Ahoj lidičky, asi jako každý z nás se v létě chystáme na dovolenou. Chtěli bychom do Turecka a tak už teď prohlížíme katalogy a sledujeme nabídky cestovních kanceláří. Máte někdo zkušenost s nějakou spolehlivou a solidní? Vždy, když už jsme někam cestovali s CK, vybírali jsme si malé specializované, ne tak profláklé a vždy se povedlo Takže pokud máte zkušenost, ať už dobrou nebo špatnou, s nějakou CK, která pořádá zájezdy do Turecka, napište mi o tom. Věřím, že to pomůže při rozhodování nejen mně
Jsme maximálně spokojeni s Fischerem, možná o něco vyšší ceny, ale na vysoké úrovni. Firo bylo nejhorší ze všech Vybydlené hotely a přitom 4 hvězdy, velmi neprofesionální delegátky
Taky se přidám, byli jsme také 2x s Fischerem a maximální spokojenost. Vždy tam byli 2 delegáti, takže při příletu i odletu byli k dispozici všem klientům. Jinak delegáti opravdu profíci, vždy měli připravené info o destinaci, kam jsme přiletěli, byli k dispozici vždy v případě potřeby. Mohu doporučit. Byli jsme i s Exim Tours, ale asi jsme měli smůlu na delegátku, protože ta nezvládla vůbec nic.
nel
Letos jedeme poprvé autem od Firo, tak doufám, že nebudeme zklamáni, jedeme do Itálie a recenze na ten hotel byly vesměs kladné i na místo pobytu. Tak doufám, že to bude v pohodě.
lucinkaf
Já mám naopak nejhorší zkušenost s Fischerem. Nebyli jsme s nimi poprvé, a proto jsme jim věřili, ale min.rok to byla katastrofa! Rozhodli jsme se zkusit Turecko, letěli jsme na last do Bodrum do 4x hvězdičkového hotelu AI. Plesnivé špinavé pokoje neodpovídající fotografiím z nabídky, koupelna stylu z ruské ubytovny (sprch.kout se plast. závěsem, olezlé kohoutky, bez okna pouze s plastovým otvorem pro větrání). Delegátka byla úplně na nic, možná ještě míň.. O cokoli jsme ji požádali na vše pouze mlčky kývala hlavou a se slzami v očích pozorovala špičky svých bot. Dokonce v případě opakovaných snížností - byl nás celý turnus, se nemohla spojit s CK, protože dle jejích slov neměla kredit v mobilu a neměla ani čas nafaxovat z hotelu reklamační protokoly do ČR! Po návratu jsme zamířili ihned na centrálu pobočky, odmítli naši reklamaci přijmout, druhý den jsme točili s TV NOVA reportáž, protože z toho místa odkud jsme se vrátili poslali další klienty a ti byly zoufalý, mluvčí CK pan Plovajko uznal, že CK udělala chybu a neprověřila si hotel, stáhla ho z nabídky, za 30 dní z fischera nám napsali, že reklamace je neoprávněná, že naše fotografie neodpovídají místu - a poslali nám úplně jiné a hotel vrátili do nabídky...
my jsme byli jednou s Fischerem a vcelku vše v pořádku a jednou s Blue Style a to bylo mnohem lepší, hlavně animátoři
Miabella
Animátoři nejsou zaměstnanci cestovky, ale hotelu.
Já byla s Fisherem před 10ti lety a tenkrát to byla myslím dobrá cestovka. Dnes na Fisher čtu samé nelibné články i když ceny mají pořád vysoké. Jinak jsembyla 2x s Eximtours a to bylo v pohodě, hotely hezké..ale delegáti hrůza (v jednom hotelu byl delegát arab-takže jediné co nám pořád tvrdil, že tam je to tak normální..myslím, že delegát by měl být vždy Čech jinak nemůže klienta pochopit, má-li jiné zvyky..). A s Bluestylem to bylo dobré, ale často mění hotely což se mi nelíbí a myslím, že počet hvězdiček neodpovídá realitě (5hvězd a v pokoji sto let nevytřená podlaha..vždy vytřen jen pás kolem postele).
Dvakrát Blue Style a spokojenost. Ale slyšela jsem i negativní ohlasy, asi záleží na konkrétní destinaci a termínu.
Naopak nejhorší zkušenost s Medina Tours, šoupli nás úplně jinam, delegátka arogantní, nechuť vyjít vstříct...
my letos letíme se smartwings do Chanie, vilku jsme si pronajali sami...resp. nebudu už cestovkám nic platit
nel
to obojkování je snad v každém státě
jajaja
ne, to byli Češi a přímo najatý Blue stylem....pro český lidi a český děti
Miabella
vlastně máš pravdu někdy to bývají i Češi.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.