Určitě se s tím už někdo z vás setkal, objednávala jsem si v e-shopu zboží, které jsem dva dny na to objevila daleko výhodněji někde jinde. Potřebuji teď zrušit původní objednávku, jen nevím přesně jestli to bude ještě možné. Samotný balíček rozhodně ještě zaslán nebyl, protože polovina zboží, které jsem objednávala chyběla ve skladu a dodací lhůta se tak posune o dva týdny, navíc jsem v dodacích podmínkách uvedla, že zásilku uhradím platebním převodem před odesláním a já ji zatím neuhradila. Možná se ptám hodně blbě, ale je v tomhle stádiu možné zrušit celou objednávku (tedy i na to zboží, které na skladě bylo)?
no samozřejmě, že to jde, prostě pokud ji neuhradíš bankovním převodem, tak ta objednávka jako kdyby nebyla
ale napsala bych email, že ji ruším, je to slušnost
Cituji lucis: no samozřejmě, že to jde, prostě pokud ji neuhradíš bankovním převodem, tak ta objednávka jako kdyby nebyla
To je vtip? Objednávka existuje od doby, co byla vytvořena, zákazníkům většinou chodí na email potvrzení, že objednávka byla přijata.
Storno objednávky závisí na podmínkách prodeje konkrétního obchodu, ve kterém byla vytvořena. Většinou je možné objednávku stornovat do několika hodin.
Cituji SantaMaria: Samotný balíček rozhodně ještě zaslán nebyl
To je sice pěkné, ale vzhledem k tomu, že byla dodací lhůta u některých věcí dva týdny, znamená to, že zboží např. objednávají z externího skladu, tedy zboží které sis u nich objednala už může být na cestě do onoho eshopu.
Reaguji na Scooby:
Podmínky zrušení objednávky jsem tam nenašla, proto se ptám.
Reaguji na lucis:
Chci to vyřešit korektně, nezaplatit a neozvat se, to bych neudělala.
Reaguji na Verci:
No, právě proto se ptám, jestli něco takového je možné. Oni to zboží nestáhli z nabídky, čili by bylo dál prodejné, ale nevím jak to vyřešit. Zaplatit nyní za objednávku, na kterou budu muset několik týdnů čekat, a kterou mi na jiném e-shopu jsou schopni dodat okamžitě kompletní a za daleko výhodnější cenu, se trochu zdráhám.
Reaguji na Verci:
no to sice jo, ale pokud nepošleš peníze, tak nedojde k expedici, to by byl ten e-shop sám proti sobě
Storno by neměl být problém, opravdu horší je to například nepřevzít na poště - to jsme posílali i předžalobní upomínky, aby nám lidé zaplatili náklady na poštovné, balné, vyskladnění, naskladnění atd.. Vím o čem mluvím, dělám v eshopu
Přesně tak, za zeptání nic nedáš. Ale podle mě by to jít mělo. Nicméně taky dělám v e-shopu a pokud je objednávka ještě nevyřízená, tak ji normálně zruším, když o to zákazník požádá. Jak je to v případě, že zboží objednali odněkud odjinud, to už nevím. Napiš a uvidíš
Napiš email, mělo by to jít. Také dělám v eshopu. Dokud to neodešlou a jsou rozumní, zruší to. Jen nepiš, že si to našla jinde a levněji. Raději si vymysli lepší příběh.
Cituji flori: Ale podle mě by to jít mělo. Nicméně taky dělám v e-shopu a pokud je objednávka ještě nevyřízená, tak ji normálně zruším, když o to zákazník požádá. Jak je to v případě, že zboží objednali odněkud odjinud, to už nevím.
Máme internet.obchůdek a rohodně s tímto problém neděláme,prostě se to vystornuje.(ať je platba převodem a nebo dobírkou)Pravda vidím pak občas rudě,ale co se dá dělat.Vyjdu vstříc-ale upozorním,že v databázi bude už u klienta poznámka,že zboží odmítl.
Cituji Zanet96: v databázi bude už u klienta poznámka,že zboží odmítl
přesně tak, také si vedeme historii objednávek všech zákazníků a některé jsou dokonce na blacklistu - to jsou tací, co několikrát objednali a - nezaplatili, nereagovali na maily, nezvedali telefony, nevyzvedli na poště atd. Jinak s tím také nemáme problém, pokud již nebyl odeslán povel do skladu, aby zboží zákazníkovi zaslali, tak se to prostě jen zruší.
Přesně tak holky, je vidět, že to v e-shopech funguje podobně, i my si vedeme seznámek takovýchto zákazníků
Cituji flori: Přesně tak holky, je vidět, že to v e-shopech funguje podobně, i my si vedeme seznámek takovýchto zákazníků
Hele a když Vám příjde objednávka, tak potom vyhledáváte podle emailu nebo jména, zda ten člověk není na blacklistu nebo máte nějaký systém, který Vám to hlásí automaticky?
A ještě by mě zajímalo holky, když pracujete v eshopu, jak se dá taková práce najít, popř. jak je placená
Cituji Verci: ak potom vyhledáváte podle emailu nebo jména, zda ten člověk není na blacklistu nebo máte nějaký systém, který Vám to hlásí automaticky?
U nás je to jednoduché mám to přímo v poznámce u jeho adresy v databázy,takže se to ukáže ihned.
Cituji Verci: A ještě by mě zajímalo holky, když pracujete v eshopu, jak se dá taková práce najít, popř. jak je placená
Já osobně nedělám pouze v eshopu,máme k tomu kamenný obchůdek a osobně si na nic včetně financí nestěžuji
Jak to dopadlo? Šlo to normálně stornovat?
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.