Ráda bych věděla, jestli když si koupíte přes slevový portál nějakou službu (kadeřník, masáže, restaurace apod), oznamujete poukaz dopředu, nebo ho vytáhnete až při placení a tudíž proběhnutí služby. Setkali jste se někdy s tím, že vám poukaz v restauraci nevzali a museli jste platit hotově jen proto, že jste ho nenahlásili dopředu?
Tak většinou to je tak, že když si voucher koupíš, tak v restauracích se musíš objednat předem....Takže jakmile tam přijdeš a sedneš si ke stolu, tak jim voucher odevzdáš nebo nahlásíš č. voucheru....
Vždy jsem to tak měla.
Reaguji na bucinek07: Ano, stalo se mi to, i když jsem při rezervaci stolu nahlásila, že mám voucher.
Cituji Klariska1241: Tak většinou to je tak, že když si voucher koupíš, tak v restauracích se musíš objednat předem....Takže jakmile tam přijdeš a sedneš si ke stolu, tak jim voucher odevzdáš nebo nahlásíš č. voucheru....
Ano, to vím
Včera tu psala jedna slečna, že u kadeřnice vytahuje poukaz až po tom, co je ostříhaná, že jinak by ji určitě odflákla, tak mi jde právě o to, jestli s tím nejsou problémy.
Chystáme se na tatarák, tak si chci kvalitu trochu pojistit předložením poukazu až po tom, co budem mít tatarák v sobě. Pokud však mají kvalitu potravin pro lidi s i bez poukazu stejnou (což si tak úplně jistá nejsem), neměli by mít s placením poukazem až po snědení problém.
Cituji bucinek07: Chystáme se na tatarák, tak si chci kvalitu trochu pojistit předložením poukazu až po tom, co budem mít tatarák v sobě. Pokud však mají kvalitu potravin pro lidi s i bez poukazu stejnou (což si tak úplně jistá nejsem), neměli by mít s placením poukazem až po snědení problém
Někde ale mají uvedeno,že to máš nahlásit při rezervaci,jelikož tam mohou mít nějaké akce a nebo jinou nabídku,nehledě na to,nemusí mít dostatek surovin,jelikož pokud by toto dělal každý a takhle by tam dorazilo 20 párů(na vybraný kupon) tak by si mohli jít hodit,já takhle byla na krevetách,jednou ok,podruhé katastrofa.
Celkem chápu,že všude chtějí předem vědět,zda jdeš s kuponem.
Taky mám raději,když mě zákazník nahlásí že má dárkový šek-máme k tomu celkem blbou administrativu a aspoň se nezdržuji vším,až když nakoupí a nahlásí právě při placení.
Cituji SOLU: Taky mám raději,když mě zákazník nahlásí že má dárkový šek-máme k tomu celkem blbou administrativu a aspoň se nezdržuji vším,až když nakoupí a nahlásí právě při placení.
Tak z tohoto hlediska to chápu, ale bohužel víme, jaké jsou tu u nás služby. Jakmile je něco slevněné, lup tam nějaké starší maso apod.
Přítel šel s kamarádem jednou na tatarák taky na poukaz no a týden pak strávili na záchodě. Otázkou je, jestli by dopadli stejně i kdyby to měli za plnou cenu..
Cituji bucinek07: Přítel šel s kamarádem jednou na tatarák taky na poukaz no a týden pak strávili na záchodě. Otázkou je, jestli by dopadli stejně i kdyby to měli za plnou cenu..
Tak to netuším beru to tak,že na druhou stranu si tam dělají reklamu a shánějí nové hosty,zákazníky....a pokud bude služba na kupon špatná,už se jim tam nevrátíš a to asi jejich cílem není-nemělo by být.
Tak si myslím,že pokud to restaurace fláká,tak je asi jedno zda máš hotovost a nebo kupon.
Cituji SOLU: beru to tak,že na druhou stranu si tam dělají reklamu a shánějí nové hosty,zákazníky....a pokud bude služba na kupon špatná,už se jim tam nevrátíš a to asi jejich cílem není-nemělo by být.
Já myslím, že tohle byla původní myšlenka slevových portálů, ale nějak se to zvrtlo ).
Já jsem vždy měla kvalitní jídlo, jak s voucherem tak bez....Do jedné restaurace chodím na pizzu nebo na klasické jídlo i s voucherem i bez a vždy jsem byla spokojená....
Konkrétně u tataráku mně ta rezervace přijde normální, protože si potřebují připravit to nejčertvější maso..ne? Jinak já už pár poukazů měla, a zatím mám jen pozitivní zkušenosti..jídlo jsme hlásili vždy dopředu, prostě se nás u rezervace ptali, a bylo výborné..do některých restaurací jsme šli i pak bez slevy a bylo to stejné..Pedikůra byla třeba lepší normálně, to samé dovolená..já bych to neřešila, a klidně jim řekla dopředu že máš, poukaz. Jednou jsme šli ale s přítelem okolo restaurace, kde jsem měla poukaz na hamburgery, a přesto, že tam dělají hambáče i normálně, řekli, že bez rezervace nám je neudělají..že si je musíme zaplatit..a ted babo raď...
taky uplatňujeme kupony vždycky dopředu a nikdy se nám nestalo, že by tím služba nebo třeba jídlo nějak utrpělo…
obecně: na spoustě kuponů je napsané, že je nutno rezervovat dopředu a hlásit, že máš kupon, nebo je tam alespoň napsáno, že je potřeba jej uplatnit při objednání v restauraci. Bez ohledu na to, jestli si myslíš, že ti donesou horší jídlo nebo ne, za takových podmínek, které tam jsou uvedeny sis ten kupon koupila a teď je musíš dodržet, jinak je zcela pochopitelné, že kupón nemusí akceptovat.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.