Mám dotaz, mám kozačky asi 2 měsíce a nějak se mi sešoupaly opa zipy, to znamená, že se mi na začátku jakoby zasekne a nejde zapnout, prostě to musím zapínat úplně silou...A to už nemluvím o tom, jak mi do kozaček teče...Jsou to zimní semišovky..
Reaguji na Klariska1241:
já se chystám reklamovat zítra ty kožené od C.Crawford - při chůzi se mi rozepíná zip, a nevidím v tom problém, proč by to neměli vyreklamovat
V Deichmanovi většinou vycházejí vstříc. A když ne, tak zkus jinou prodejnu s jinou prodavačkou
Záleží jak se ti "sešoupaly", taky by se podle nich mohlo jednat o "opotřebení způsebené běžným užíváním".
Cituji Dashenka: opotřebení způsebené běžným užíváním".
Až na to, že já je mám asi 2 měsíce a to je snad nemožné, aby se tak brzo opotřebily... Prostě se ten zip zasekne a nejde dál zapnout, jde jen silou...
tady ti asi moc neporadíme...záleži na paní co to bude řešit....takže chtřejší budeš až když tam zajdeš...ale co vím o reklamacích (a vím toho dost) tak i po roce by jsi to u znalce vyhrála a kulaté razítko vyhráva všude...stačí se zmínit před paní prodavačkou....ja neuznala rekklamaci po roce užívání...protože dle mého názoru byl zip opotřeben...ale paní s kulatým razítkem měla jiný názor a pry po roce užívání je to stále vada materialu- neboli únava materiálu takže tak i tak by jsi měla dostat scé penízky.
V poslední době jsem tam reklamovala dvě věci. Naposledy podzimní kožené boty, které jsem nosila sem tam asi měsíc a půl a začaly ztrácet barvu, odíralo se to i o kalhoty, hrůza. Peníze mi vrátili hned. Podle mě ti to taky uznají, protože dva měsíce používání, to je dost brzy.
tam mají tak špatný boty, že uznávaj uplně všechno) kamarádka dělá to, že si tam koupí tenisky třeba za 400,- 2 měsíce v nich chodí až někde prasknou nebo se prošoupou a jde tam a oni jí uznají reklamaci a ona si vybere zase nové a tak to dělá už 2 roky...
Reaguji na Klariska1241:
semišové čižmy sú vhodné len do suchej zimy,nie do snehu a vlhka.Skús ten zips premazať jemne napr. WD4 alebo olejom na šijací stroj, bicykel,mal by začať jazdiť.
hlásím včerejší reklamaci -rovnou mi nabídli buď vrácení peněz nebo jiné boty
Cituji mate: Skús ten zips premazať jemne napr.
Zip není nějak promrzlý nebo něco, je sedřený, vylézají z něho jakoby chloupky...
Cituji ShoesManiac: rovnou mi nabídli buď vrácení peněz nebo jiné boty
Tak já tam byla včera a dopadla jsem takto: prodavačka se mnou vypsala rekl. list a mám si přijít za 14 dní, musí to prý dát na přezkoumání obuvníkovi a pak záleží na mě, jestli si vyberu nové boty, nechám si je opravit nebo budu chtít peníze.
Myslela jsem, že mi to tak nabídnou hned a ne že, to dají nejdříve obuvníkovi a já budu muset čekat min. 14 dní...To tak dělají vždy?
Klariska 1241 :
zo zákona majú na vybavenie reklamácie odo dňa reklamovania 30 dní.Dovtedy musí byť rekl. vybavená.Takže vlastne ti vychádzajú v ústrety.Len aby ten majster nebol vyvrhel.
Já loni u Deichmana reklamovala lodičky a k mému překvapení jsem "bez výměny názorů" dostala peníze zpět. Teď se chystám s reklamací do CCC tak jsem na to zvědavá.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.