Cituji MissDior: i přesto ses mohla (měla) zachovat profesionálně.

Cituji Pethushka: Šla jsem tedy k pokladně a řekla druhé prodavačce (nadřízené), že zboží, které jsem si vybrala (v hodnotě 6 tisíc) si neberu, protože jsem byla šikanována prodavačkou

Cituji Pethushka: Já je odmítla s tím, že pokud ji nevyhodí, ztratí spoustu zákaznic včetně mě. Prodavačka zavolala nějakého pána a ten mě ujistil, že bude vyhozena. Holka začala fňukat a šlo vidět, že to neunesla..já spokojeně odcházela.

Je fajn,že tě to uspokojilo..............tak si jdi zboží koupit jinam,obchodů je dost,ale lidí co nakupují taky.................... bez tebe ten obchod jistě nekrachne.

Cituji Kokinecka: Podle tebe by měla být prodavačka bezcitnej stroj.

To tvrdíš ty

Tak přidám svoje zážitky. Včera jsem s kolegyní zašly do místního DMka. Měli tam stojan se slevněnými líčidly od Alverde, a tak si kolegyně vybrala lesk a rtěnku. Měli to tam naházené pohromadě, lesky, rtěnky, stíny. No ještě jsme kontrolovaly cenu a na stojanu bylo Alverde lesky, rtěnky 39,90. U pokladny byla taková mladší vysoká černovláska, od pohledu mi nesedí. No a rtěnka vyjela za 79,90. Tak jsme jí řekly, že je to z toho stojanu, maj tam 39,90 a ta místo, aby se omluvila, vysvětlila, tak nepříjemně odvětila, že to tak prostě není, a že to tam někdo zpřeházel. Kolegyně teda řekla, že ji nechce. Za náma pak platily ještě nějaké holčiny, a pak jsem je venku slyšela, jak si o taky o té prodavačce říkaj, jak je nepříjemná.
A jednou v Pardubicích v Afi paláci v Orsay, byla u kasy taková "nadělaná slečna", gelovky měla hooodně dlouhý. Platila jsem kartou a jen ji povytáhla z toho plastovýho pouzdra, aby se zbytečně neochmatala, a prodavačka ji mohla za ten kraj vytáhnout. A ona teda místo aby slušně požádala, jestli jí tu kartu můžu podat, tak na mě vyjela - no tak snad mi tu kartu vytáhnete ne? Měla jsem sto chutí odejít a halenku tam radši nechat.

Cituji Laky: Je fajn,že tě to uspokojilo..............

A nemělo snad? Slečna se mě pokusila šikanovat..

Cituji LaArdilla: taková "nadělaná slečna",

To jsou přesně ty slečny, které jsou nabroušené, že musí dělat prodavačku a neumí se s tím vyrovnat. Tak jsou hrubé na lidi, které ty prodavačky dělat nemusí

Cituji Pethushka: A nemělo snad? Slečna se mě pokusila šikanovat..

................ a ty jsi se jí postarala o vyhazov z práce

Cituji Laky: ................ a ty jsi se jí postarala o vyhazov z práce

Za to, že se mě pokusila šikanovat a nechovala se profesionálně..ano

Cituji LaArdilla: Platila jsem kartou a jen ji povytáhla z toho plastovýho pouzdra, aby se zbytečně neochmatala, a prodavačka ji mohla za ten kraj vytáhnout.

Vůbec nechápu proč na kartu nesaháš a už vůbec ne,proč by tvou kartu měla prodavačka dolovat z nějakého plastového obalu

Cituji Pethushka: nechovala se profesionálně..

Čím ty se živíš?
Možná by to chtělo trochu úcty k lidem ... nic proti tobě,ale žádný strom neroste do nebe.

Cituji Laky: Čím ty se živíš?

Vlastním firmu Ale tohle není téma o mě, nýbrž o protivných prodavačkách
A úctu k lidem mám..jen nevidím důvod proč bych se měla nechat šikanovat jen kvůli tomu, že jsem náctiletá.

arrow
profile_image
Wendy007
od 19. 8. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Cituji beliveme: "Dobrý den Petro a Moniko"

Výborný To musím někdy vyzkoušet, těším se na to

Cituji Kokinecka: ak to už jsem nervově nezvládla a normálně ho z obchodu vyhodila!

Promiň, ale nešlo to zvládnout líp? Začít něco ve smyslu ,,á pán má dneska pískavou, co vám můžu nabídnout" Člověka to vytočí víc, než když ho někdo hystericky seřve...

Cituji MissDior: někteří zákazníci jsou nepříjemní, nevychovaní, nemají svůj den - ovšem i toto se dá zvládnout s úsměvem a přehledem

Přesně tak, to odzbrojí nejvíc... A platí to jak z pozice zákazníka, tak prodavače - vítězem je vždy lehký vtip a ironie.. Vlastní zkušenost Člověk se pak i vnitřně cítí líp. Pokud prodavač začne křičet a já s klidným hlasem a úsměvem odvětím, dopadnu lépe než s křičením nazpět... I v očích přihlížejících.. A efektně se dá vybruslit z jakékoli situace, i z té, kdy vy jste viníkem sporu...
Takže buďte milé a při konfliktu se držte s grácií a v roli vítěze...

arrow
profile_image
laala
od 13. 2. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Neprodává v Bazaru

Prodavačka se má chovat profesionálně ke každému zákazníkovi, stejně jako se má profesionálně chovat číšník nebo servírka v restauraci, doktor nebo sestra v ordinaci nebo úřednice na poště nebo na úřadě. Rozhodně nemá házet kyselé obličeje jenom proto, že má špatnou zkušenost s určitým typem zákazníkůl. Co je mi do toho? Já jsem zákazník, který přišel ve vší slušnosti a očekávám od prodavačky profesionální služby. Nebudu shovívavá jen proto, že ji nějaký zákazník těsně přede mnou naštval, to není můj problém a není to moje věc. Pokud přijdu utratit nějaké peníze (a je jedno jestli 10 nebo 1000 korun), očekávám protihodnotu také z druhé strany. Nakonec, však v ceně za zboží je práce prodavačky zahrnutá. Toto samozřejmě předpokládá slušnost na obou stranách - na mé coby zákazníka, na její coby prodavačky. Nikdy bych si nedovolila být arogantní nebo naštvaná ve své profesi jen proto, že mám špatnou zkušenost s některými lidmi. Je to neomluvitelné. Všichni jsme sice jen lidé a máme právo na špatný den, nicméně pokud to odnese nevinný zákazník, není to to omluvitelné a není to v pořádku.

(mimochodem, v době svých -nácti let a ještě také po dvacítce jsem prodavačku dělala v rámci brigády. Nejdříve dvoje prázdniny Tesco - dámské oddělení, potom asi tři roky po víkendech na pokladně v tehdejší Delvitě. Takže si dokážu představit, jak to mají či nemají prodavačky těžké. Těch protivných a špatných zákazníků je menšina.)

Cituji laala: Těch protivných a špatných zákazníků je menšina

To je pravda

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy otevřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené