Ahojky Potřebovala bych poradit. Přihodila se mi taková nemilá věc: objednala jsem si dost věcí, příkaz k úhradě byl na účtu zadán, dokonce jsem i dostala potvrzení o tom, že se platba opravdu odečetla, ale přesto nedorazila na účet příjemce. Stalo se mi to u několika plateb A jedná se o GE Money Bank.
Máte někdo stejnou zkušenost nebo radu jak to vyřešit?
Zajít si na pobočku a tam ti řeknou co a jak... mě se to taky jednou podařilo... chyba byla v tom, že jsem sice u sebe odečetla peníze z účtu a jelikož byl víkend tak jsem dávala datum splatnosti Pondělí...bohužel jsem se ale překlikla a dala sice Pondělí ale až za rok
Ono se jedná o přítelův účet, tak ho tam budu muset koukám opět vyslat. Hlavně, že tam minulý měsíc byl kvůli tomu, že když jsme ve stejný den zadávali více plateb, tak se nekteré vůbec neodečetly. A řekli mu akorát, že mění nějaký jejich systém za nový (výkonnější) a proto to blbne. Tak jsme si pak od všech plateb nechávali to potvrzení, ale dnes se mi ozvaly 4slečny, že jim i přesto peníze nedorazily.
Cituji iryska: A řekli mu akorát, že mění nějaký jejich systém za nový (výkonnější) a proto to blbne
Tak to je asi ten problém, s tím nic nenaděláš než si tam zajít a nechat je platbu třeba zrušit a poslat to znova
No tak to je super taky jsem u Ge Money a posílala jsem peníze tak doufám, že se nikde nezaseknou
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.