arrow
profile_image
zukapado
od 30. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

méně než
10 příspěvků

Před devíti dny jsem dceři koupila dvě stejné kožešinové vestičky v prodejně LINDEX. Vzala jsem dvě velikosti, protože jsem si nebyla jistá, která velikost bude vhodnější. Přestože v prodejně nakupuji poměrně často a znám podmínky vrácení zboží, pro jistotu jsem se ještě u kasy zeptala, zda mají stále 30 dní na vrácení zboží. Prodavačka mne ubezpečila, že ano. Dnes jsem byla úplně v šoku, když jdu vracet jednu z vestiček a jiná prodavačka mi řekne, že jsou tyto vestičky z nějaké speciální kolekce a že je v tomto případě možnost vrácení pouze po dobu 7 dnů. Přitom na účtence je uvedená klasická doba vrácení, tedy 30 dní. Žádala jsem alespoň výměnu zboží, ale taky jsem nepochodila. Mohu se nějak bránit? Moc děkuji za rady.

arrow
profile_image
Anesa
od 22. 9. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Jen sedm dní? To slyším prvně tedy. Já co mám zkušenost, tak zlevněné zboží bývá do těch 7 dnů, ale nová kolekce je normálně 30. To prodavače pěkně lhala.
Co zkusit jinou pobočku prodejny?

Pokud mají na účtence napsané 30 dní, tak máš právo vrácení žádat. Řešila bych to tedy s vedoucí prodejny nebo přímo na prodejně, kde byly vesty zakoupeny. Pracuji v obchodě a občas se nám stávají podobné věci a vždy musíme vyhovět, pokud je vina na naší straně (např. právě špatně uvedená lhůta na účtence) a nebo posíláme zákaznice na prodejnu, kde předtím nakupovaly, ale tam je postup v podstatě stejný. Někdy v takových případech třeba zboží nevrátíme zpět za hotovost, ale tiskneme v té hodnotě poukázky, ale i tak .. Vzít by to měli.

arrow
profile_image
zukapado
od 30. 1. 2011
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

méně než
10 příspěvků

Prodavačka mi řekla, že na všechno zboží je lhůta pro vrácení 30 dní (vyjma prádla a bižuterie) a jen zlevněné zboží má kratší lhůtu pro vrácení. Ale vestičky jsou prý ze speciální kolekce nějakého návrháře a lhůta pro vrácení je v tomto případě právě těch 7 dní a poukazovala na cedulku u kasy, kde je toto uvedeno. Absolutně netuším, zda tato cedulka byla u kasy i v době nákupu, ale i kdyby ano, tak bych si toho stejně určitě nevšimla. Většinou totiž v obchodech nakupuji a nekoukám po cedulích u kasy. A taky nechápu proč mi při koupi její kolegyně tvrdila, že je lhůta stále třicet dní (i když by to asi bylo tvrzení proti tvrzení) a lhůta 30 dní je uvedena i na účtence . Úplně mně to v tu chvíli vykolejilo a nebyla jsem schopná se bránit a rozumně uvažovat. Jak už jsem psala, nakupuji tam pro čtyřletou dceru poměrně často, občas vezmu dvě velikosti, když si nejsem jistá a dosud jsem s vrácením neměla problém. Vestička stále 999,- Kč, takže se s tím nehodlám jen tak smířit, ale v podstatě nevím, co dál.....

arrow
Neprodává v Bazaru

Je to sice radikální řešení, ale napsala bych přímo Lindexu. Jednou jsem měla takový nepříjemný zážitek v Intersportu a dost mě to naštvalo, tak jsem jim napsala jen jízlivý vzkaz na FB a ejhle. Hned se to začalo řešit vyhověli mi (tedy byla jsem v právu, ale ta prodavačka si to nemyslela).

arrow
profile_image
scruffy
od 29. 7. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

No teda, to by mě opravdu naštvalo, rozhodně se nenech odbýt, jsi v právu, chápu, že ne každý na to má povahu, ale tohle si nemůžou dovolit.

arrow
profile_image
izabel2011
od 8. 1. 2012
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

Mi teď moc nejde do hlavy počet dnů na vrácení.
Pokud jste koupila zboží z té kolekce, tak se automaticky na té kase objeví co kupujete, takže by se tam mělo objevit i změna u počtu dnů, kdy máte nárok na vrácení zboží. Když je to teda z té speciální kolekce. Nebo nějaké upozornění ze dochází ke změně podmínek k vrácení.
Taky Vás na tuto skutečnost měla upozornit prodavačka, ještě když jste se sama ptala, zda lze zboží vrátit.
Já osobně taky nekoukám vždy kolem kasy, jestli tam není napsané nějaké upozornění.
Určitě bych to ještě řešila!

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené