Bohužel je to tak, že se zavázal platit po dobu x měsíců k té a té částce a tu prostě musí plnit i nadále. Můžete se sice zkusit domluvit jinak, ale předpokládám, že poskytovatel penězi nepohrdne
Cituji Lisa: Bohužel je to tak, že se zavázal platit po dobu x měsíců k té a té částce a tu prostě musí plnit i nadále.
No je mi to jasný, kdyby tam bydlel dál a jen ten internet už nechtěl. Jenže po přestěhování nemá možnost službu používat. V podstatě ta služba je vázána k bytu. Proto jsem myslela, že by zde třeba byla nějaká vyjímka.
Cituji tyweee: Si představ, kdyby takový zákazník během té doby uživání třeba zemřel - snad by nechtěli zbytek po přibuzných. Vím, že to je extrém,ale stát se může cokoli, třeba jako právě u vás to stěhovaní.
Tak to ti můžu říct naprosto přesně. Děda umřel před 2 roky, měl paušál na telefonu od O2 a prostě O2 řekla, že to zrušit nejde, že babička bude muset platit ještě zbývajících 1 a půl roku zhruba. Prostě jsou vyčůraní až hanba.
A nebo se rovnou zaregistrujte. Zabere Vám to 2 minuty.