spolupráci jakou?
jako zákazník nebo jako zaměstnanec?
obojí nedoporučuji....dělají týdenní portfolio...jsou lepší společnosti
jako zákazníka i jako zaměstnance. Taktika byla taková, že mi známí toho pána doporučil, že by to byl fajn vedlejšák. Tak jsem na to kývla s tím, že za informace nic nedám. Pak se z toho vyklubalo, že abych viděla o co jde, tak to zkusí na našich financích. Bylo mi jasné, že jsem naletěla, nešlo o to sehnad zaměstnance ale zase klienta. Každý chce kontakty, tak jsem byla jednim z nich.
No a teď se mám rozhodnout, zda bych pro ně něchtěla pracovat.
Láká mně to, ale zároveň mám strach, že nejde o lidi, ale jen o co nevíce kontaktů.
Máte s nimi prosím nějaké zkušenosti?
Měla jsem u nich pohovor někdy v roce 2004 a nešla bych ani náhodou. Tehdy jsem byla pojišťovák u ČP.
Když mi ukazovali video, jak si předávají ceny, tak mi to přišlo jako kdysi, když jsem se dostala do tzv. letadla - jak si tam tleskali, když ohlašovali výsledky, atd.
Děkuji za potvrzení názoru. Nemám s finančními poradci jinou zkušenost, než že jsou vlezlí a vypočítaví. Měla jsem strach, že jim budu dělat "vola", aby oni se napakovali. Podle vašeho příspěvku jsem nebyla daleko od pravdy.
Reaguji na mahni:
Ahoj, Láká Vás nabídka na spolupráci s touto firmou? Nejdříve si sežeňte někoho z blízkého okolí, kdo pro ně pracoval, ale už skončil ,lidí, kteří u nich ještě jsou se neptejte, Neřeknou Vám, jak tou nich chodí. Já u Brokeru pracovala od roku 2012. Byla jsem hrozně nadšená, Velice se mi líbilo, že můžeme lidem pomáhat, protože se nám na konzultacích nikdy nestalo, že by jsme nenašli pro lidi vhodnější produkty. A klienti doopravdy ušetřili i několik tisíc. Fakt jsem byla hrozně nadšená. Co se týká klientů, chválím, ale bohužel, bavíme se o spolupracovnicích. Tak, tady dávám známku 5.
Každý nový spolupracovník, je pro svého manažera pouhým dalším zdrojem financí.
Chcete s nimi spolupracovat, vytáhněte z kapsy 10 tisíc, na kus papíru ČNB. Byla jsem svědkem, že lidi tuto částku zaplatili, složili zkoušku a letěli. Já sama jsem zkoušku dělala v říjnu 2012 a až za 4 měsíce jsem se mohla podepisovat na smlouvách. Celý 4 měsíce jsem se musela spokojit s drobky provizí. Jelikož jsem v roce 2012 utrpěla úraz, a nemohla jsem se na 100% věnovat schůzkám klientů (chodila jsem o berlích), ale to prý nikoho nezajímá, takže se mnou, bez jakékoliv dohody, ukončili spolupráci. A protože jsme museli všechny telefonní kontakty ukládat do jejich diáře, po ukončení začal můj manažer obvolávat (mé) klienty a nabízet jiné produkty. Ukončil jim smlouvu a uzavřel novou, tím se musela vrátit provize, moje a jeho, on jako manažer měl největší podíl, ale tím, že uzavřel smlouvu novou, byla nová provize jenom jeho, A tak to udělal skoro u všech smluv. Ke dni ukončení spolupráce jsem měla u Brokeru 14 500,00 Kč provize, každý měsíc jsem na výpise viděla, které smlouvy zase ukončili, a mě se provize odečítají. V srpnu 2014 jsem požádala o vyplacení zálohy z provizí a odpověděli mi, že zbývající provize vyplácejí v následujícím roce, po ukončení spolupráce. Když jsem jim napsala, že už to je následující rok, tak mi odepsali, že ten datum na výplatu je 31.12. Dnes je 5.ledna 2015 a své peníze stále nemám. Nikoho nezajímá, že jste skoro před 2 roky měl velké výdaje - telefony, největší položkou byl benzín. Nejvíc mě šokovalo, když k nám přijel manažer z Liberce a radil, sehnat co nejvíce nových spolupracovníků, protože přinesou zase nové kontakty a nové lidi a pak je zase rychle vylejt a zase nabírat nové a nové. Manžel mi už od začátku říkal, že je to jedno velké letadlo, tak jsem Broker hájila zuby, nehty. Když jsem u nás začínala, bylo nás asi 7, hrozně jsem se divila, proč je taková obrovská fluktuace, Někdy nás bylo i 12, pořád se lidi měnili a měnili, Většina totiž nevydržela velké počáteční výdaje - telefon - moje první
faktura za telefon - 2800,00, musíte stále telefonovat a telefonovat, jinak letíte, musíte mít k dispozici auto - návštěvy u klientů, poštovné, museli jsme platit v kanceláři náklady na kopírku. A vyplacení první provize až za 2 měsíce. MOJE SHRNUTÍ - být klientem - ANO, být spolupracovníkem - NIKDY, jen se tváří, jak na Vás záleží, ale není to pravda. eva
Reaguji na mahni:
Z vlastní zkušenosti, dnes jsem přidala příspěvek, doporučuji být u Brokeru jen jako KLIENT , přesně jak píšete, jen z Vás vycucají všechny kontakty známých i neznámých a o provize stejně přijdete, protože, jak Vám pak ukončí spolupráci, tak všechny smlouvy, které uzavřete, stejně ukočí a uzavřou si svoje, aby se s Vámi nemuseli dělit o provizi. Mě ukončili k 30.6.2013 a k dnešku mi dluží 12 500 Kč. Radím NIKDY S NIMI NESPOLUPRACOVAT, ale nechat si zlevnit produkty, jen jako klient. eva
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.