arrow
profile_image
beliveme
od 17. 3. 2010
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

holky a co máte za poskytovatele?...já mám třeba Ufona,nic horšího snad není!!

Bohužel je to tak, že se zavázal platit po dobu x měsíců k té a té částce a tu prostě musí plnit i nadále. Můžete se sice zkusit domluvit jinak, ale předpokládám, že poskytovatel penězi nepohrdne

Cituji Lisa: Bohužel je to tak, že se zavázal platit po dobu x měsíců k té a té částce a tu prostě musí plnit i nadále.

No je mi to jasný, kdyby tam bydlel dál a jen ten internet už nechtěl. Jenže po přestěhování nemá možnost službu používat. V podstatě ta služba je vázána k bytu. Proto jsem myslela, že by zde třeba byla nějaká vyjímka.

arrow
profile_image
snupalek
od 5. 12. 2009
Poslat SZ
Nemá galerii obrázků

0%
0    0
Nebyla hodnocena

Cituji tyweee: Si představ, kdyby takový zákazník během té doby uživání třeba zemřel - snad by nechtěli zbytek po přibuzných. Vím, že to je extrém,ale stát se může cokoli, třeba jako právě u vás to stěhovaní.

Tak to ti můžu říct naprosto přesně. Děda umřel před 2 roky, měl paušál na telefonu od O2 a prostě O2 řekla, že to zrušit nejde, že babička bude muset platit ještě zbývajících 1 a půl roku zhruba. Prostě jsou vyčůraní až hanba.

A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.

 
PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Toto téma jsem založil/a, mohu ho tedy uzavřít.
Své téma uzavírejte vždy (!) po úspěšném prodeji v Bazaru. Děkujeme!
Příspěvky
| smazat označené