Reaguji na MisaS: tak to mám taky v tom případě popis děje...
Cituji kayuschka: Je to i o tom, jaký má ten učitel o průběh zájem a kolik je ochoten si toho zjistit.
Nezlob se, ale to je hloupost. Zadavatel před třídou otevírá zafóliované zadání a pokud mu jedno nezbude (když třeba někdo nepřišel), vůbec neví, jaké to zadání je. Zadavatelova funkce je vyplnit prezenční listinu, rozdat záznamové archy a testovací sešity a pak je zase vysbírat. Nic víc. Nějaké diskuze nad tématy absolutně nepřichází v úvahu.
Cituji kayuschka: Třeba naše zadavatelka nevěděla vůbec nic, kděžto učitelka ČJ zase všechno
Asi proto nemůžou zadavatelé zadávat svůj předmět, ne? Aby nemohli studentům radit.
Reaguji na Kvetena: Ale to není pravda - učitelé mají své instrukce k průběhu, o tom jsem nemluvila. Ale že někteří učitelé vlastně vůbec neví, že se to někam posílá a nemohou potom také odpovědět na dotazy. Samozřejmě, že to ničemu nevadí, ale na koho pak směřovat dotazy? Byla jsem strašně ráda, že máme tak super informovanou češtinářku, která nám dokázala vše vysvětlit, co se organizace týče. O zadání nejde, to samozřejmě nemůže znát nikdo. Celou dobu mluvím pouze o organizaci, ne o zadání. Tam už je vše na studentech.
Cituji kayuschka: Třeba naše zadavatelka nevěděla vůbec nic
Já reagovala na tuhle větu.... Jak by mohla zadavatelka něco vědět?
Cituji Kvetena: Asi proto nemůžou zadavatelé zadávat svůj předmět, ne? Aby nemohli studentům radit.
Ale o to nejde, já myslela vše jen o organizaci. Radit by nemohl nikdo tak či tak. A většinu těch otázek by zvládli odpovědět i učitelé tělocviku, takže to není ten důvod. Spíš jsem tím chtěla říct, že Cermat měl zadavatele proškolit - aby nám poté mohli zodpovědět organizační otázky, třeba zda si můžeme psát poznámky, jakým způsobem značit odpovědi - kamarádka celou dobu psala i podepisovala dokumenty fixou a zadavatelka to celou dobu viděla a až na urgenci jiných žáků ji upozonila. Teď kdo ví, zda jí to chudině uznají, když se má psát pouze propiskou...
Reaguji na Kvetena:
myslím, že jde o něco jiného, jde o informovanost před tou písemkou
naše profesorka například musela jít na školení, ten učitel by měl bejt schopnej předat studentovi informace, což naše profesorka fakt nedokázala...bylo vidět že jí to nezajímá, když to porovnám třeba s angličtinářkou, která nám zodpověděla každej dotaz a když něco nevěděla, do příště si to vyhledala, vyjmenovávala nám co všechno se počítá za slova, ukazovala každou blbost a ještě tam pak se spolužačkama několik hodin dobrovolně seděla a vysvětlovala jim jak to v tom státnim slohu chodí
určitě jde i ochotu od toho učitele, já bych třeba teď některý věci udělala jinak
Cituji Kvetena: Já reagovala na tuhle větu.... Jak by mohla zadavatelka něco vědět?
Sand má svůj záznam, tak měla vědět např. to, že máme odpovědi zaznačovat propiskou a ne fixou. Nebo měla vědět, že můžeme při slohovce AJ používat slovníky - to se dozvěděla až poté, co si nechala zavolat komisařku... Cermat měl zajistit, aby zadavatelé věděli vše o tom, jak má zkouška probíhat! Byly kvůli jejich neinformovanosti zbytečné problémy.
Reaguji na keroro: Přesně tak jsem to myslela. Někteří zadavatelé byli informováni mizerně a průběh byl prostě špatný.
Cituji kayuschka: třeba zda si můžeme psát poznámky, jakým způsobem značit odpovědi - kamarádka celou dobu psala i podepisovala dokumenty fixou a zadavatelka to celou dobu viděla a až na urgenci jiných žáků ji upozonila
Tak to byla potom pěkná koza. Každý zadavatel proškolený je a navíc přesně tyhle věci jsou v instrukcích, které se mají číst studentům před samotnou zkouškou. Je to tam psané jak pro blbé, přesně co má učitel říct, slovo od slova. To je strašné, že někteří učitelé to brali takhle laxně
záleží na tom co bylo v zadání (zpracování)- někde bylo, že to má být na základě výchozího textu, ale pokud tato věta pod zadáním nebyla a byl tam jen výchozí text tak to je inspirační a podlě je jedno, jestli jste to použili nebo ne...
Cituji keroro: určitě jde i ochotu od toho učitele, já bych třeba teď některý věci udělala jinak
Cituji Kvetena: To je strašné, že někteří učitelé to brali takhle laxně
To jsem chtěla celou dobu říct - bohužel, je to tak, snad to teď někteří neodnesou kvůli neschopným zadávajícím.
Cituji keroro: bylo vidět že jí to nezajímá, když to porovnám třeba s angličtinářkou, která nám zodpověděla každej dotaz a když něco nevěděla, do příště si to vyhledala, vyjmenovávala nám co všechno se počítá za slova, ukazovala každou blbost a ještě tam pak se spolužačkama několik hodin dobrovolně seděla a vysvětlovala jim jak to v tom státnim slohu chodí
Tak to máš těžko. Zadavatel neví, který předmět bude zadávat, tak proč by měl studovat, jaké slovo se ve slohu počítá a jaké ne? To skutečně není práce zadavatelů, ale práce učitele daného předmětu. Zadavatel má podat informace o tom, jakou používat tužku, jak zaznačovat odpovědi, že se nesmí používat mobil atd. Prostě jen organizace. Ke zkoušce jako takové nic.
Cituji kayuschka: Nebo měla vědět, že můžeme při slohovce AJ používat slovníky - to se dozvěděla až poté, co si nechala zavolat komisařku...
To je strašné V těch instrukcích, které jsou vložené pro zadavatele k zadání tohle všechno je. Nechápu, jak si něco takového může vůči studentům dovolit.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.