arrow
profile_image
SantaMaria
od 25. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Určitě se s tím už někdo z vás setkal, objednávala jsem si v e-shopu zboží, které jsem dva dny na to objevila daleko výhodněji někde jinde. Potřebuji teď zrušit původní objednávku, jen nevím přesně jestli to bude ještě možné. Samotný balíček rozhodně ještě zaslán nebyl, protože polovina zboží, které jsem objednávala chyběla ve skladu a dodací lhůta se tak posune o dva týdny, navíc jsem v dodacích podmínkách uvedla, že zásilku uhradím platebním převodem před odesláním a já ji zatím neuhradila. Možná se ptám hodně blbě, ale je v tomhle stádiu možné zrušit celou objednávku (tedy i na to zboží, které na skladě bylo)?

arrow
profile_image
lucis
od 31. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

no samozřejmě, že to jde, prostě pokud ji neuhradíš bankovním převodem, tak ta objednávka jako kdyby nebyla
ale napsala bych email, že ji ruším, je to slušnost

arrow
profile_image
Verci
od 13. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji lucis: no samozřejmě, že to jde, prostě pokud ji neuhradíš bankovním převodem, tak ta objednávka jako kdyby nebyla

To je vtip? Objednávka existuje od doby, co byla vytvořena, zákazníkům většinou chodí na email potvrzení, že objednávka byla přijata.
Storno objednávky závisí na podmínkách prodeje konkrétního obchodu, ve kterém byla vytvořena. Většinou je možné objednávku stornovat do několika hodin.

Cituji SantaMaria: Samotný balíček rozhodně ještě zaslán nebyl

To je sice pěkné, ale vzhledem k tomu, že byla dodací lhůta u některých věcí dva týdny, znamená to, že zboží např. objednávají z externího skladu, tedy zboží které sis u nich objednala už může být na cestě do onoho eshopu.

arrow
profile_image
SantaMaria
od 25. 10. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Reaguji na Scooby:

Podmínky zrušení objednávky jsem tam nenašla, proto se ptám.
Reaguji na lucis:

Chci to vyřešit korektně, nezaplatit a neozvat se, to bych neudělala.

Reaguji na Verci:

No, právě proto se ptám, jestli něco takového je možné. Oni to zboží nestáhli z nabídky, čili by bylo dál prodejné, ale nevím jak to vyřešit. Zaplatit nyní za objednávku, na kterou budu muset několik týdnů čekat, a kterou mi na jiném e-shopu jsou schopni dodat okamžitě kompletní a za daleko výhodnější cenu, se trochu zdráhám.

arrow
profile_image
Verci
od 13. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Můžeš hodit odkaz na ten eshop? Popř. co sis tam objednala?

arrow
profile_image
lucis
od 31. 8. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Reaguji na Verci:
no to sice jo, ale pokud nepošleš peníze, tak nedojde k expedici, to by byl ten e-shop sám proti sobě

arrow
profile_image
Markvitka mojeid
od 1. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Storno by neměl být problém, opravdu horší je to například nepřevzít na poště - to jsme posílali i předžalobní upomínky, aby nám lidé zaplatili náklady na poštovné, balné, vyskladnění, naskladnění atd.. Vím o čem mluvím, dělám v eshopu

arrow
profile_image
flori
od 4. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Přesně tak, za zeptání nic nedáš. Ale podle mě by to jít mělo. Nicméně taky dělám v e-shopu a pokud je objednávka ještě nevyřízená, tak ji normálně zruším, když o to zákazník požádá. Jak je to v případě, že zboží objednali odněkud odjinud, to už nevím. Napiš a uvidíš

Napiš email, mělo by to jít. Také dělám v eshopu. Dokud to neodešlou a jsou rozumní, zruší to. Jen nepiš, že si to našla jinde a levněji. Raději si vymysli lepší příběh.

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji flori: Ale podle mě by to jít mělo. Nicméně taky dělám v e-shopu a pokud je objednávka ještě nevyřízená, tak ji normálně zruším, když o to zákazník požádá. Jak je to v případě, že zboží objednali odněkud odjinud, to už nevím.

Máme internet.obchůdek a rohodně s tímto problém neděláme,prostě se to vystornuje.(ať je platba převodem a nebo dobírkou)Pravda vidím pak občas rudě,ale co se dá dělat.Vyjdu vstříc-ale upozorním,že v databázi bude už u klienta poznámka,že zboží odmítl.

arrow
profile_image
Markvitka mojeid
od 1. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji Zanet96: v databázi bude už u klienta poznámka,že zboží odmítl

přesně tak, také si vedeme historii objednávek všech zákazníků a některé jsou dokonce na blacklistu - to jsou tací, co několikrát objednali a - nezaplatili, nereagovali na maily, nezvedali telefony, nevyzvedli na poště atd. Jinak s tím také nemáme problém, pokud již nebyl odeslán povel do skladu, aby zboží zákazníkovi zaslali, tak se to prostě jen zruší.

arrow
profile_image
flori
od 4. 9. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Přesně tak holky, je vidět, že to v e-shopech funguje podobně, i my si vedeme seznámek takovýchto zákazníků

arrow
profile_image
Verci
od 13. 2. 2008
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji flori: Přesně tak holky, je vidět, že to v e-shopech funguje podobně, i my si vedeme seznámek takovýchto zákazníků

Hele a když Vám příjde objednávka, tak potom vyhledáváte podle emailu nebo jména, zda ten člověk není na blacklistu nebo máte nějaký systém, který Vám to hlásí automaticky?

A ještě by mě zajímalo holky, když pracujete v eshopu, jak se dá taková práce najít, popř. jak je placená

arrow
profile_image
Zanet96
od 26. 2. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji Verci: ak potom vyhledáváte podle emailu nebo jména, zda ten člověk není na blacklistu nebo máte nějaký systém, který Vám to hlásí automaticky?

U nás je to jednoduché mám to přímo v poznámce u jeho adresy v databázy,takže se to ukáže ihned.

Cituji Verci: A ještě by mě zajímalo holky, když pracujete v eshopu, jak se dá taková práce najít, popř. jak je placená

Já osobně nedělám pouze v eshopu,máme k tomu kamenný obchůdek a osobně si na nic včetně financí nestěžuji

Jak to dopadlo? Šlo to normálně stornovat?

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené