Reaguji na Midlinkaaa:
souhlasím,taky jsem to jako prodavačka zažila..lidi jsou naprosto nevychovaní,dělají že nevidí,neslyší jen aby zdravit nemuseli
taky jsem pak už rezignovala
Já mám taky pěknou historku Scháněla jsem pyžamo, tak jsem šla do jednoho obchodu (ne značkový) a tam jsem se začala rozhlížet. Došla za mnou nějaká postarší paní prodavačka, nepozdravila, jen se zeptala: "Co hledáš". Tak jsem jí trochu v šoku řekla, dobrý den, že bych potřebovala nějaké jednobarevné pyžamo bez obrázku. A ona na mě: "Tak proč se hrabeš v nočních košilích, to pyžama nejsou, nevidíš" (a ukázala mi jakousi cedulku, která tam byla zaházaná Pak mi teda ukázala ty pyžama a divala se tomu, co to mám za nápady, že chci pyžamo bez obrázku, že to oni vůbec nemají. A ukazovala mi jakési pyžamo s žirafam. A pak sa mě normálně natvrdo zeptala: "No a kolik tu máš peněz? Jako tady mám takové trička, sice to není pyžamo, ale dalo by se v tom spat, tak nevím, jestli ti to mám vůbec ukazovat". Holky, já měla fakt co dělat, abych se udržela a alespoň já se chovala slušně, když už ta prodavačka byla protivná jak nevím co. A to ještě nemluvila ani náhodou spisovně, mluvila se mnou jak s malým děckem, co si nemůže dovolit koupit pyžamo za pár stovek No co dodat.
Cituji veronika22: souhlasím,taky jsem to jako prodavačka zažila..lidi jsou naprosto nevychovaní,dělají že nevidí,neslyší jen aby zdravit nemuseli
taky jsem pak už rezignovala
Ze začátku jsem si to hrozně brala ... chodila jsem domů naštvaná, otrávená jak se ti zákazníci vůbec neumí chovat a jak s váma jednají .... Ale teď už ten dotyčný "prudič" odejde z obchodu a já ani nevím že tady někdo takový byl ....
Není jen protivná prodavačka - jsou i protivní zákazníci !! Jenže to už nikdo kromě těch prodavaček nevidí ....
Reaguji na face:
Já bych to brala pozitivně že bych si řekla že asi vypadám na 15, když se mnou takhle mluví
Reaguji na Pethushka: Který konkrétní papírnictví? Schválně...
Jinak já teda nesnáším, když mě v Camaieu zdraví každá prodavačka, kudy projdu... Jako jo, po vstupu do obchodu to beru, ale když je nějaká za každým rohem, tak mě to trochu otravuje...
A co taky nesnáším, když mi nějaká prodavačka tyká. Jako jo, je mi sotva přes dvacet, ale když netykám já jim, tak by neměly ani ony mně, ne... to se děje naštěstí jen zřídka...
Jinak celkově mám za poslední dobu spíš kladnou zkušenost, předevčírem jsem byla ve zverimexu, kde mě paní děkovala asi tak pětkrát za nákup za cca sto korun . A včera jsem reklamovala boty a prodavačka mi ihned ochotně začala vyplňovat reklamační list... bez zbytečných řečí - to když jsem reklamovala minulej tejden v Deichmanovi, tak mi skoro vynadala a nakonec mi ani reklamaci neuznala (ty samý boty jsem v jiný pobočce reklamovala bez problémů), což si myslím, že snad ani není její právo, ne? Měla by je poslat někomu odpovědnýmu...
Cituji tarabell: nesnáším když někam přijdu a prodavačka vyskočí a sleduje mě
To teda taky nemusím, já to řeším tak, že když odcházím a nějaká taková ,,milounká osůbka" mě chce otrávit, tak řeknu, že jí děkuji za ochotu a milé vystupování, že to se hned tak někde nevidí. Když to řeknu s přirozeným úsměvem na tváři, tak je vždy 100 % odrovnám.Přece nebudu jezdit x kilometrů jinam kůli takové pipce.
Reaguji na Pethushka:
Přesně tak, úcta k druhému tedy značné části lidí chybí. Příjemní a slušní lidé mi zvednou náladu o 100%...
