Ahojky a předem všem děkuji za radu.
Před dvěma dny jsem udělala storno zájezdu ze zdrav. důvodů. Máme pojištěno u Uniqy a tam by se mělo vrátit až 80% ze storna. Problém je v tom, že slečna na pobočce zřejmě neví jak se storno dělá - dělá to poprvé. Nedostala jsem žádné potvrzení o stronu ani výdajový doklad - tohle psala poj. jako požadavek na netu.
Nemáte někdo se stornováním obecně či s pojišťovnami zkušenost? Jak dlouho trvá takové vyřízení u pojišťovny?
děkuji
Mně se stalo něco podobného a byl to docela horor. Takže pokud je to v takto brzké době před odjezdem, takže bývá storno poplatek ve výši 100 procent z ceny zájezdu. Ten si normálně nechá ta kancelář, takže Vám žádné peníze nevrátí. Vy musíte mít potvrzení od lékaře, že opravdu nejste schopna absolvovat cestu. No a s tímto potvrzením a s pojistnou smlouvu jdete do pojišťovny a tam už to vyřídí. Trvá to tak 14 dní, než peníze pošlou. Často ve smlouvě je, že vrátí sice třeba až 80 procent z ceny zájezdu, ale v závorce bývá třeba jen do výše 10 tisíc na osobu, tak snad to není Váš případ
no my tam máme 15 000 - což bychom se vlezli...
jak prosímtě vypadalo to potvrzení? přítel má jako zprávu - anamnézu od doktora, ale to nestačí? je třeba nějaká speciální?
U mě to stačilo-klasická anamnéza od doktora, ale v některých pojišťovnách můžou dělat problémy, takže někde mají speciální vlastní lejstra, která musí doktor vyplnit. Raději tam zavolej, abys nebyla nepříjemně překvapená.
zrovna jsem tam volala a musí tam ten doktor přesně uvést, že se nemůže žúčastnit zájezdu a z jakého důvodu - takže zítra jdem do doktora....
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.