbá.
Recenze totiž píšeš chvilku po tom, co ti mobil přijde. Tam se ještě nepromítnou problémy s reklamací.
Já měla dotykáč a ten se furt sekal, sám od sebe restartoval, budík nařízený na 8 ráno mi zvonil v jednu odpoledne a při volání se prostě vypnul displej a tak nešel hovor přijmout, položit, nic, hrůza. První tři reklamace v pohodě (až na tu dobu teda), čtvrtá neuznaná, nevím už proč. Mobil jsem za asi půl roku používala ani ne dva týdny, jinak byl u nich v servise nebo doma, protože mi byl jaksi k prdu, když se s ním nedalo ani volat Vím určitě, že mi nikde nespadl ani nepřišel do kontaktu s vodou...
Takže doporučuju připlatit pár korun a koupit jinde.
asi máte holky pravdu . Nebudu pokoušet štěstí. Přece jenom je to elektronika a u té člověk nikdy neví zda se povede nebo ne. Raději si tedy připlatím abych zamezila případným problémům . Díky za názory
Cituji fashion86: prodejce se dušuje, že mi dá normální záruku
nemusí to být ale v autorizovaném servise. Já k tomu mobilu ani neměla přibalený originální záručák, ale nějaký jejich "záruční list"
Po zkušenosti s reklamací telefonu z neoficiální distribuce bych již žádný takový telefon nechtěla. Pro neteř jsme jeden zakoupili a po třech měsících se začal vypínat a restartovat. ( možná stačilo jen přehrát software) Šla jsem ho reklamovat a telefon mi po vypršení 30ti denní záruční doby vrátili úplně nefunkční a jako závadu napsali : Vnik tekutiny do telefonu a tudíž se žádná reklamace nekonala. Telefon jsem vzala do značkové opravny a tam mi bylo sděleno, že tyhle telefony z neoficiální distribuce neopravují. V obyčejném servisu mi řekli, že oprava může stát skoro jako nový telefon, protože netuší, jak moc tam ta tekutina vnikla a co všechno může být vyskratováno a že prodejci, aby se vyhnuli reklamacím ( a nemuseli jezdit s telefony třeba do Polska) tam něco nalijí a svedou to na zákazníka. Kupovala jsem ho v Praze- kousek od Nuseláku ( už nevím jak se ta prodejna jmenovala.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.