Dobrý den,
mám oblíbenou značku šperků Swarovski, ale mám neustále jeden problém.
A tím je reklamace, mám jeden prstýnek a u něj mi pravidelně každých 6 měsíců vypadnou nějaké kamínky, ikdyž vše dodržuji (nenamáčet apod) u jiných šperků se mi to nestalo.
Je mi už hloupé tam pořád chodit (špatný osobní pocit) a měnit zboží za nové, jaké máte zkušenosti vy? Jak byste to řešili ? Nebo nemáte nějaký fígl aby kamínky nevypadávaly? Díky moc
mám úplně stejný problém. S tím rozdílem, že mi reklamaci neuznali s vyjádřením, že na vypadlé kamínky se reklamce nedá uplatnit, protože vypadnutí kamínků je způsobeno nesprávným používáním výrobku. Pěkně mě tím naštvali a už teď vím, že si od nich nikdy nic nekkoupím.
ahoj, já musím zaklepat že se mi to ještě nestalo, ale myslím že prostě ty kamínky buď vypadnou nebo ne a moc to neovlivníš
kristiana
No, já jsem u Swarovski vyreklamovala několikrát řetízek a i tenhle prsten, myslím že asi 3 krát a nikdy nebyl žádný problém, slečna mi to hned vyměnila a bylo to. Mě jde jen čistě o tu zkušenost, záruka je dva roky ale i tak mám špatný pocit, že tam lezu, ikdyž je pravda že to stálo dost peněz (prsten necelé 3000) což je dost si myslím.
anickaaa
mě to prostě nevyměnili a mohla jsem se dožadovat svých práv jak jsem chtěla. Ten můj prstýnek právě tky stál skoro tři tísíce a to se mi zdá dost na to, aby z něho padaly kamínky po čtyřech měsících nošení (nepravidelného nošení)
Catrine
Hele naneštěstí se mi taky zespodu ošoupal, takže se to pokusím uhrát na tohle, když mi nebudou chtít uznat kamínky
anickaaa
přímo u Swarowki, právě. A to jsem si naivně myslela, že právě u nich s reklamcí nebude problém...
Mám hodně šperků od SW (Swarovski, ne Swarovski components) a reklamovat vypadlé kamínky chodím poměrně často, zatím se mi nestalo, že by mi reklamaci neuznali. Můj fígl je, chodit reklamovat, než Ti řeknou dost . (Občas tam ale radši posílám přítele, to je fakt)
S tím prostě nic nezmůžeš, taky dodržuju pokyny, a kamínky stejně vypadávají. U zlatých či stříbrných náušnic se mi to nestává (nebo jenom velmi zřídka).
Aysel
Já tam taky chtěla poslat přítele ale on nemá moc čas se tam stavit a nebo na to zapomenu teď tam zajdu sama, ale pak už ho tam asi budu posílat
anickaaa
Ale vážně ho tam někdy zkus poslat, mně se zdá, že ke chlapům jsou ochotnější a neremcají tolik.
Holky, já mám prsten SWI už druhým rokem a kamínky nepadají. Fígl je v tom, že je vždy tak jednou za měsíc přetřu bezbarvým lakem
Cituji Mispulka: Fígl je v tom, že je vždy tak jednou za měsíc přetřu bezbarvým lakem
To se ti ty kamínky musí mnohem míň lesknout.
Tak já mám náušnice Swarovski- celé osázené kamínky. I když o ně pečuji jak se má, tak kamínky vypadávají. S reklamacemi nemám problém, vždy mi chybějící kamínky nahradí novými, ale realita je taková, že je mám častěji na reklamaci než na uších..Takže se mi zdá, že s kvalitou to až tak žhavé nebude(narozdíl od jejich cen)..Do žádných šperků celých osázených kamínky už fakt nejdu.
Ahoj, mám od SW spousty věciček, hlavně náramky s kamínkama. Nikdy mi žádný kamínek nevypadl a doufám, že tomu tak bude i nadále.
Mám ale jinou reklamaci od Swarovského.
S přítelem jsme zaskočili do jejich butiku na Novém Smíchově, koupil mi tam prsten s velkým kamenem, náhrdelník do stejného setu plus naušnice. Odcházela jsem našená z krásných dárečků a to trvalo, dokud jsem si je doma pořádně neprohlédla pod světlem.
Velký kámen na prstenu byl odřený, jak byl ten brus tak jako když odřete sklo o sklo. Byla jsem v šoku, říkala jsem si jak se to mohlo stát, vždyť jsem jej na sobě večer měla možná deset minut.
Pak mi došlo, že mi to tak museli prodat! Hned ráno jsem tam běžela, byl tam provozní, který mi narovinu řekl, že při nákupu mám povinnost si kupovanou věc pořádně prohlédnout a pak už nemám nárok.
Dokážete si představit, že bych tam při desetitisícovém nákupu a ještě s chlapem vše důkladně kontrolovala a otáčela na světle, zda to není škráblé?
Byla jsem v šoku, ale nakonec mi prsten vyměnili, i když prý velmi vyjímečně. už mě tam nikdy neuvidí.
Z prstenu mám velkou radost, nosím jej celkem často, rozhodně ho nešetřím a je jako nový. proto jsem si jistá, že mi jej prodavačka úmyslně podstrčila. vše ostatní co jsem zkoušela přinesla v nových krabičkách, jen tuto věc mi dala rovnou, přestože jsem se další den ujistila, že měla i další.
Proto děvčata v obchodě vše důkladně kontrolujte!
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.