Ahoj. Potřebovala bych nějaký názor či radu na mou situaci. V práci se rozhodli, že budeme nabízet nový produkt. Došly dvě krabice. Jedna byla zcela v pořádku. V druhé to popletli a dali tam něco navíc a něco chybělo. Volala jsem paní na kterou jsem dostala kontakt. Domluva byla taková, že balík zabalím, vrátím a dostanu jiný. To se také stalo, ale tentokrát tam rovnou zcela chyběly dva předměty (hodnota cca 4 000Kč). Navíc bylo poznat, že tu krabici někdo rozdělal a přelepil. Jde o to, že jsem na pobočce sama (střídám se s jednou slečnou). No a nikdo to se mnou nechce pořádně řešit. Paní nebere telefon. Tvrdí, že zavolá, že to pošle, ale nic se neděje. Vleče se to už týden. Jak mám tedy postupovat a bránit se? Už si nevím rady..
Ahoj. Ty jo, příště nepřebírat polorozbalený balík. Chybama se.... Ty jsi nic neudělala, zbytečně to neřeš. Pani ti řekla, že to pošle, to je jediný, co k tomu můžeš říct. Nerozmazávej to, snad je pani čestný člověk. Držim palce.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.