Cituji Wenous: takže ty vlastně ani tenhle tarif mít nemůžeš pokud to neprodloužíš?...
Nechápu, jak to myslíš.
Od T-mobilu ruce pryč. Chtěla jsem ukončit smlouvu - musela jsem doplatit to období, na které byla uzavřena. Předtím než se podařilo smlouvu vůbec ukončit, jsem strávila v centrále T-mobilu 2 hodiny a 40 minut, nikdo se mi nechtěl věnovat, hned jak zjistili, že chci smlouvu ukončit, během té doby mě přesvědčovali, že smlouvu ukončit nemůžu, protože ji za mě uzavřel před lety rodič (nebyla jsem plnoletá) a že smlouvu ve svých 29 letech mohu ukončit jen se souhlasem rodičů.
Následně jsem měla zaplatit poslední fakturu, upozorňuju, že číslo jsem ten poslední měsíc nepoužívala. Fakturu mi odmítli vytisknout a ukázat, na prodejně mi pouze sdělili částku, kterou mám uhradit. Částka byla o dost vyšší než tarif (asi o 200 Kč), který jsem měla. Když jsem chtěla poslední vyúčtování, abych si tedy částku překontrolovala, bylo mi řečeno, že to jde - musím o to požádat písemně a zaplatit nemalý poplatek. Částka prý byla vyšší, protože jsem provolala limit. Jak jsem to udělala, když sim - karta ležela v šuplíku, doopravdy nevím. Nyní se již 3 měsíc snažím získat potvrzení o bezdlužnosti - zatím bezvýsledně, poslala jsem již 3 doporučené dopisy.
Jen pro srovnání - kamarád odcházel od O2, doplatit musel pouze polovinu částky, poslední fakturu včetně vyúčtování dostal e-mailem a zadarmo, potvrzení od bezdlužnosti dostal také e-mailem naskenované.
Také se mi toto stalo u tarifu Bav se. Bohužel s tím nešlo nic dělat. Pak už jsem si to pohlídala tak, že 2 měsíce před ukončením nebo dalším prodloužením z jejich strany, jsme jim dala výpověď. Sice přesvědčovali ale já už se nedala.
Cituji Miinka: Chtěla jsem ukončit smlouvu - musela jsem doplatit to období, na které byla uzavřena.
To snad dá rozum, že se nenechají připravit o částku, kterou mají nasmlouvanou, ne?
Reaguji na JůlinkaV.: takže je to tak že tarif bav se nemůžeš mít bez upsání, tím myslím že když neprodloužíš smlouvu, tak nemůžeš využívat tento tarif?
Cituji JůlinkaV.: Také se mi toto stalo u tarifu Bav se. Bohužel s tím nešlo nic dělat. Pak už jsem si to pohlídala tak, že 2 měsíce před ukončením nebo dalším prodloužením z jejich strany, jsme jim dala výpověď. Sice přesvědčovali ale já už se nedala.
Mně to nakonec ukončili tehdy, když mě pracovník T-mobilu nazval cholerickou krávou a já jeho pánským pohlavním orgánem Takovou reklamu na Chodově ještě asi neviděli ...
U T-Mobile už si jedině dobíjím kredit, mám jich plné zuby, dělají si, co chtějí, na smlouvu pro soukromý telefon mě už nikdo neukecá. http://mobil.idnes.cz/t-mobile-umozni-vyplatit-se- ze-smlouvy-d9a-/mobilni-operatori.aspx?c=A120330_1 65545_mob_operatori_hro
Cituji Lorraine: U T-Mobile už si jedině dobíjím kredit, mám jich plné zuby, dělají si, co chtějí, na smlouvu pro soukromý telefon mě už nikdo neukecá
Naprostý souhlas, už bych jim v životě nic nepodepsala.
U T- mobilu v T-zones si nastavíš nepredlžovanie zmluvy a po aktivovaní tejto služby ti zašlú informačnú SMS.Toto zrušenie je možné aktivovat hned po uzavretí zmluvy,aby sa automaticky nepredlžila po napr. 24 mesiacoch.
Cituji nickisek: To snad dá rozum, že se nenechají připravit o částku, kterou mají nasmlouvanou, ne?
To bych ještě pochopila, nicméně když mi v 29 letech tvrdí, že nemůžu ukončit smlouvu a odmítají mě obsloužit, protože jsem smlouvu přišla ukončit, to je už doopravdy vrchol, stejně jako chtít zaplatit nějakou částku, aniž by mi ukázali fakturu a vyúčtování. Jinak tohoto poplatku se Vodafone vzdává automaticky a u O2 kamarád platil pouze polovinu.
Cituji Miinka: u O2 kamarád platil pouze polovinu
Po mě zase chtěli celou částku, tak asi vybírají podle obličeje. U Tmobilu jsem moc spokojená, asi jsem to vychytala docela dobřejak tak na to koukám
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.