Určitě se nenech odbýt, jak to tady už někdo psal. Navíc pokud je ta reklamace oprávněná a oni ti ty kalhoty neopraví, tak si můžeš vybrat, jestli chceš peníze zpět, vyměnit zboží, atd. Určitě by ti neměli nutit kartu, pokud ji nechcheš. Tu kartu takhle nutili i kamrádce v CCC. Bohužel ty obchody dost využívají toho, že jsou zákazníci hodní a určitě ne každý má našprtaný zákony. Jinak se kdyžtak mrkni do zákonu ohledně vady odstranitelné a neodstranitelné a dělej, že o tom něco víš. Pokud tě prodavačka odbyje, tak si nech zavolat pracovníka pověřenýho reklamací a s tím by to mělo jít líp. Musíš působit sebevědomě a stát si za svým.
no ja reklamovala několikrát a bylo to vždy do 14 dní... takže to vzali nornálně zpátky, akortá mě nastvalo, že mi nevrástili peníze, ale dali mi kartičku na nákup zboží ve stejné hodnotě
Cituji Pajenka: Jako to si fakt dovolí říct?
No přímo řekla, že jsem si měla koupit větší. Což bylo ale fakt zcestné, kalhoty mi byly volnější - nesnáším upnuté věci. Nechtěla jsem tě vystrašit, jen se na to připrav a nedej se!
Já jsem jednou v HM reklamovala kabelku u které se mi utrhlo ucho, Sice se to stalo mou vlastní vinou, jelikož jsem kabelku hodne přetěžovala, ale reklamaci mi uznali a vrátili ihned peníze.
Cituji 5Peta: reklamovala jsem kabelečku a dali mi toto a že prej na peníze nemám nárok...
Pokud to byla neodstranitelná vada - což byla, jinak by ji asi spravili, tak kupující má VŽDY nárok na vrácení peněz! Věř mi, pracuju v obchodě , málokdo toho využívá.
Já vracela halenku, která se mi rozpárala asi po druhém dni, co jsem ji měla na sobě. Peníze mi vrátit nechtěli, snažili se mi vecpat nějaký poukázky, za který u nich zase zpětně nakoupím, ale trvala jsem na svém a peníze mi vrátili... i když hodně neochotně.
Před týdnem jsme si tam koupila kalhoty za těch 399,po týdnu mi obarvili asi 5 tílek,myslíte že mi je vyreklamujou? protože to neni možný aby kalhoty takle obarvili věci ,které máte na sobě,
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.