Ahojte.. Mám dotaz ohledně storno poplatku.
Před zhruba 3 tdny jsem si zarezervovala stan pro dva na dvě noci. Pak jsme ale nejeli a nějak jsme pozapomněli stornovat rezervaci...
Předevčírem jsme dostali od TI dopis o uhradu 60procent z celkové ceny za storno.
Musíme to opravdu zaplatit ikdyž jsme nikam nic nepodepisovali?
A co by se stalo kdybychom poplatek nezaplatili? :jazyk:
Reaguji na Ennyiumua: I rezervace je závazná a pokud jsi udělala objednávku, je to platně uzavřená smlouva. Podívej se do obchodních podmínek, tam to je 100% psané a ty jsi musela určitě zaškrtnout, že s nimi souhlasíš, před potvrzením rezervace/objednávky.
Ber to tak, že ti oni drželi místo a tím jim ušel zisk, za jiného zákazníka a který oni snadno dokážou. Přijde mi, že lidi si dneska myslí, že když koupí zboží či služby přes internet, že to není žádný závazek. Alespoň budeš ponaučená pro příště.
"Svoji rezervaci můžete online bezplatně změnit do 7 dnů před vaším příjezdem. Při pozdějším zrušení rezervace jsou aplikovány následující storno poplatky: 6-4 dny před příjezdem: 40 % z ceny balíčku; 3 dny před příjezdem a později: 60 % z ceny balíčku."
takže ano, jste povinni těchto 60% uhradit, pokud jste
Cituji Ennyiumua: nějak jsme pozapomněli stornovat rezervaci...
- vaše chyba
Cituji Ennyiumua: A co by se stalo kdybychom poplatek nezaplatili?
počítat s dalšími poplatky z prodlení úhrady dané částky, přečti si OP, jak píše wovel
Cituji Ennyiumua: Musíme to opravdu zaplatit ikdyž jsme nikam nic nepodepisovali?
Ano.
Cituji Ennyiumua: A co by se stalo kdybychom poplatek nezaplatili?
Jak píšou holky - poplatky z prodlení.
My jsme takhle zaplatili za storno 8tis. To je pomalu dovolená.
Jistě, že musíš, pokud nechceš mít v budoucnu problémy....
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.