Ještě mě dokáže pobavit, když přijde někdo ze starších ročníků a tyká mi...jako mladá sice jsem, ale já osobně bych netykala ani patnáctce, pokud by byla v roli prodavačky
K těm protivným...u nás v drogerii pracuje taková šíleně arogantní ženská, přitom je mladá, hezká...ale tváří se tak šíleně opovržlivě, že už tam radši nechodím, ale taková je i normálně..když jí potkávám jinde.
teď sem si vzpomněla,když jsme jednou s kamarádkou (já jsem Monika ona Petra) šly do obchodu,slušně jsme pozdravily a nikdo nám neodpověděl,tak tak si kamarádka odpověděla sama: "Dobrý den Petro a Moniko"....sem myslela,že spadnu,ale udělala to dobřeno a to jestli ovlivní náš nákup,chování prodavaček?jednoznačně...včera jsme byli s přítelem kupovat pračku napřed do jedno obchodu,kde nám dala prodavačka lístek a že máme jít za kolegou a on ji řekl,že na to nemá čas,že se mu nechce,jsem myslela,že špatně slyšímtak jsme vzali roha a druhý obchod,že by jsme chtěli pračku na splátky a prodavačka si nás sjela podlehem a spusila: Jako myslíte si,že je normální si přijet pro pračku 20 minut před zavírací dobou a chtít ji na splátky?To trvá já tady mám spoustu papírování a vzadu nějaké problémy...tak to už sem rudlaje fakt,že jsme tam přijeli pozdě,ale mohla říct něco ve stylu,že ji to mrzí,že je už pozdě a jestli by sme se stavili třeba zítra.....
Cituji beliveme: "Dobrý den Petro a Moniko"...
Cituji Pethushka: Ovlivní to váš nákup?
AnoPokud je někde personál protivný,už se prostě do krámu nevracím.
Cituji Pethushka: Sjíží mě pohledem od hlavy až k patě. Navíc jsou neochotné. Když se chci na něco zeptat ani nedopovím otázku a už řenkou "ne".
Tak jestli toto nevnímáš moc osobně,pokud mě vejde zákázník do obchodu,tak samozřejmě si ho prohlédnu.Ovšem neházím nepříjemné ksichty,to je fakl,úsměv a pozdrav v první řadě
Neochota je potom problém,ale co,tak se tam jak píšu už nevrátím,jejich problém..
Cituji bucinek07: Jako kde třeba jsou přijemné prodavačky a zdraví tak to je v Camaieu. Nevím ale jestli všude možná máte někdo jinou zkušenost.
Ano,a ještě Promod,Esprit,S.Oliver a plno dalších větších firem,holky tam mají tvrdý režim a velké postihy,často jim tam posílají kontroly.Ovšem zase tam mají jako prodavačky dost výhod,je to něco za něco,ale je pravda,že v takových obchodech je radost se jen rozhlédnout,to je fakt.
Osobně v obchodě a nejen jako prodavačka dělám cca 18let,snažím se být milá ,nic nenutím a ochotná.Ale každý člověk musí být soudný,občas s Váma rádoby panička jedná jako s kusem hadru a vše si prodavačka nemusí nechat líbit,vše má své hranice.Musí zachovat stále chladnou hlavu a stále slušně např.poslat také zákaznici "někam".Zažila jsem to X krát,řešila jsem konflikty holek,ale když už k něčemu došlo,většinou jsem se zastala našich holek,jelikož arogance zákazníků někdy nezná meze,pak chápu,že se holky neusmívají X hodin v kusejsou to jen lidi.
Protivné prodavačky a protivné zákazníky bych povinně vyvezla do Japonska - ať vidí jak se má chovat prodavačka k zákazníkovy a naopak.
Cituji veronika22: souhlasím,taky jsem to jako prodavačka zažila..lidi jsou naprosto nevychovaní,dělají že nevidí,neslyší jen aby zdravit nemuseli
taky jsem pak už rezignovala
To je pravda.Já to řešila tak,že když pak chtěla zákaznice(zákazník) obsloužit a asi metr ode mne houknula,máte toto....,tak jsem se usmála,šla k ní,ona něco mlela a já jí říkám,tak začneme od začátku,DOBRY DEN ))a úsměv a v tu chvíli koukala a nebyla schopná mluvit,vykoktala pozdrav a pak jsem obsloužila a zdůraznila slovo prosím..
Občas se mi stane, že narazím na velmi nepříjemnou, vtíravou, přehlíživou, špatně naladěnou, možná až hrubou prodavačku - v prvé řadě se snažím být milá, pokud tato snaha selže, tak nezbývá, než si popovídat s vedoucím a klidně i s majitelem obchodu. Má poslední zkušenost je z Librexu - potřebovala jsem do práce spoustu knih a požádala asistentku prodeje o pomoc - načež jsem si vyslechla nepříjemnou sprchu urážek korunovanou prohlášením, že pokud se mi tam nelíbí, tak můžu jít jinam. Upřímně řečeno jsem měla chuť odejít, ale nakonec jsem měla fajn rozhovor s vedoucím, 10% slevu, osobního asistenta a včera mi přišel email, že dotyčná dáma je ve výpovědní lhůtě. Myslím, že není řešením připravovat se na základě špatné zkušenosti s prodavačkou o možnost a chuť nakupovat tam, kde chceme - navíc vedoucí a majitelé nemají možnost neustále monitorovat své podřízené.
A jinak - jako prodavačka jsem pracovala pár roků a myslím, že jsem velmi milá a ohleduplná zákaznice .
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.